To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-17
Warlubie: Rozbudowę budynku istniejącej Gminnej Przychodni Zdrowia w Warlubiu
Numer ogłoszenia: 91331 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44519 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warlubie, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 3326054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowę budynku istniejącej Gminnej Przychodni Zdrowia w Warlubiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.2.Opis przedmiotu zamówienia : 2.2.1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku istniejącej Gminnej Przychodni Zdrowia w Warlubiu o część gabinetów i pomieszczeń związanych z rehabilitacją. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie ścian zewnętrznych całego budynku. Powierzchnia użytkowa rozbudowy - 159,50 m2 Powierzchnia zabudowy rozbudowy - 200,50 m2 Kubatura netto rozbudowy - 665,50 m3 Maks. wysokość dachu nad poziomem terenu - 4,85 m 2.2.2. Szczegółowy zakres robót i dostaw określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, opis techniczny stanowiący załącznik Nr 9 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 2.2.3. Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zgodnie z art. 93 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane, a okoliczność taka zaistniałaby w trakcie prowadzonego postępowania. Uwaga: Jeżeli w treści SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2.3. Dokonując wyceny oferty należy uwzględnić zakres robót budowlanych oraz zakres dostaw, wymaganych przez Zamawiającego w treści SIWZ, w tym w załączonych przedmiarach i kosztorysach. Ponadto w ramach wyceny Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić również koszty uporządkowania przez niego terenu, na którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 2.4 Zamawiający wymaga min. 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Malarstwo - Tapeciarstwo Usługi Remontowo - Budowlane Stosik Leszek
- Malarstwo Tapicerstwo Usługi Remontowo Budowlane Stosik Leszek, ul. Dworcowa 9/a, 86-150 Osie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 808850,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 660000,00
Oferta z najniższą ceną: 660000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 791062,88
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.