eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Kompleksowa modernizacja kotła WR-25 nr 2 w Ciepłowni Zawiszów w Świdnicy - polegająca na zaprojektowaniu i zabudowie dwóch części ciśnieniowych WR25/10 i WR25/12 w technologii ścian szczelnych oraz dwóch palenisk rusztowych - na istniejących fundamentach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Świdnica: Kompleksowa modernizacja kotła WR-25 nr 2 w Ciepłowni Zawiszów w Świdnicy - polegająca na zaprojektowaniu i zabudowie dwóch części ciśnieniowych WR25/10 i WR25/12 w technologii ścian szczelnych oraz dwóch palenisk rusztowych - na istniejących fundamentach kotła WR-25, wraz z instalacjami odpylania, kanałami spalin, wentylatorami podmuchu i wyciągu, automatyką i urządzeniami pomocniczymi, z wykorzystaniem istniejącego układu nawęglania i odżużlania modernizowanego kotła.
Numer ogłoszenia: 90932 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Świdnicy Sp. z o.o. , ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8524 041, faks (074) 8524 358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzec.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja kotła WR-25 nr 2 w Ciepłowni Zawiszów w Świdnicy - polegająca na zaprojektowaniu i zabudowie dwóch części ciśnieniowych WR25/10 i WR25/12 w technologii ścian szczelnych oraz dwóch palenisk rusztowych - na istniejących fundamentach kotła WR-25, wraz z instalacjami odpylania, kanałami spalin, wentylatorami podmuchu i wyciągu, automatyką i urządzeniami pomocniczymi, z wykorzystaniem istniejącego układu nawęglania i odżużlania modernizowanego kotła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja kotła WR-25 nr 2 w Ciepłowni Zawiszów w Świdnicy - polegająca na zaprojektowaniu i zabudowie dwóch części ciśnieniowych WR25/10 i WR25/12 w technologii ścian szczelnych oraz dwóch palenisk rusztowych - na istniejących fundamentach kotła WR-25, wraz z instalacjami odpylania, kanałami spalin, wentylatorami podmuchu i wyciągu, automatyką i urządzeniami pomocniczymi, z wykorzystaniem istniejącego układu nawęglania i odżużlania modernizowanego kotła. 2. Zamówienie obejmuje: a. opracowanie i zatwierdzenie w Urzędzie Dozoru Technicznego dokumentacji techniczno-projektowej, b. rozbiórkowe prace budowlano-konstrukcyjne, c. prefabrykację i montaż dwóch części ciśnieniowych WR25/10 i WR25/12 w technologii ścian szczelnych, d. zakup i montaż dwóch palenisk rusztowych z urządzeniami pomocniczymi, e. zakup i montaż dwóch układów wyciągu i odpylania spalin, f. montaż instalacji elektrycznych i AKPiA, g. prace odbiorowe i rozruchowe (w tym pomiarowe) oraz inne prace związane z należytym wykonaniem zamówienia, a wskazane w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM , stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. W sytuacji, gdy kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę zaplanowaną na realizację zadania, zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania w części 2b. Wykonawca zobowiązany jest do wyodrębnienia w formularzu oferty kosztów przedmiotowych prac. 4. Punkt 3 nie wyłącza prawa zamawiającego do unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt. 3 - ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 150 000 zł. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub w kilku następujących formach: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BANK ZACHODNI WBK S.A. 28 1090 2369 0000 0001 0132 1353. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie MZEC Sp. z o.o. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien oryginał umieścić w oznaczonej kopercie - oryginał dowodu wniesienia wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: - Wykonawca będzie posiadał dopuszczenie UDT do wytwarzania i montażu naczyń ciśnieniowych, podlegających odbiorowi UDT.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - mogą udokumentować wykonanie minimum 3 robót budowlanych, na kwotę co najmniej 3 000 000 zł netto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub modernizacji kotłów WR-25 lub większych na ściany szczelne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w realizacji zadania będzie brało udział co najmniej 5 osób z wyższym wykształceniem technicznym, z uprawnieniami kwalifikacyjnymi typu D grupa 2 w zakresie montażu i co najmniej 5-cio letnim stażem pracy przy budowie lub modernizacji kotłów, - w realizacji zadania będzie brała udział co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 5-cio letnią praktykę na budowie, - w realizacji zadania będzie brała udział co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca co najmniej 5-cio letnią praktykę na budowie, - w realizacji zadania będzie brało udział co najmniej 2 spawaczy uprawnionych przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac spawalniczych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w realizacji zadania będzie brało udział co najmniej 5 osób z wyższym wykształceniem technicznym, z uprawnieniami kwalifikacyjnymi typu D grupa 2 w zakresie montażu i co najmniej 5-cio letnim stażem pracy przy budowie lub modernizacji kotłów, - w realizacji zadania będzie brała udział co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 5-cio letnią praktykę na budowie, - w realizacji zadania będzie brała udział co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca co najmniej 5-cio letnią praktykę na budowie, - w realizacji zadania będzie brało udział co najmniej 2 spawaczy uprawnionych przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac spawalniczych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: - wykażą się przychodem netto ze sprzedaży (obrotem) za ostatnie 3 lata obrotowe na poziomie co najmniej 5 000 000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000 zł lub posiadają zdolność kredytową na ww. kwotę, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę nie mniejszą niż 1 500 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokumentacja techniczna modernizacji kotła WR-25 w technologii ścian szczelnych, dokumentacja techniczna winna zawierać opis zmian konstrukcyjnych, zakres dostaw, podstawowe dane techniczne po modernizacji, szczegółowy zakres rzeczowy robót modernizacyjnych, warunki gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, opis efektów modernizacji oraz gwarantowane parametry i wielkości emisji zanieczyszczeń po modernizacji, 2. potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez odpowiedni samorząd dla osób prowadzących działalność gospodarczą, zgodnie z ustawą z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178), 2. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3. parafowany projekt umowy, 4. dowód wniesienia wadium, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, pisemne zobowiązanie winno być sporządzone w formie oświadczenia woli i zawierać w swej treści rodzaj i ilość oddanych do dyspozycji zasobów, formę ich przekazania, okres przekazania oraz wskazywać charakter stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z tym podmiotami, 6. wykaz robót tożsamych tj. zgodnych z opisem przedmiotu podanym w punkcie III SIWZ, podpunktach 2 a-g, w celu oceny oferty w kryterium wiarygodność technologiczna instalacji (punkt XIV.4. SIWZ), wg wzoru w formularzu oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90.0
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5.0
  • 3 - Wiarygodność technologiczna instalacji - 5.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzec.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pogodna 1, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.