eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułów administracyjno - biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Rzeszów: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami
Numer ogłoszenia: 91262 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36190 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: Załączniki od nr 2 do nr 26 siwz - formularz wyceny, Załącznik nr 27 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Dla każdej części zamówienia oddzielnie składa się ofertę. Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 części (słownie: dwadzieścia pięć części zamówienia). Część nr 1 - materiały biurowe - Załącznik nr 2 do SIWZ. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR RPO Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Część nr 2 - materiały biurowe- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Fundusz Pożyczkowy dla MP Część nr 3 - materiały biurowe - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Pożyczki na start Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia. Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część nr 4 - materiały biurowe - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Regionalna Instytucja Finansująca. Umowa wsparcia na 2014 rok na realizacje zadań RIF, podpisana z PARP. Część nr 5 - materiały biurowe - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Suwak - innowacyjna metoda kontraktowania usług społecznych na rzecz dzieci. Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Część nr 6 - materiały biurowe - Załącznik Nr 7 do SIWZ. NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim. Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Część nr 7 - materiały biurowe - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych. Priorytet VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.2 , POKL. Część nr 8 - materiały biurowe - Załącznik Nr 9 do SIWZ. Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, VIII. Regionalne kadry gospodarki 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Część nr 9 - materiały biurowe - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Dobre praktyki dzięki Study tour Polska - Szwajcaria 2014. FUNDUSZ STUDY TOUR Szwajcarsko - Polski Program Współpracy Projekt pn. Alpejsko - Karpacki Most Wspópracy Działanie 5 Fundusze Grantowe. Część nr 10 - materiały biurowe - Załącznik Nr 11do SIWZ. PROM - Partnerstwa na rzecz Rzeszowskiego Obszaru Metropolitalnego. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Część nr 11 - materiały biurowe - Załącznik Nr 12 do SIWZ. Projekt EuroScreen. Program INTERREG IVC. Typ działania: Regional Initiative Project 1 Część nr 12 - materiały biurowe - Załącznik Nr 13 do SIWZ. Sustainable Mobility and Tourism in Sensitive Areas of the Alps and the Carpathians akronim ACCESS2MOUNTAIN. Program Współpracy Międzyregionalnej South-East Europe. Część nr 13 - materiały biurowe - Załącznik Nr 14 do SIWZ. Projekt INN.OV.Age Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC. Część nr 14 - materiały biurowe - Załącznik Nr 15 do SIWZ. Projekt Realising a Transnational Strategy against the brain-drain of well-educated young women - WOMEN. Program dla Europy Środkowej. Priority: Innovation Area of Intervention: 1.3 Fostering Knowledge Development. Część nr 15 - materiały biurowe - Załącznik Nr 16 do SIWZ. Projekt DIFASS. Program Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC. Część nr 16 - materiały biurowe - Załącznik Nr 17 do SIWZ. Projekt Nauka idzie w praktykę. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VIII 8.2. Poddziałanie 8.2.1 Część nr 17 - materiały biurowe - Załącznik Nr 18 do SIWZ. Projekt Sniffer dog-animator innowacji. Program Operacyjny Kapitał Ludzki IV 4.2 Część nr 18 - materiały biurowe - Załącznik Nr 19 do SIWZ. Projekt Nowoczesne technologie wytwarzania. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VIII 8.2.1 Poddziałanie 8.2.1. Część nr 19 - materiały biurowe - Załącznik Nr 20 do SIWZ. Projekt Przyszłość w wymiarze nowych technologii. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VI6.1. Poddziałanie 6.1.1 Część nr 20 - materiały biurowe - Załącznik Nr 21 do SIWZ. Enterprise Europe Network. Program Ramowy na Rzecz Konkurencyjności i Innowacji - CIP. Finansowany przez: Executive Agency for Competitiveness and Innovation oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Część nr 21 - materiały biurowe - Załącznik Nr 22 do SIWZ. Zarządzanie Podkarpackim Parkiem Naukowo - Technologicznym. Część nr 22 - materiały biurowe - Załącznik Nr 23 do SIWZ. Centrum Obsługi Inwestora Część nr 23 - materiały biurowe - Załącznik Nr 24 do SIWZ. Centrum Projektowe Miastoprojekt Część nr 24 - materiały biurowe - Załącznik Nr 25 do SIWZ. Centrum Administracyjne i Biuro Zarządu Część nr 25 - materiały biurowe - Załącznik Nr 26 do SIWZ. Projekt pn.: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013.. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zgodnie z punktem 3.2 Siwz.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 1 - materiały biurowe - Załącznik nr 2 do SIWZ. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR RPO Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10776,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3968,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3968,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4557,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część nr 2 - materiały biurowe- Załącznik Nr 3 do SIWZ. Fundusz Pożyczkowy dla MP.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2379,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 546,05

  • Oferta z najniższą ceną: 546,05 / Oferta z najwyższą ceną: 607,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część nr 3 - materiały biurowe - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Pożyczki na start Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia. Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1528,61

  • Oferta z najniższą ceną: 1528,61 / Oferta z najwyższą ceną: 1635,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część nr 4 - materiały biurowe - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Regionalna Instytucja Finansująca. Umowa wsparcia na 2014 rok na realizacje zadań RIF, podpisana z PARP.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8308,61

  • Oferta z najniższą ceną: 3835,83 / Oferta z najwyższą ceną: 8865,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część nr 5 - materiały biurowe - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Suwak - innowacyjna metoda kontraktowania usług społecznych na rzecz dzieci. Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4588,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4905,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4905,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7629,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część nr 6 - materiały biurowe - Załącznik Nr 7 do SIWZ. NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w województwie podkarpackim. Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28168,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18456,83

  • Oferta z najniższą ceną: 14309,97 / Oferta z najwyższą ceną: 19254,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część nr 7 - materiały biurowe - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Samorządowe Spółdzielnie Socjalne - miejscem pracy dla długotrwale bezrobotnych. Priorytet VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.2 , POKL.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1351,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1351,27 / Oferta z najwyższą ceną: 1462,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część nr 8 - materiały biurowe - Załącznik Nr 9 do SIWZ. Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, VIII. Regionalne kadry gospodarki 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1755,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1755,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1834,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część nr 9 - materiały biurowe - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Dobre praktyki dzięki Study tour Polska - Szwajcaria 2014. FUNDUSZ STUDY TOUR Szwajcarsko - Polski Program Współpracy Projekt pn. Alpejsko - Karpacki Most Wspópracy Działanie 5 Fundusze Grantowe..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101,18

  • Oferta z najniższą ceną: 101,18 / Oferta z najwyższą ceną: 108,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część nr 10 - materiały biurowe - Załącznik Nr 11do SIWZ. PROM - Partnerstwa na rzecz Rzeszowskiego Obszaru Metropolitalnego. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8955,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3486,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3486,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3962,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Część nr 11 - materiały biurowe - Załącznik Nr 12 do SIWZ. Projekt EuroScreen. Program INTERREG IVC. Typ działania: Regional Initiative Project 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1461,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1245,53

  • Oferta z najniższą ceną: 1245,53 / Oferta z najwyższą ceną: 1260,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Część nr 12- materiały biurowe - Załącznik Nr 13 do SIWZ. Sustainable Mobility and Tourism in Sensitive Areas of the Alps and the Carpathians akronim ACCESS2MOUNTAIN. Program Współpracy Międzyregionalnej South-East Europe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 484,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 519,69

  • Oferta z najniższą ceną: 519,69 / Oferta z najwyższą ceną: 590,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Część nr 13 - materiały biurowe - Załącznik Nr 14 do SIWZ. Projekt INN.OV.Age Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340,78

  • Oferta z najniższą ceną: 340,78 / Oferta z najwyższą ceną: 353,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Część nr 14 - materiały biurowe - Załącznik Nr 15 do SIWZ. Projekt Realising a Transnational Strategy against the brain-drain of well-educated young women - WOMEN. Program dla Europy Środkowej. Priority: Innovation Area of Intervention: 1.3 Fostering Knowledge Development..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2405,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2238,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2238,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2292,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Część nr 15 - materiały biurowe - Załącznik Nr 16 do SIWZ. Projekt DIFASS. Program Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1461,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1188,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1188,27 / Oferta z najwyższą ceną: 1306,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Część nr 16 - materiały biurowe - Załącznik Nr 17 do SIWZ. Projekt Nauka idzie w praktykę. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VIII 8.2. Poddziałanie 8.2.1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4397,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3620,70

  • Oferta z najniższą ceną: 3620,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3791,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Część nr 17 - materiały biurowe - Załącznik Nr 18 do SIWZ. Projekt Sniffer dog-animator innowacji. Program Operacyjny Kapitał Ludzki IV 4.2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1516,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1264,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1264,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1481,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Część nr 18 - materiały biurowe - Załącznik Nr 19 do SIWZ. Projekt Nowoczesne technologie wytwarzania. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VIII 8.2.1 Poddziałanie 8.2.1..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4230,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2870,18

  • Oferta z najniższą ceną: 2870,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3134,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Część nr 19 - materiały biurowe - Załącznik Nr 20 do SIWZ. Projekt Przyszłość w wymiarze nowych technologii. Program Operacyjny Kapitał Ludzki VI 6.1. Poddziałanie 6.1.1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6511,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6465,63

  • Oferta z najniższą ceną: 6465,63 / Oferta z najwyższą ceną: 8697,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: Część nr 20 - materiały biurowe - Załącznik Nr 21 do SIWZ. Enterprise Europe Network. Program Ramowy na Rzecz Konkurencyjności i Innowacji - CIP. Finansowany przez: Executive Agency for Competitiveness and Innovation oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12005,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7851,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7851,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9947,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: Część nr 21 - materiały biurowe - Załącznik Nr 22 do SIWZ. Zarządzanie Podkarpackim Parkiem Naukowo - Technologicznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boya- Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1233,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1233,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1376,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: Część nr 22 - materiały biurowe - Załącznik Nr 23 do SIWZ. Centrum Obsługi Inwestora.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1009,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1009,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1383,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: Część nr 23 - materiały biurowe - Załącznik Nr 24 do SIWZ. Centrum Projektowe Miastoprojekt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2159,33

  • Oferta z najniższą ceną: 2159,33 / Oferta z najwyższą ceną: 2502,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 24   

Nazwa: Część nr 24 - materiały biurowe - Załącznik Nr 25 do SIWZ. Centrum Administracyjne i Biuro Zarządu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt Papier Ryszard Cebula spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11974,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8508,64

  • Oferta z najniższą ceną: 8508,64 / Oferta z najwyższą ceną: 11822,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: Część nr 25 - materiały biurowe - Załącznik Nr 26 do SIWZ. Projekt pn.: Budowa Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2362,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2009,75

  • Oferta z najniższą ceną: 2009,75 / Oferta z najwyższą ceną: 2566,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.