eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Odbudowa dróg gminnych nr 181(obręb Trzebieszowice) i nr 267/1 (obręb Skrzynka)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Lądek-Zdrój: Odbudowa dróg gminnych nr 181(obręb Trzebieszowice) i nr 267/1 (obręb Skrzynka)
Numer ogłoszenia: 91220 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68846 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych nr 181(obręb Trzebieszowice) i nr 267/1 (obręb Skrzynka).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy: Przedmiotem niniejszego przetargu jest odbudowa uszkodzonych dróg gminnych podczas powodzi. Odbudowa dróg polegać ma na odtworzeniu zjazdów poboczy i urządzeń melioracyjnych i budowie nowej nawierzchni z asfaltobetonu. Opis stanu istniejącego a) Lokalizacja i opis Teren objęty opracowaniem dotyczy dróg gminnych nr 181 (obręb Trzebieszowice) i nr 267/1 (obręb Skrzynka). Drogi zapewniają obsługę komunikacyjną pól uprawnych oraz gospodarstw wiejskich. Obecnie droga tłuczniowa o szerokości od 2-3m o nieregularnych poboczach i częściowych rowach odwadniających i przepustach zniszczonych podczas powodzi. Rozwiązania projektowe a) Parametry techniczne Odbudowa dróg gminnych nr 181 i 267/1 polegał będzie na wykonaniu podbudów dolnej i górnej z tłucznia kamiennego łamanego odpowiednio gr. 15cm 0-31,5mm i 8cm 31,5-63mm oraz wykonaniu nawierzchni asfaltowej z mieszanek mineralno - asfaltowych (bitumicznych) grysowo - żwirowych 0/18. Niweleta drogi w oparciu o istniejącą podniesioną o grubość nowej konstrukcji - wykorzystanie istniejącej drogi jako podłoża gruntowego G1. Parametry drogi: km 0+000 do km 0+652 o szer. 3,0m z poboczami utwardzonymi szer. 0,5m km 0+652 do km 0+679 o szer. 2,5m z poboczami utwardzonymi szer. 0,3m km 0+679 do km 0+720 szer. 2,0m z poboczami utwardzonymi szer. 0,3m Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdu km 0+668 do km 0+679 - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno - asfaltowych (bitumicznych) grysowo - żwirowych 0/18mm 5 cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej o zużyciu 0,5dm3/m2 - kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie 8cm - kruszywo łamane 31,5-63mm stabilizowane mechanicznie 15cm - istniejąca droga Konstrukcja nawierzchni zjazdów w km0+045, km 0+148, km 0+332, km 0+424 - kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie 8cm - kruszywo łamane 31,5-63mm stabilizowane mechanicznie 15cm - piasek 5cm - przepust betonowy - rura fi400 - ława betonowa z betonu C12/15 15cm Technologia robót a) Roboty ziemne Prace ziemne wykonać do poziomu niwelety robót ziemnych. Zagęszczenie gruntu w wykopach i miejscach zerowych robót ziemnych powinno spełniać wymagania dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (Is), zgodnie z normą PN-S-02205/98 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. Minimalne wartości wskaźnika zagęszczenia Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie spełniają wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do wartości Is. Jeżeli wartości wskaźnika zagęszczenia nie mogą być osiągnięte przez bezpośrednie zagęszczanie gruntów rodzimych, to należy podjąć środki w celu ulepszenia gruntu podłoża, umożliwiającego uzyskanie wymaganych wartości wskaźnika zagęszczenia. Przed przystąpieniem do korytowania należy wykonać przekopy próbne w celu stwierdzenia usytuowania istniejącego uzbrojenia. W rejonie zbliżeń z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty należy wykonywać ręcznie. Projektuje się organizacje budowy sposób nie odbiegający od przeciętnych warunków organizacyjno - technicznych dla robót inżynieryjnych. Stosowana technologia nie odbiega od przyjętej podstawy ustalania nakładów i czasu realizacji. b) Podbudowa z kruszywa łamanego Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości, takiej, aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Warstwa podbudowy powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Wilgotność mieszanki kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej. Zagęszczenie podbudowy stabilizowanej mechanicznie należy uznać za prawidłowe, gdy stosunek wtórnego modułu odkształcenia do pierwotnego modułu odkształcenia jest nie większy od 2,2. Szerokość podbudowy nie może różnić się od szerokości projektowanej o więcej niż +10 cm, - 5 cm. Równość podbudowy - nierówności podbudowy nie mogą przekraczać 10 mm. Spadki poprzeczne podbudowy na prostych i łukach powinny być zgodne z dokumentacją projektową z tolerancją! 0,5 %. Rzędne wysokościowe - różnice pomiędzy rzędnymi projektowanymi a wykonanymi nie powinny przekraczać + 1 cm, - 2 cm. Grubość podbudowy nie może się różnić od grubości projektowanej o więcej niż ? 10 %. Wszystkie powierzchnie podbudowy, które wykazują większe odchylenia od określonych wyżej powinny być naprawione przez spulchnienie lub zerwanie do głębokości co najmniej 10cm, wyrównane i powtórnie zagęszczone. Podbudowę z kruszywa należy wykonać zgodnie z normą PN-S-96023 Konstrukcje drogowe. Podbudowa i nawierzchnia z tłucznia kamiennego oraz normą PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. c) Wykonanie warstw w asfaltobetonu Mieszanka asfaltowa powinna być wbudowywana układarką wyposażoną w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy i utrzymywaniem niwelety zgodnie z dokumentacją projektową. Zagęszczanie należy rozpocząć od krawędzi nawierzchni ku osi. Wskaźnik zagęszczenia ułożonej warstwy powinien być min. 98,0%. Złącza w nawierzchni powinny być wykonane w linii prostej, równolegle lub prostopadle do osi drogi. Złącza w konstrukcji wielowarstwowej powinny być przesunięte względem siebie co najmniej o 15 cm. Złącza powinny być całkowicie związane, a przylegające warstwy powinny być w jednym poziomie. Złącze robocze powinno być równo obcięte i powierzchnia obciętej krawędzi powinna być posmarowana asfaltem lub oklejona samoprzylepną taśmą asfaltowo-kauczukową. Sposób wykonywania złącz roboczych powinien być zaakceptowany przez Inżyniera.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRDM DROGMOST Sp. z o.o., ul. Objazdowa 24, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270957,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215995,72

  • Oferta z najniższą ceną: 215995,72 / Oferta z najwyższą ceną: 265874,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.