eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wapna i materiałów hemostatycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Jaworzno: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wapna i materiałów hemostatycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 91015 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wapna i materiałów hemostatycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wapna i materiałów hemostatycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 36 pakietów: Numer pakietu Nazwa pakietu Pakiet 1 worki,dreny Pakiet 2 układy,rurki Pakiet 3 tracheostomia przezskórna Pakiet 4 drenaż opłucnej Pakiet 5 wkłucia centralne Pakiet 6 pojemnki,probówki laboratoryjne Pakiet 7 przylepce do czujnika temperatury Pakiet 8 maski,dreny do tlenu Pakiet 9 igły do znieczuleń przewodowych Pakiet 10 koszulka ochronna na cewnik Pakiet 11 strzykawki dwuczęściowe Pakiet 12 odsysanie pola operacyjnego,dreny Pakiet 13 kaniule, korki Pakiet 14 igły jednorazowe Pakiet 15 opatrunki specjalistyczne Pakiet 16 elektrody do EKG Pakiet 17 przyrządy do przetaczania Pakiet 18 cewniki, czujniki, odsysanie Pakiet 19 opaski, worki do moczu Pakiet 20 zgłębniki, cewniki, kanka Pakiet 21 worki kolostomijne Pakiet 22 mata dekontaminacyjna Pakiet 23 zaworki do bronchofiberoskopu Pakiet 24 kuweta Pakiet 25 pokrowce, czepki, maski Pakiet 26 wyposażenie do diatermii ERBE i Valleylab Pakiet 27 zestawy oraz złącza wstrzykiwacza kontrastu Pakiet 28 złącza wysokiego ciśnienia Pakiet 29 maski krtaniowe Pakiet 30 sprzęt do terapii nerkozastępczych Pakiet 31 Koszulka typu Amplatz Pakiet 32 Urodynamika Pakiet 33 Urologia cewniki, sondy Pakiet 34 Osprzęt do laparoskopu Pakiet 35 Wapno Pakiet 36 Materiały hemostatyczne 2.W pozycjach asortymentowych, gdzie została użyta nazwa własna (lub użyto określenia -typu-) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych produktowi oryginalnemu, tj. o takim samym składzie i działaniu oraz przeznaczeniu do stosowania. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. Produkty równoważne, to produkty o parametrach takich samych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w opisie. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę produktów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, że oferowane przez niego akcesoria spełniają wymagania Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.36 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9, 33.15.71.10-9, 33.17.11.00-0, 33.14.16.42-2, 33.14.13.23-0, 33.14.16.20-2, 33.14.16.41-5, 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.16.13-0, 33.14.16.00-6, 33.19.41.00-7, 33.14.11.12-8, 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-1, 33.14.16.20-2, 33.14.14.11-4, 33.14.13.21-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.36). 2.Oświadczenie, że wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. 3.Do pakietu 35 - wapno: wymagane złożenie Oświadczenia Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i stosowania na terenie Polski oferowanego produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4.W Pakiecie 13 kaniule, korki w poz.3-8 do oferty należy dołączyć badania kliniczne biokompatybilności materiału cewnika, potwierdzające minimalizację zakrzepowego zapalenia żył. 5.W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w siwz Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek w pakietach: Pakiet 16 elektrody do EKG poz.4 próbka w ilości 1 szt. Pakiet 19 opaski, worki do moczu poz. 1 i 2 próbki po 2 szt. Pakiet 25 pokrowce, czepki, maski pozycje 1, 2 i 3 po 1 szt Pakiet 27 zestawy oraz złącza do autom. wstrzykiwacza kontrastu poz. 1, 2 próbki w ilości po 1 szt Pakiet 28 złącza wysokiego ciśnienia próbka w ilości 1 szt. Pakiet 29 maski krtaniowe poz. 1 i 2 próbki po 1 szt. (Zamawiający przewiduje możliwość zwrotu maski wielorazowego użytku, złożonej jako próbka w postępowaniu) Próbki służą Zamawiającemu do weryfikacji parametrów określonych w siwz i sprawdzeniu czy oferowany wyrób odpowiada wymaganiom określonym w siwz. 6. Dla pakietu 36 należy przedłożyć aktualne katalogi lub karty katalogowe/ karty techniczne informacyjne lub instrukcje oferowanych wyrobów medycznych wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu (oznakowane numerem pakietu i numerem pozycji) zawierających informacje na temat właściwości i parametrów fizyko - chemicznych wymaganych w siwz. 7.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania próbek w pozostałych pakietach i pozycjach asortymentowych nie wymienionych powyżej w celu zweryfikowania, czy oferowany wyrób spełnia wymagania określone w SIWZ pod kątem parametrów technicznych i walorów użytkowo - funkcjonalnych. 8.Próbki nie będą podlegały zwrotowi za wyjątkiem Pakietu 29 poz 1, w którym Zamawiający przewiduje możliwość zwrotu maski wielorazowego użytku, złożonej jako próbka w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla pakietów 1-34 i 36. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. dla pakietu 35 Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto a cena brutto pozostanie bez zmian Ponadto zmiany cen urzędowych, zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu poszczególnych leków lub składników leków i konieczność zastąpienia lekiem o tym samym spectrum działania, co lek oferowany, jednakże o innym składzie chemicznym niż oferowany lub konieczność zastąpienia innym lekiem) 2. zmiany producenta oferowanego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy lub jest niższa, 3. zmiany opakowania jednostkowego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w cenie proporcjonalnej do zaoferowanej w ofercie lub niższej, 4. braku oryginalnego leku na rynku, podanego jako preparat przetargowy, strony dopuszczają sprzedaż odpowiednika o takim samym składzie w nazwach międzynarodowych i cenie nie wyższej niż przetargowa (między innymi sytuacje przerw w dostawie leków, wycofanie leku z rynku, zaprzestanie produkcji danego leku itp) 5. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. 6. Inne okoliczności nie ujęte w pkt. 1-5, których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Procedura wprowadzania zmian(dla obu pakietów): Wykonawca składa wniosek o zmianę w terminie 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Sekretariatu zamawiającego, zawierający: a) Opis proponowanej zmiany b) Wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia c) Termin wprowadzenia zmian d) Należy podać uzasadnienie, dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. Propozycja zmiany umowy może także zostać zgłoszona przez Zamawiającego. Ewentualne zmiany warunków, o których mowa w § 6 umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekcji gospodarczej Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 worki,dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków i drenów, wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.14.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 układy,rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa układówoddechowych i rurek; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 tracheostomia przezskórna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do tracheostomii przezskórnej; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 drenaż opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do drenażu opłucnej; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.13.23-0, 33.14.16.20-2, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 wkłucia centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkłuć centralnych, cewników dożylnyvh i pozostałego sprzętu ; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 pojemniki, probówki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników, probówek laboratoryjnych i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0, 33.14.13.00-3, 33.14.16.00-6, 33.14.16.15-4, 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 przylepce do czujnika temperatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przylepców do czujnika temeratury; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 maski, dreny do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek drenów do tlenu i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.15.71.10-1, 33.14.16.20-2, 33.17.10.00-9, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 igły do znieczuleń przewodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do znieczuleń przewodowych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 koszulka ochronna na cewnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koszulek ochronnych na cewnik; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 strzykawki dwuczęściowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawe dwuczęściowych ; wartość zamówienia o wartości powyżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 odsysanie pola operacyjnego, dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do odsysania pola opearcyjnego, drenów i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 kaniule, korki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul, korków i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości powyżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.19.41.00-7, 33.14.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 igły jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł jednorazowych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mopatrunków specjalistycznych ; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 elektrody do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod do EKG i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 cewniki, czujniki, odsysanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników, czujników i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 opaski worki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych, worków do moczu i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0, 33.68.10.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.12.40-4, 33.14.14.11-4, 33.16.80.00-5, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 zgłębniki, cewniki, kanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgłębników, cewników kanek i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 worki kolostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków kolostomijnych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 mata dekontaminacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mat dekontaminacyjnych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23 zaworki do bronchofiberoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zaworków do bronchofiberoskopu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24 kuweta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kuwet do pomiaru stężenia glukozy; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25 pokrowce, czepki, maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pokrowców, czepków, masek i pozostałego sprzętu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26 wyposażenie do diatermii ERBE i Valleylab.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia do diatermii; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27 zestawy oraz złącza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zsetawów oraz złączy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28 złącza wysokiego ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa złączy wysokiego ciśnienia; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29 maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek krtaniowych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30 sprzęt do terapii nerkozastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do terapii nerkozastępczych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31 koszulka typu Amplatz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koszulek typu Amplatz; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32 urodynamika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do urodynamiki; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33 urologia cewniki, sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników sond i pozostałego sprzętu urologicznego ; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.23-0, 33.17.11.00-0, 33.19.40.00-6, 33.14.16.00-6, 33.14.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34 osprzęt do laparoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osprzętu do laparoskopu; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.16.22.00-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.40-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35 wapno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wapna medycznego; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36 materiały hemostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hemostatycznych; wartość zamówienia o wartości poniżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.