Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Kraków: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Żłobka Samorządowego nr 21 przy ul. Lekarskiej 3
Numer ogłoszenia: 91457 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Zachód , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeoz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Żłobka Samorządowego nr 21 przy ul. Lekarskiej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej (22szt) i drzwiowej (2 szt)w budynku Żłobka Samorządowego nr 21 w Krakowie przy ul. Lekarskiej 3. Zamówienie obejmuje demontaż starej stolarki, wywiezienie jej z terenu placówki, montaż nowej stolarki PCV oraz obróbki tynkarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogę ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /uPzp/ warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot postępowania, 2) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww, osób tj. - dysponują kierownikiem robót należącym do właściwej Izby Budowlanej lub będą dysponować kierownikiem robót należącym do właściwej Izby Budowlanej poprzez udostępnienie go przez inny podmiot. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj, spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 uPzp - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny/-e wypis/-y z ewidencji działalności gospodarczej (dla osób fizycznych) i umowa spółki cywilnej (dla spółek cywilnych)- data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2), 4) Uprawnienia kierownika robót do prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Budowlanej. 5) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy osoby, o której mowa w pkt. 4) , gdy osoba ta nie znajduje się w dyspozycji Wykonawcy. 6) Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2) Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 7) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy zawierający: 1. Nazwę i adres oferenta 2. Numer NIP (nieobligatoryjnie) 3. Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty 4. Cenę całości zamówienia (c)- w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.), 5. Zakres prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 6. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez niego roboty, objęte zamówieniem , minimum 96 miesięcy 8) kalkulację ofertową obejmujący pełny zakres prac objętych ofertą sporządzony wg zasad określonych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeoz.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków Zachód, ul. Ułanów 9, Kraków - pok. 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków Zachód, ul. Ułanów 9, Kraków - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uzupełnienie pkt. II.2): Termin realizacji: 5 dni roboczych, ale nie dłużej niż do 31.07.2009r.Przez dni robocze Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia z wyłączeniem niedziel i świąt. Uzupełnienie pkt. IV 3.1): Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty Kraków-Zachód, ul. Ułanów 9, pokój nr 40 w poniedziałki. w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków ) w godz. 10.00-14.00 -(koszt materiałów: 7,- zł, w tym 22% VAT). W celu odebrania specyfikacji niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. Powyższe uzupełnienie nie dotyczy pobierania specyfikacji ze strony internetowej Zamawiającego. Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z oferentami: mgr Aleksandra Kostrzewa , mgr Marek Łukasik Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Remont tarasu zabytkowego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Topolowej 5
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku i świetlicy wiejskiej w Rygałówce wraz z przebudową parkingów przy tych budynkach.
- Adaptacja pomieszczeń po byłym Zespole Szkół i Placówek Oświatowych na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lidzbarku Warmińskim.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.