eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Realizacja usługi szkoleniowo - doradczej dla 23 uczestników projektuAktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem1/2013/POKL.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Reszel: Realizacja usługi szkoleniowo - doradczej dla 23 uczestników projektu: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem: 1/2013/POKL.
Numer ogłoszenia: 91229 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu , ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 02 33, faks 89 755 02 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi szkoleniowo - doradczej dla 23 uczestników projektu: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem: 1/2013/POKL..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowo-doradczej w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, w zakresie: 1.Trening umiejętności psychospołecznych dla 23 osób: Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - podniesienie wiary we własne możliwości przez uczestników, - podniesienie poczucia własnej wartości, - określenie mocnych i słabych stron, poprawa umiejętności komunikacyjnych, - wykształcenie postawy asertywnej. 2. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 23 osób: a. Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - praca nad mową ciała, - skuteczne poszukiwanie pracy, - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, - omówieniu kwestii gender i zrównoważonego rozwoju, - diagnostyka predyspozycji zawodowych, słabe i mocne strony uczestnika projektu, - aktywne planowanie kariery zawodowej. b. Doradztwo indywidualne dla 23 osób w wymiarze 1 godziny dydaktycznej na osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w celu opracowania Indywidualnych Planów Działania ( IPD). 3. Warsztaty promujące wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla 23 osób: Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: -zagadnienia savoir-vivre, higieny osobistej, wizażu; -stylizacja sylwetki; -kultura osobista; -zdrowy model życia; -stosowny ubiór (ustalenie indywidualnego stylu); -nauka makijażu dziennego, wieczorowego oraz służbowego wraz z pokazem; -rodzaje cer i ich pielęgnacja; -pielęgnacja stóp i dłoni; - kosmetyki i ich zastosowanie; -stres i jego następstwa; -wizerunek jak nad nim pracować. 4. ABC zarządzania gospodarstwem domowym dla 23 osób : Szkolenie grupowe. Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu: - istota budżetu domowego, - jak stworzyć budżet domowy, - jak zarządzać budżetem domowym, - jak kontrolować wydatki, - wydatki okazjonalne, - realne koszty zakupów, - efektywne oszczędzanie, - deficyt budżetu domowego. Miejsce realizacji usługi: siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu Ul. Kolejowa 25A. Zamawiający użycza Wykonawcy pomieszczeń do realizacji usługi nieodpłatnie. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00. Dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 6 godzin. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji warsztatów w soboty, niedzielę i święta oraz w godzinach innych niż wskazane powyżej. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypty lub podręczniki związane z każdym modułem szkolenia. Materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: - przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć; - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; - prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia; - prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ; - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1.zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z dnia 17 lutego 2012 poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje: okres trwania szkolenia; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; numer z rejestru zaświadczenia wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 2. certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w usłudze szkoleniowo-doradczej w ramach projektu :Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, który musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie. - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania usługi objętej niniejszym postępowaniem, czyli dysponują: - do prowadzenia zajęć z zakresu: trening umiejętności psychospołecznych osobą, która posiada wykształcenie wyższe z zakresu psychologii lub /i/ studia podyplomowe z zakresu psychologii oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie psychologa; - do prowadzenia zajęć z zakresu:warsztaty aktywnego poszukiwania pracy osobą, która posiada wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego lub /i/ studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe lub /i/ licencje doradcy zawodowego oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego ; - do prowadzenia zajęć z zakresu: warsztaty promujące wygląd zewnętrzny i higienę osobistą osobą, która posiada co najmniej wykształcenie średnie w zakresie kosmetologii lub pokrewne oraz minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie kosmetyczki lub pokrewnym. - do prowadzenia zajęć z zakresu: ABC zarządzania gospodarstwem domowym osobą, która posiada co najmniej wykształcenie średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń w zakresie wykładanego przedmiotu lub o podobnej tematyce w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert ; Jako doświadczenie zawodowe należy uznać doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej. na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia: 1.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia posiada co najmniej wyżej wymienione wykształcenie, kwalifikacje lub /i/ doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz.U.z 2010r. nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami ) - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ww. ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Wypełnioną OFERTĘ sporządzoną wg kolejności określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ 6. Informacje o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ 7. Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów i w wykazie, o którym mowa pkt 5 wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru , aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej do ewidencji, aktualny statut spółki. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu , do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca może dokonać zmiany kadry dydaktycznej przedstawionej w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku udokumentowanej choroby lub udokumentowanego zdarzenia losowego wykładowcy uczestniczącego w realizacji zamówienia. 3. W przypadku zmiany kadry dydaktycznej nowy wykładowca musi posiadać wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej na poziomie wykładowcy, którego dotyczy zmiana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/50/Zamowienia_publiczne_aktualne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ul. Kolejowa 25A 11-440 Reszel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ul. Kolejowa 25A 11-440 Reszel sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Tytuł projektu: Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Resze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.