eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI JEDNODNIOWEJ KONFERENCJI W DNIU 17.06.2016R. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ W DNIACH 15 - 18 CZERWCA 2016R

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Kielce: USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI JEDNODNIOWEJ KONFERENCJI W DNIU 17.06.2016R. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ W DNIACH 15 - 18 CZERWCA 2016R
Numer ogłoszenia: 91272 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI JEDNODNIOWEJ KONFERENCJI W DNIU 17.06.2016R. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ W DNIACH 15 - 18 CZERWCA 2016R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.I CZĘŚĆ 1)Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn.. Czy srebrna gospodarka może być złota? dla maksymalnie 120 osób, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2)Miejsce i data wydarzenia: Miasto Busko-Zdrój w województwie świętokrzyskim w dniu 17.06.2016 roku 3)W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a)zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; b)udział jednego prelegenta krajowego, c)zapewnienie tłumaczenia symultanicznego; d)zapewnienie recepcji konferencji; e)zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji; f)obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz zaproszeń, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; g)udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję; h)opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 4)Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji. 2.II CZĘŚĆ 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców dziennikarzy ekspertów z branży medycznej w dniach 15 - 18 czerwca 2016r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2)Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja usług uzdrowiskowych na rynkach zagranicznych oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. 3)Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 15 - 18 czerwca 2016r. w Busku-Zdroju i jego okolicach. 4)Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, eksperci z branży medycznej, reprezentanci Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad Rzeczpospolitej Polskiej, dziennikarze - łącznie 16 osób (3 osoby z Niemiec, 3 osoby z USA, 4 osoby z Wielkiej Brytanii, 2 osoby ze Skandynawii (Szwecja, Norwegia) oraz 4 osoby z Ukrainy. 5)Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 2 (dwóch) tłumaczy, (z których min, jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego oraz min. jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i rosyjskiego), którzy będą towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na liście uczestników w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia misji. 7)Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP) to 4 osoby. 8)W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym: transport,ubezpieczenie uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie. b)obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego. c)zapewnienie identyfikatorów z etui dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej. d)prowadzenie listy obecności. e)opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję. 9)Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - nie później niż 24 godziny przed terminem przyjazdu. 3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym jego etapie. 5.Wykonawca zobowiązuje się do pozostania z zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia. 6.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00-8, 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: I część co najmniej jedną (1) usługę polegającą na zorganizowaniu wydarzenia promocyjnego takiego jak: a)konferencja, na kwotę co najmniej 25000,00 zł brutto, w której uczestniczyło co najmniej 80 osób lub b)forum, na kwotę co najmniej 25000,00 zł brutto, w którym uczestniczyło co najmniej 80 osób lub c)seminarium, na kwotę co najmniej 25000,00 zł brutto, w którym uczestniczyło co najmniej 80 osób. II część co najmniej jedną (1) usługę, która polegała na organizacji wydarzenia takiego jak przyjazdowa/wyjazdowa misja gospodarcza zagranicznych przedsiębiorców dla minimum 10 przedsiębiorców UWAGA: a.Wykazanie się większą liczbą usług, spełniających w/w warunek określony w pkt 1A)1) dla odpowiedniej części będzie przez zamawiającego punktowane - zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIII, pkt 1.II. SIWZ -OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. b.Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy min. 1 wykazana usługa potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu, w stosunku do pozostałych usług wykazanych w celu uzyskania większej liczby punktowej, nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 ustawy dotyczący uzupełniania dokumentów. c.Zamawiający informuje, iż do wykazanych dodatkowych usług ponad wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia nie będzie miał zastosowania przepis art. 26 ust. 3 ustawy dotyczący uzupełniania dokumentów. d.W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje-dotyczy tylko II części . Zamawiający dokona oceny powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu głównych usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ dla I części i 3B do SIWZ dla II części, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp -wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp -wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowa realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp -wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu umożliwienia oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać: a.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c.charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 1) Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie usługi potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych usług. 2) Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. 1), są poświadczenia, albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3) Zgodnie z §1 ust. 3 w/w rozporządzenia, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 4) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5) Zgodnie z §7 ust. 2 w/w rozporządzenia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 piętro II pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 piętro II pokój nr 216 (KANCELARIA OGÓLNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, na lata 2014-2020 w ramach projektu: Świętokrzyskie - hard to pronunce, easy to do business in, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.4 Promocja gospodarcza kluczowych branż gospodarki regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn. Czy srebrna gospodarka może być złota? dla maksymalnie 120 osób, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce i data wydarzenia: Miasto Busko-Zdrój w województwie świętokrzyskim w dniu 17.06.2016 roku 3) W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; b) udział jednego prelegenta krajowego, c) zapewnienie tłumaczenia symultanicznego; d) zapewnienie recepcji konferencji; e) zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji; f) obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz zaproszeń, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; g) udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję; h) opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 4) Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Usytuowanie sali konferencyjnej - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców dziennikarzy ekspertów z branży medycznej w dniach 15 - 18 czerwca 2016r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja usług uzdrowiskowych na rynkach zagranicznych oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 15 - 18 czerwca 2016r. w Busku-Zdroju i jego okolicach. Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, eksperci z branży medycznej, reprezentanci Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad Rzeczpospolitej Polskiej, dziennikarze - łącznie 16 osób (3 osoby z Niemiec, 3 osoby z USA, 4 osoby z Wielkiej Brytanii, 2 osoby ze Skandynawii (Szwecja, Norwegia) oraz 4 osoby z Ukrainy.Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 2 (dwóch) tłumaczy, (z których min, jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego oraz min. jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i rosyjskiego), którzy będą towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na liście uczestników w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia misji. Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP) to 4 osoby. W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ, obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego. Pozostały zakres zadań Wykonawcy został określony w załączniku nr 1 do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00-8, 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
    • 3. Usytuowanie hotelu - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.