eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › wykonanie zamknięcia składowiska odpadów komunalnych przy ulicy Tarnowskiej w Tuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9094

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tuchów: wykonanie zamknięcia składowiska odpadów komunalnych przy ulicy Tarnowskiej w Tuchowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Tuchów, do kontaktów: Bogusława Drobot - w sprawach przedmiotu zamówienia Mężyk Marek - w sprawach procedury przetargowej, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12, e-mail: ug@tuchow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tuchow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zamknięcia składowiska odpadów komunalnych przy ulicy Tarnowskiej w Tuchowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tuchów ul. Tarnowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamknięcia składowiska odpadów komunalnych przy ulicy Tarnowskiej w Tuchowie w zakresie: a/ ukształtowanie bryły składowiska w formie płaskiego stożka o nachyleniu płaszczyzn bocznych koło 6 % b/ wykonanie czaszy zamykającej składowisko od góry składającej się z: - warstwy bentonitowej o gramaturze min. 3 kg/m2 bezpośrednio przykrywającej złoże odpadów lub geomembrany PEHD o grubości 1,5 mm - wierzchniej warstwy humusu o grubości o grubości 0,1 m - warstwy gruntu glebotwórczego o grubości 0,4 mm c/ wykonanie systemu rowów opaskowych u podnóża krawędzi niecki i skierowania do lokalnego rowu melioracyjnego po południowej stronie składowiska d/ wykonanie odgazowania składowiska poprzez: - ujęcie biogazu za pomocą drenażu warstwowego i rurowego - oczyszczanie w biofiltrze e/ odprowadzenie do atmosfery przez wyrzutnię kominową o wysokości 2,50 m f/ wykonanie pizometrów /jeden po stronie napływu wód podziemnych/ g/ wykonanie 2 reperów /jeden u podnóża obiektu i jeden na wierzchołku składowiska/ celem monitorowania osiadania powierzchni składowiska h/ obsianie powierzchni czaszy i skarp mieszanką traw i roślin motylkowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz dokumentów jakie wykonawcy maja dostarczyć wraz z ofertą: Oferta - załącznik nr 1 /zgodny z treści do wzoru określonego w tym załączniku/ Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ, oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesji zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych o porównywalnej wartości i charakterze, przez które należy rozumieć wykonanie robót budowlanych porównywalnych charakterem i wartością do przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie /przez wykonanie robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia należy rozumieć roboty polegające na rekultywacji, wodociągowaniu, kanalizacji/ Referencje, protokoły odbioru, itp. dotyczące wykonanych robót budowlanych o porównywalnej wartości i charakterze z ostatnich 5 lat Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia /załączyć uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej/ Zaakceptowany i podpisany projekt umowy Dowód wpłacenia wadium Zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ Informacje o podwykonawcach - załącznik nr 5a SIWZ Informacje o personelu odpowiedzialnym za realizację zamówienia - załącznik nr 5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z dokumentacja techniczną, oraz terenem na którym ma być wykonane zadanie, które jest przedmiotem zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń Oświadczenie wykonawcy, że udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej na okres 5 lat Informację dotyczącą wskazania miejsca poboru ziemi w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z udokumentowaniem /umowa na pobór ziemi/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanego przedmiaru robót, dokumentacji techniczne, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1.1 ust. pkt.2,3,5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. składa: 1. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy od terminu składania ofert, natomiast ważność dokumentu o którym mowa w powyższym pkt. b wynosi 3 m-ce od terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 2 ust. 1 powyższego rozporządzenia, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę - za wyjątkiem oświadczenia z art. 24 uPzp, które należy przedłożyć w formie oryginału podpisanego łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR Zakres robót obejmuje: a/ ukształtowanie bryły składowiska w formie płaskiego stożka o nachyleniu płaszczyzn bocznych koło 6 % b/ wykonanie czaszy zamykającej składowisko od góry składającej się z: - warstwy bentonitowej o gramaturze min. 3 kg/m2 bezpośrednio przykrywającej złoże odpadów lub geomembrany PEHD o grubości 1,5 mm - wierzchniej warstwy humusu o grubości o grubości 0,1 m - warstwy gruntu glebotwórczego o grubości 0,4 mm c/ wykonanie systemu rowów opaskowych u podnóża krawędzi niecki i skierowania do lokalnego rowu melioracyjnego po południowej stronie składowiska d/ wykonanie odgazowania składowiska poprzez: - ujęcie biogazu za pomocą drenażu warstwowego i rurowego - oczyszczanie w biofiltrze e/ odprowadzenie do atmosfery przez wyrzutnię kominową o wysokości 2,50 m f/ wykonanie pizometrów /jeden po styronie napływu wód podziemnych/ g/ wykonanie 2 reperów /jeden u podnóża obiektu i jeden na wierzchołku składowiska/ celem monitorowania osiadania powierzchni składowiska h/ obsianie powierzchni czaszy i skarp mieszanką traw i roślin motylkowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 30 000 PLN. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium w kwocie podanej powyżej winno być wniesione na konto zamawiającego w BS w Bieczu - Filia Tuchów Nr konta 59 8627 0001 2023 9000 2645 0001. Pozostałe formy wniesienia wadium zostały określone w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 uPzp, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnień wymaganych przez Prawo budowlane b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamówienia /wykonawca musi udokumentować, że posiada dostęp do płynnych środków obrotowych lub posiada własne środki finansowe wystarczające do pokrycia 50 % proponowanej ceny kontraktu/ d/ nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, e/ udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres min. 5 lat f/ wykonali co najmniej 2 zadania o porównywalnym charakterze i wartości co przedmiot zamówienia /przez wykonanie robót podobnych do przedmiotu zamówienia należy rozumieć roboty budowlane polegające na rekultywacji, wodociągowaniu, kanalizacji/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej należy przedłożyć: Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ, oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także: Oferta - załącznik nr 1 /zgodny z treści do wzoru określonego w tym załączniku/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesji zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych o porównywalnej wartości i charakterze, przez które należy rozumieć wykonanie robót budowlanych porównywalnych charakterem i wartością do przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie /przez wykonanie robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia należy rozumieć roboty polegające na rekultywacji, wodociągowaniu, kanalizacji/ Referencje, protokoły odbioru, itp. dotyczące wykonanych robót budowlanych o porównywalnej wartości i charakterze z ostatnich 5 lat Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia /załączyć uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej/ Zaakceptowany i podpisany projekt umowy Dowód wpłacenia wadium Zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ Informacje o podwykonawcach - załącznik nr 5a SIWZ Informacje o personelu odpowiedzialnym za realizację zamówienia - załącznik nr 5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z dokumentacja techniczną, oraz terenem na którym ma być wykonane zadanie, które jest przedmiotem zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń Oświadczenie wykonawcy, że udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej na okres 5 lat Informację dotyczącą wskazania miejsca poboru ziemi w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z udokumentowaniem ?umowa na pobór ziemi/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanego przedmiaru robót, dokumentacji techniczne, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1.1 ust. pkt.2,3,5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. składa: 1. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy od terminu składania ofert, natomiast ważność dokumentu o którym mowa w powyższym pkt. b wynosi 3 m-ce od terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 2 ust. 1 powyższego rozporządzenia, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę - za wyjątkiem oświadczenia z art. 24 uPzp, które należy przedłożyć w formie oryginału podpisanego łącznie przez wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuchow.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=11. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Koszt SIWZ 20 zł + koszty wykonania kserokopii dokumentacji projektowej w przypadku dostarczania jej w formie pisemnej. Zapłata za zaliczeniem pocztowym lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Tuchowie 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1 /sala konferencyjna nr 10/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Tuchowa pokój nr 1 do dnia 19.02.2007 r. do godz. 10.00 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.