eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › UsługaSprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Gdańsk: Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 91237 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego t.j. przygotowanie pomieszczeń na przyjście widzów, gości, zgodnie z harmonogramem miesięcznym na dany miesiąc przygotowanym przez Zamawiającego, 2. Uprzątanie terenu zewnętrznego przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji , wokół Kasy Biletowej zgodnie z harmonogramem Zamawiającego, 3. Poniższy zakres zadań i ich zakres czynności należy wykonać przy każdorazowym zleceniu przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem, w którym są wskazane pomieszczenia do sprzątania w danym dniu miesiąca I. Zadania i ich zakres: Usługa dotyczy następujących pomieszczeń i zadań: A. Pomieszczenia: sale koncertowe, estrada, widownia, śluzy, loże, balkony, przynależne pomieszczenia techniczne czyszczenie i konserwacja foteli drewnianych tapicerowanych materiałem (podłokietniki, oparcia, siedziska ) czyszczenie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału, z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji danej nawierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danej podłogi ) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem i posadzkami drewnianymi, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, szafki hydrantowe, lady w szatni oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, czyszczenie, konserwacja, zewnętrznych powierzchni mebli drewnianych, drzwi szyldów drzwiowych, klamek, uchwytów i innych elementów związanych z galanterią meblową, ściereczkami dostosowanymi do danego rodzaju powierzchni, B. Pomieszczenia: wiatrołap, foyer, szatnie, holle wejściowe, windy, sala bufetowa wraz z zapleczem i pomieszczenia pomocnicze odkurzanie , czyszczenie , mycie wycieraczek, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, mycie balustrad, maszynowe doczyszczanie twardych powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji zgodnie z instrukcją producenta podłogi) co najmniej raz na 2 tygodnie , szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem. W przypadku pielęgnacji posadzek marmurowych na dolnym i górnym Foyer należy stosować środki, preparaty powodujące ich nabłyszczenie- powinny posiadać właściwości antypoślizgowe (w załączeniu karta charakterystyki produktu) po każdorazowym ich umyciu aby nie powodowały zmatowienia powierzchni poziomych posadzek opróżnianie koszy, odkurzanie ,przecieranie na wilgotno, wymiana wkładów z worków foliowych dostosowanych do wielkości kosza na śmieci wraz z zachowaniem segregacji papieru, szkła, tworzywa sztucznego czyszczenie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli, poręczy, balustrad, metaloplastyki ściereczkami przystosowanymi do danej powierzchni, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety, wraz z zlewozmywakami i szafkami do zlewozmywaków, lady w szatni, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia mycie szyb wiatrołapów, windy i innych powierzchni szklanych środkami i ściereczkami przystosowanymi do konserwacji powierzchni szklanych C. Pomieszczenia sanitarne: łazienki mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, wyposażenie sanitariatów), pojemniki na odpadki, deski sedesowe, sedesy, uchwyty na papier, do bieżącej higieny muszli - szczotki sedesowe wraz z pojemnikiem itp. mycie powierzchni podłóg (zapoznanie się z rodzajem materiału z którego wykonano podłogi i stosowanie instrukcji czyszczenia i konserwacji producenta podłogi lub środków niezbędnych do prawidłowego utrzymania czystości tych powierzchni) szczególnie dotyczy to podłóg wyłożonych marmurem opróżnianie pojemników na śmieci wraz z ich segregacją , wymiana worków z PCV czyszczenie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne suszarki do rąk, pojemniki na papier, pojemniki na szczotki inne elementy wyposażenia łazienek lub kabin sanitarnych, oraz inne elementy metalowe i szklane wyposażenia, czyszczenie i konserwacja innych powierzchni płaskich np. parapety z wykonawcę środki higieny tj. mydła, papier toaletowy ręczniki papierowe do rąk - standardowo używane w instytucjach kultury. mycie luster, powierzchni pionowych (glazura), mycie drzwi , obudowy kabiny sanitarnej, galanterii drzwiowej w tym klamki i szyldy , środkami zaleconymi przez producenta, mycie powłok ceramicznych na ścianach, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów wraz z systematycznym utrzymaniem czystości kratek wentylacyjnych i opraw sufitowych, D. Sprzątanie wraz z zamiataniem terenu przed wejściem głównym, wejściem od strony Recepcji i przed budynkiem kasy (350,00 m2) z liści, śmieci, innych nieczystości itp., oczyszczenie koszy na śmieci , popielniczek itp.. E. W czasie koncertów/imprez dyżur jednego lub dwóch pracowników w zależności od zlecenia Zamawiającego celem utrzymania ciągłości czystości w obiekcie. II. Przekazywanie wykonanych robót : Do każdorazowego przekazywania - odbioru zleconych robót zgodnie z przekazanym harmonogramem robót określającym datę i godzinę gotowości sprzątnięcia danego obszaru Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy była powołana osoba koordynatora robót, który miałby miedzy innymi za zadanie w terminach i czasie wskazanym harmonogramem na przygotowanie danego obszaru do gotowości jak również dysponowanie pracownikami Wykonawcy w przypadku poprawienia wykonanych i nie odebranych robót. Koordynator przyjmowałby uwagi i zlecenia od Zamawiającego z ramienia Wykonawcy oraz inne czynności związane z przedmiotem zamówienia. III. Wydarzenia artystyczne a. koncerty symfoniczne: od 3 do 6 razy w miesiącu (w tym koncert sylwestrowy i noworoczny) b. koncerty kameralne: od 5 do 10 razy w miesiącu c. koncerty inne: około od 2 do 5 razy w miesiącu d. imprezy inne: około od 4 do 16 razy w miesiącu Każda z wyżej wymienionych imprez, koncertów może być z cateringiem lub bez cateringu . Szczegółowy wykaz pomieszczeń w Dodatku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.72.20.00 - 74.72.20.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych usług sprzątania jak opisanych w przedmiocie zamówienia, w obiektach kultury t.j. teatrach, operach, filharmoniach, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi sprzątania zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) wynagrodzenia; 2) warunków płatności 2.. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk Uwaga - obowiązek wpisania się do Księgi wejść w Recepcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.