eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przetarg nieograniczony na dostawę laboratoryjnego reometru dla Akademii Rolniczej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: przetarg nieograniczony na dostawę laboratoryjnego reometru dla Akademii Rolniczej w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza w Szczecinie, do kontaktów: Eliza Grodzka, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417, e-mail: eliza.grodzka@ar.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.AR.SZCZECIN.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.ar.szczecin.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę laboratoryjnego reometru dla Akademii Rolniczej w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Rolnicza w Szczecinie, Zakład Opakowalnictwa i Biopolimerów, Wydział Nauk u Żywności i Rybactwa, ul. Kazimierza Królewicza 4, 71-550 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Laboratoryjny reometr wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem, gotowy do pracy w warunkach laboratoryjnych. Zestaw wykorzystywany będzie do badania właściwości reologicznych nowoczesnych materiałów hydrożelowych oraz produktów żywnościowych. Ze względu na możliwość zmiany właściwości reologicznych badanych materiałów biopolimerowych zależnie od warunków środowiska zewnętrznego oraz tych panujących podczas przechowywania reometr winien być wyposażony w bardzo dokładny termostatowany układ pomiarowy zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną. Reometr winien być wyposażony w niezbędne moduły badawcze/przystawki pozwalająca na podstawowe badania reologiczne roztworów wodnych biopolimerów o zmiennym udziale suchej masy jak i konkretnych produktów żywnościowych, w tym np. roztworów polisacharydów (np. skrobi, modyfikowanych polisacharydów, białek) oraz bardzo skomplikowanych układów wielofazowych np. emulsji oraz zawiesin. Dzięki różnym układom pomiarowym, opisanych w podstawowych parametrach technicznych przedmiotu zamówienia, powinny być możliwe pomiary lepkości w bardzo szerokim zakresie lepkości w idealnie kontrolowanych warunkach m.in. temperatury. Urządzenie powinno wymagać minimalnej ilości roztworu lub zawiesiny w celu dokonania pomiaru i być bardzo proste w obsłudze i łatwe do oczyszczenia po zakończonej pracy. Akwizycja danych oraz ich przetwarzanie z możliwością szybkiej interpretacji i porównania wyników jest w tej chwili ogólnym standardem, dlatego zestaw powinien być wyposażony w odpowiednie oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Dokładny parametry techniczne urządzenia określone zostały w załączniku do oferty będący załącznikiem nr 1a SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien dołączyć do oferty wszelkie posiadane materiały na temat oferowanego sprzętu (zaleca się, aby prospekty, broszury, dane techniczne itp. dołączone do oferty były w języku polskim). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a także spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw o charakterze: aparatura naukowo-badawcza pozwalająca na dokonanie pomiaru właściwości reologicznych, lepko-sprężystych i mechanicznych, zbliżona funkcjonalnie do wyspecyfikowanej - powyższe winno wynikać z wykazu lub dołączonych referencji, - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnania warunków - spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy _ Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie trzech dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - tzw. referencje, (warunek: wykonanie co najmniej trzech dostaw o charakterze: aparatura naukowo-badawcza, pozwalająca na dokonanie pomiaru właściwości reologicznych, lepko sprężystych i mechanicznych, zbliżona funkcjonalnie do wyspecyfikowanej) - powyższe winno wynikać z wykazu lub dołączonych referencji, - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenie o spełnaniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 50 2. Termin dostawy od dnia podpisania umowy (%) 5 3. Jakość urządzenia (%) 40 4. Okres gwarancji urządzenia od dnia jego wydania Zamawiającemu (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2007, godzina 12:00, Budynek Rektoratu Akademii Rolniczej w Sali Senatu, ul. Janosika 8, Szczecin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.