Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Wołomin: Wywóz odpadów stałych i usuwanie nieczystości pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wołominie, wykazanych w załącznikach Nr 2, 3, 4.
Numer ogłoszenia: 90897 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. , Al. Armii Krajowej 34, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 022 7877595, faks 022 7877595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych i usuwanie nieczystości pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wołominie, wykazanych w załącznikach Nr 2, 3, 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wywóz odpadów stałych w tym m.in. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i usuwanie nieczystości pochodzących z gospodarstw domowych, w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Wołominie wykazanych w załącznikach Nr 2,3,4. 2. Wywóz nieczystości stałych obejmujących odpady wielkogabarytowe i inne zanieczyszczenia nietypowe np:meble, gałęzie, liście - wywożone na zgłoszenie średnio raz w tygodniu. 3. Dostarczanie na posesje pojemników własnych Oferenta do gromadzenia odpadów. 4. Mycie i dezynfekcja pojemników na odpady stałe, w okresie letnim - raz na kwartał, w okresie zimowym raz na 6 m-cy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 90.11.13.00 - 90.11.13.00 74.74.40.00 - 74.74.40.00 74.72.11.00 - 74.72.11.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta, że: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy Prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracownikow zdolnych do wykonywania zamówienia. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust.1, 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta, że w ostatnich trzech latach zrealizował dwa zamówienia o podobnym charakterze, złożoności i porownywalnej wartości, z zakresu przedmiotu zamowienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent złoży oświadczenie: wykaz sprzętu jakim dysponuje w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta, że posiada pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta, że posiada potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy do wykonywania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Kosztorysy ofertowe. - Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamowienia określonego w SIWZ, załączonej do niej dokumentacji i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. - Oświadczenie oferenta o braku zaległości podatkowych. - Oświadczenie oferenta o braku zaległości na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. - Oświadczenie o zawartych umowach na odbiór odpadów, że oferent zarządza składowiskiem odpadów. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (ważne 6 m-cy wstecz) od daty składania oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 05-200 Wołomin, ul. Armii Krajowej 34, II piętro pok. 7 lub 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wołomin, ul. Armii Krajkowej 34, II piętro pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie powiatu wołomińskiego
- Remont drogi powiatowej Nr 4337W Stary Kraszew (ul. Szkolna) - Nowy Kraszew (ul. Jana Pawła II), gm. Klembów
- Remont drogi powiatowej nr 4363W ul. Piłsudskiego w Ząbkach na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Powstańców do działki 4/11 obr. 03-30 wraz z rondem
- "Budowa altany wolnostojącej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce ew. nr 3 obręb 0025 Wołomin położonej przy ul. Długiej 35 w Wołominie (teren Hufca ZHP Wołomin)
- Projekt i budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Starej w Nadmie gm.Radzymin w ramach zadania Budowa sygnalizacji świetlnej DP nr4308W ul. Starej z drogą gminną ul. Szkolną(...)
więcej: przetargi w Wołominie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.