eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Przebudowa drogi gminnej nr 154011G Chmielno - Kożyczkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Chmielno: Przebudowa drogi gminnej nr 154011G Chmielno - Kożyczkowo
Numer ogłoszenia: 91504 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno , ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 154011G Chmielno - Kożyczkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Część techniczna. 1.1 Stan istniejący. W stanie istniejącym droga gminna nr 154011G na analizowanym odcinku posiada przekrój drogowy o nawierzchni gruntowej od początku opracowania do km 1+020 a na pozostałym odcinku o nawierzchni z płyt typu (jomb). Szerokość drogi wynosi od 4,0 m do 5,0 m. Miejscami wzdłuż krawędzi jezdni w bliskim sąsiedztwie jezdni rosną drzewa. W km 0+755 znajduje się przepust pod koroną drogi. 1.2 Analiza ruchu W stanie istniejącym średni dobowy ruch na drodze gminnej nr 154011G wynosi około 300 pojazdów na dobę. Po przebudowie drogi skróci się odległość i czas przejazdu pomiędzy miejscowością Sierakowice a miejscowością Chmielno, co spowoduje wzrost średniego ruchu dobowego do około 1000 pojazdów na dobę. 1.3 Stan projektowany. 1.3.1 Parametry techniczne. Parametry techniczne zostały określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 43 Poz. 430 z późn. zm.) Przyjęto następująca parametry techniczne: Parametr techniczny Wielkość Klasa drogi L Prędkość projektowa 40 km/h Szerokość pasa ruchu 2,75 m Promień łuku kołowego w planie (min.) 30,0 m Promień wyokrąglający na skrzyżowaniu (mm) 5,0 m Podstawowe różnice pomiędzy stanem remontowanym, a stanem istniejącym to: - poszerzenie i budowa nowej nawierzchni drogi gminnej. - przesunięcie wlotu drogi gminnej w drogę powiatową. 1.3.2 Plan sytuacyjny. Przebudowa drogi gminnej nr 154011G o długości 1,3 km polega na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej oraz poszerzeniu istniejącej jezdni. Nawierzchnię zaprojektowano o przekroju drogowym o szerokości 5,5 m (pas ruchu o szerokości 2,75 m) i poboczami gruntowymi 0,75 m. Drzewa rosnące w skrajni drogi oraz w rejonie łuków poziomych przeznaczono do wycinki. Należy wykonać przydrożne rowy odparowujące. Na łukach poziomych wykonać poszerzenia jezdni. Przepust pod koroną drogi w km 0+755 przeznaczono do remontu. Przepust należy wykonać z rury PEHD d800 o długości 12,0 m H10=170,09 i H10=170,04. Od km 0+870 do km 0+970 przy lewej krawędzi jezdni wykonać ściek opływowy z elementów prefabrykowanych. Woda ze ścieku zostanie odprowadzona do studni z piaskownikiem i do istniejącego przepustu d300 w km 0+870. Od km 1+110 do km 1+150 skarpę z prawej strony jezdni należy umocnić płytami ażurowymi typu /meba/. Zarządca drogi jest zobowiązany do ewentualnego poszerzenia rowów odwadniających ze względu na lokalne warunki gruntowo-wodne oraz ich utrzymanie w należytym stanie. 1.3.3 Przekrój poprzeczny i podłużny. Przekrój poprzeczny zaprojektowano jako drogowy, daszkowy o spadku poprzecznym równym 2% na odcinku prostym. Na łukach zaprojektowano pochylenie jednostronne o wartości 2,0 - 7,0%. Przekrój podłużny zaprojektowano o wartości od 1,2% do 8,3%. 1.3.4 Zaprojektowane konstrukcje nawierzchni. Wzmocnienie istniejącej nawierzchni - kostka betonowa wibroprasowana szara 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm - istniejąca nawierzchnia z kruszywa łamanego Nowa konstrukcja nawierzchni: - kostka betonowa wibroprasowana szara 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm - grunt lub kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa 15 cm Konstrukcja chodników: kostka betonowa wibroprasowana, piaskowa 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa 15 cm Konstrukcja zjazdów: - kostka betonowa wibroprasowana, czarna 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 3 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm - grunt lub kruszywo stabilizowane cementem o Rm=2,5 MPa 15 cm 1.3.5 Odwodnienie. Zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie nawierzchni nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Wody opadowe zostaną odprowadzone do rowów odwadniających zlokalizowanych wzdłuż drogi gminnej. 1.3.6 Sieć wodociągowa. Od km 0+650 do km 1+250 istniejące przyłącze wodociągowe przewidziano do przełożenia poza krawędź jezdni. Istniejące zasuwy przewidziano do regulacji wysokościowej. Należy zachować wymagane normami odległości zbliżeń w pionie i poziomie od istniejącej sieci wodociągowej. Prace ziemne w miejscach kolizji i zbliżeń z siecią wykonywać ręcznie. 1.3.7 Sieć teletechniczna. Istniejące przyłącze teletechniczne od km 0+650 - 0+760, km 0+810 - 0+880 i 1+120 - 1+140 należy przełożyć poza krawędź jezdni. Należy zachować wymagane normami odległości zbliżeń w pionie i poziomie od istniejącej sieci teletechnicznej. Prace ziemne w miejscach kolizji i zbliżeń z siecią wykonywać ręcznie. 1.3.8 Organizacja ruchu. Organizacja ruchu przebudowy drogi gminnej nr 154011G Chmielno - Kożyczkowo stanowi odrębną dokumentację techniczną. 1.3.9 Rozbiórki. Do rozbiórki przewidziano nawierzchnię drogi gminnej nr 154011G z płyt typu /jomb/ na całej szerokości drogi. 1.3.10 Urządzenia towarzyszące. W przypadku natrafienia (w czasie wykonywanie robót budowlanych) na jakiekolwiek instalacje należy je traktować jako czynne. Roboty budowlane w sąsiedztwie urządzeń podziemnych należy prowadzić ręcznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 40 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu stwierdzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: kserokopie dokumentów nie zawierają potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdej strony dokumentu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wypełnić Załącznik nr 1 - przedmiary robót - wypełnić przedmiary robót i załączyć jako Załącznik nr 21 - dowód wniesienia wadium - załączyć jako Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - załączyć jako Załącznik nr 4 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 6 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 7 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 8 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnić Załącznik nr 9 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt 1 jako załączniki nr 3, nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada doświadczoną kadrę inżynieryjno-techniczną w tym, co najmniej 2 kierowników z 4-letnim doświadczeniem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz zatrudniać minimum 20 osób, które będą wykonywać zamówienie, (należy załączyć dodatkowo dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierowników robót ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - wypełnić Załącznik nr 10 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wypełnić Załącznik nr 11 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, (minimum dwie roboty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączyć jako Załącznik nr 12 - oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy - wypełnić Załącznik nr 13 - w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga ich dokładnego określenia z podaniem zakresu robót - wypełnić Załącznik nr 14 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe za 2008 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załączyć jako Załącznik nr 15 - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na co najmniej 500 000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 16 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załączyć jako Załącznik nr 17 - oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy budowę od ryzyk budowlanych na sumę ubezpieczenia odpowiadającą cenie ofertowej i dokona cesji praw z niej wynikających na Zamawiającego - wypełnić Załącznik nr 18 - oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy pozwoli na sfinansowanie przedmiotu Zamówienia - wypełnić Załącznik nr 19 Dokumenty wymienione w punkcie IX pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/ (każda strona).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno sekretariat urzędu pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowa Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.