Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Gdynia: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 91520 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6908 700, faks 58 6908 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia internatów i kwater internatowych w podziale na 3 części. CZĘŚĆ I- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych Miejsce dostawy: Gdańsk, Gdynia, Hel, Chojnice, Malbork, Lębork, Siemirowice, Słupsk, Redzikowo, Darłowo, Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy (również z zamocowaniem zlewu do szafki pod zlew i podłączeniem zlewu), a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZĘŚĆ II - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, gospodarstwa domowego i kompletów łazienkowych z przeznaczeniem do kwater internatowych w Gdańsku, Gdyni, Helu, Chojnicach, Malborku, Lęborku, Siemirowicach, Słupsku, Ustce, Redzikowie, Darłowie, m. Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych w wyznaczonych miejscach. W cenie dostawy należy ująć również podłączenie pralek, wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby i inne wyżej niewymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Część III - Żaluzje pionowe Charakterystyka ogólna: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji pionowych - verticali w kwaterach internatowych w Gdyni, Siemirowicach, Darłowie, Malborku i Pruszczu Gdańskim w ilości ok. 251 m2. Jako dostawę należy rozumieć zakup żaluzji pionowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Żaluzje pionowe - montowane do sufitu, tekstylne, z funkcją przesuwu na aluminiowej szynie, umożliwiające swobodne uchylanie i otwieranie okien. Odległość od dolnej krawędzi żaluzji pionowych do parapetu do 2cm. Wykonane z tkaniny niepalnej, z możliwością czyszczenia (prania). Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Dostawę i montaż żaluzji pionowych należy poprzedzić pomiarami z natury w ramach zamówienia. Wartość przedmiotu zlecenia winna być równa iloczynowi ceny 1 m2 przedmiotu zlecenia określonego w ofercie i faktycznej ilości metrów wynikających z pomiaru z natury w ramach zamówienia plus 23% podatek VAT, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.71.11.10-3, 39.70.00.00-9, 39.51.54.40-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się: a)doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. załącznik nr 4 do SIWZ. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy wyposażenia zgodnego z opisem przedmiotu zamawiającego odpowiednio do części o wartości brutto nie mniejszej dla każdej z wykazanych dostaw: - 90 000 zł Część I, -130 000 zł Część II, -17 000 zł Część III.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem: - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł. w przypadku złożenia oferty na 3 części, na kwotę nie niższą niż 200 000 zł, w przypadku złożenia oferty na dwie z trzech części, na kwotę nie niższą niż 100 000 zł, w przypadku złożenia oferty na jedną z trzech części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1)W zakresie adresów dostawy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 2)W zakresie opóźnienia terminu realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 3)W zakresie rezygnacji z części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny w Gdyni
ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
81-231 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli pokojowych i kuchennych do kwater internatowych Miejsce dostawy: Gdańsk, Gdynia, Hel, Chojnice, Malbork, Lębork, Siemirowice, Słupsk, Redzikowo, Darłowo, Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy również z zamocowaniem zlewu do szafki pod zlew i podłączeniem zlewu, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Z uwagi na charakter zamówienia należy zaoferować meble o wysokich parametrach ergonomicznych, funkcjonalnych, estetycznych, wysokiej jakości i jednolitej w danym lokalu kolorystyce. Kolorystyka płyt meblowych i obić tapicerskich ma być ujednolicona dla poszczególnych pomieszczeń w danym mieszkaniu. Wybór koloru materiałów nastąpi po dostarczeniu próbek, po wyborze najkorzystniejszej oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, gospodarstwa domowego i kompletów łazienkowych z przeznaczeniem do kwater internatowych w Gdańsku, Gdyni, Helu, Chojnicach, Malborku, Lęborku, Siemirowicach, Słupsku, Ustce, Redzikowie, Darłowie, m. Czarne. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych w wyznaczonych miejscach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-3, 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŻALUZJE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji pionowych - verticali w kwaterach internatowych w Gdyni, Siemirowicach, Darłowie, Malborku i Pruszczu Gdańskim w ilości ok. 251 m2. Jako dostawę należy rozumieć zakup żaluzji pionowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Żaluzje pionowe - montowane do sufitu, tekstylne, z funkcją przesuwu na aluminiowej szynie, umożliwiające swobodne uchylanie i otwieranie okien. Odległość od dolnej krawędzi żaluzji pionowych do parapetu do 2cm. Wykonane z tkaniny niepalnej, z możliwością czyszczenia (prania). Kolor do ustalenia z Zamawiającym. Dostawę i montaż żaluzji pionowych należy poprzedzić pomiarami z natury w ramach zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu sportów miejskich na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 przy ul. Jana z Kolna w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- Budowa szlaków rowerowych rekreacyjnych w lasach przy ul. Spokojnej w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.