eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektówDialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II oraz Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponad



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Kartuzy: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektów: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II oraz Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 91420 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kartuzach , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 058 6810328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektów: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II oraz Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy w terminach i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, w ramach projektów: 1) Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim - edycja II 2) Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych polega na zapewnieniu noclegów i wyżywienia dla uczestników szkoleń zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach obu części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych ( m. in. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1225 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi hotelarskiej wraz z restauracyjną na rzecz zorganizowanej grupy o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na całość zamówienia (część I + część II), lub o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto w przypadku złożenia oferty na jedną część.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) (załącznik nr 3 do SIWZ). - Zamawiający żąda, aby Wykonawca będący osobą fizyczną dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania owej oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie a także inne dokumenty. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zaszeregowanie hotelu do odpowiedniej kategorii - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 2. W przypadku części I - w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu poszczególnych warsztatów jednakże nie później niż na 30 dni przed planowaną datą rozpoczęcia poszczególnych warsztatów. 3. W przypadku części II - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby zarezerwowanych miejsc do 20% połączone z proporcjonalnym obniżeniem wartości zamówienia, które dotyczyć będzie zakwaterowania, wyżywienia oraz korzystania z sali szkoleniowo-konferencyjnej przez uczestników, jednakże nie później niż na 14 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektu: Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w Powiecie Kartuskim - edycja II współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej łącznie dla 136 osób (8 pobytów x 17 osób każdorazowo) zapewniona w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.04.2010.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej zapewnionej w obiekcie minimum 3* na potrzeby projektu: Rozwijanie umiejętności językowych nauczycieli szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej łącznie dla 88 osób zapewnionej w obiekcie minimum 3* spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz w aktach wykonawczych do ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2010.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.