Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Zambrów: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Zambrowie.
Numer ogłoszenia: 91234 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Spółka Wodna w Zambrowie , Ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 86 2714616 w. 36, faks 86 2712069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Zambrowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Odmulanie dna rowów melioracyjnych na głębokość dna do 0,5 m, wraz ze skarpowaniem rowu. Przewiduje się wykonanie odmulenia na rowach melioracyjnych w ilości około 50 000 mb, w tym około 8 000 mb w trudnych warunkach - grunt podmokły (wskazana praca koparki gąsienicowej na materacach). Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego oczyszczenia z namułów wylotów sieci drenarskiej oraz przepustów znajdujących się na konserwowanym rowie oraz do naprawy wylotów drenarskich uszkodzonych przy mechanicznym odmulaniu. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za 1 mb na odmulenie i konserwację dna rowu wraz z jego skarpowaniem oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podany powyżej. Zadanie Nr 2: usuwanie awarii drenarskich Przewiduje się usunięcie około 300 sztuk awarii drenarskich. Usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej obejmuje wykonanie kompleksowej usługi naprawy usterki na studzience melioracyjnej bądź rurociągu drenarskim wraz z przełożeniem rurociągu na odcinku do 50 mb. W oferowanej cenie za usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne materiały do prawidłowego wykonanie niniejszej usługi. Sposób wykonania usługi musi być każdorazowo uzgadniany z pracownikiem Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie i wykonywany zgodnie z jego zaleceniami. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podana powyżej. Zadanie Nr 3: czyszczenie studzienek melioracyjnych Przewiduje się wyczyszczenie około 1200 szt. studzienek melioracyjnych. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za wyczyszczenie 1 szt. studzienki melioracyjnej oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podana powyżej Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał min. 2 roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnych szczegółowych lub usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznie brutto nie niższej niż 100 000,00 zł oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności. Na potwierdzenie powyższego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje koparką gąsienicową o poj. łyżki min. 1,0 m3 oraz złożyć wykaz sprzętu wraz z dokumentami określonymi w pkt VI ppkt 1 b. Wykonawca przy przystąpieniu do zadania polegającego na usuwania awarii na sieci drenarskiej wykaże: posiadanie koparko - ładowarki oraz auta dostawczego, musi dysponować: agregatem prądotwórczym, pompą do wypompowywania wody brudnej, zawiesią do kręgów betonowych, elektronarzędziami w postaci młotowiertarki, młota udarowego, szlifierki kątowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje koparką gąsienicową o poj. łyżki min. 1,0 m3 oraz złożyć wykaz sprzętu wraz z dokumentami określonymi w pkt VI ppkt 1 b. Wykonawca przy przystąpieniu do zadania polegającego na usuwania awarii na sieci drenarskiej wykaże: posiadanie koparko - ładowarki oraz auta dostawczego, musi dysponować: agregatem prądotwórczym, pompą do wypompowywania wody brudnej, zawiesią do kręgów betonowych, elektronarzędziami w postaci młotowiertarki, młota udarowego, szlifierki kątowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-zambrow.pbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Spółka Wodna w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3, pokój nr 10b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminna Spółka Wodna w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3, pokój nr 10b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odmulanie dna rowów melioracyjnych na głębokość dna do 0,5 m, wraz ze skarpowaniem rowu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wykonanie odmulenia na rowach melioracyjnych w ilości około 50 000 mb, w tym około 8 000 mb w trudnych warunkach - grunt podmokły (wskazana praca koparki gąsienicowej na materacach). Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego oczyszczenia z namułów wylotów sieci drenarskiej oraz przepustów znajdujących się na konserwowanym rowie oraz do naprawy wylotów drenarskich uszkodzonych przy mechanicznym odmulaniu. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za 1 mb na odmulenie i konserwację dna rowu wraz z jego skarpowaniem oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podany powyżej. Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usuwanie awarii drenarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się usunięcie około 300 sztuk awarii drenarskich. Usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej obejmuje wykonanie kompleksowej usługi naprawy usterki na studzience melioracyjnej bądź rurociągu drenarskim wraz z przełożeniem rurociągu na odcinku do 50 mb. W oferowanej cenie za usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne materiały do prawidłowego wykonanie niniejszej usługi. Sposób wykonania usługi musi być każdorazowo uzgadniany z pracownikiem Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie i wykonywany zgodnie z jego zaleceniami. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za usunięcie 1 szt. awarii drenarskiej oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podana powyżej. Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: czyszczenie studzienek melioracyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się wyczyszczenie około 1200 szt. studzienek melioracyjnych. Dokładny zakres i wielkość prac ustalany będzie z Zamawiającym w miarę występowania potrzeb wykonania, na podstawie oferowanej ceny za wyczyszczenie 1 szt. studzienki melioracyjnej oraz wysokości kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Gminnej Spółki Wodnej w Zambrowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej lub większej ilości zakresu niż podana powyżej. Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Wymiana elementów drewnianych na elementy z tworzywa sztucznego pomostu nad zalewem w Zambrowie
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ostałów
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Łosice
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.