Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Kraków: Modernizacja kuchni oraz wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14.
Numer ogłoszenia: 90861 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód , ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, faks (012) 641 44 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zeowschod.w.interia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kuchni oraz wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 2 części zamówienia: Część 1 - Modernizacja kuchni w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14. Zadanie obejmuje roboty rozbiórkowe i remontowe w zakresie ogólnobudowlanym oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniu kuchni wraz z dostawą i montażem wyposażenia zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót będącym załącznikiem nr 5.1. do SIWZ. Część 2 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14. Zadanie obejmuje wykucie z muru ościeżnic drewnianych i montaż stolarki okiennej z PCV wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykończeniowymi - zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót i rysunkiem będącymi załącznikami nr 5.2. i 5.3. do SIWZ. Technologia wykonania okien musi zapewniać efektywną wentylację, która skutecznie zapobiega tzw. nadszczelności okien i jednocześnie gwarantuje utrzymanie wysokich parametrów izolacyjności akustycznej i termicznej. Okna muszą posiadać optymalną stabilność i sztywność. Wykonawca zobowiązany jest: - stosować materiały dopuszczone obowiązującymi normami, - posiadać wymagane atesty materiałowe, certyfikaty i aprobaty techniczne, - zastosować w wymienianej stolarce szyby niskoemisyjne (4-16-4 ) o współczynniku przenikania ciepła k= 1,1 W/m2 K oraz profil pięciokomorowy (PCV)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty (dotyczy Części 1 zamówienia), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty (dotyczy Części 2 zamówienia). 3. dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), a w szczególności: 3.1. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia), 3.2. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych (dotyczy Części 1 zamówienia), 3.3. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP - 1kV E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych (dotyczy Części 1 zamówienia), 3.4. kierownik robót budowlanych (dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia), kierownik robót sanitarnych (dotyczy Części 1), kierownik robót elektrycznych (dotyczy Części 1), muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) a)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i Odbiorców (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (dotyczy Części 1 zamówienia). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wymianie stolarki okiennej, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i Odbiorców (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (dotyczy Części 2 zamówienia). 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważnym na dzień składania ofert (dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia). 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważnym na dzień składania ofert (dotyczy Części 1 zamówienia). 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważnym na dzień składania ofert oraz uprawnienia SEP-1 kV E wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych wystawione na kierownika robót elektrycznych (dotyczy Części 1 zamówienia). b) Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. Nr 1a, 1b), 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiary Robót. 4. Wzór Umowy (zał. Nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.4.1. specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w punkcie 9.1.2. specyfikacji; 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 3.3. pozostałe dokumenty odpowiednio podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach: 8.1. (dotyczy Części 1 zamówienia), 8.2. (dotyczy Części 2 zamówienia), 8.3. (dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia) specyfikacji oceniane będzie łącznie. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeowschod.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek C, pokój 07, pn-pt 9.30-13.00. Cena SIWZ: 8,40 zł + koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 07:50, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek A, pokój 13, pn-pt 7.30-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja kuchni w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje roboty rozbiórkowe i remontowe w zakresie ogólnobudowlanym oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniu kuchni wraz z dostawą i montażem wyposażenia zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót będącym załącznikiem nr 5.1. do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.43.10.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w Żłobku Samorządowym Nr 22 w Krakowie, os. Tysiąclecia 14..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykucie z muru ościeżnic drewnianych i montaż stolarki okiennej z PCV wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykończeniowymi - zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót i rysunkiem będącymi załącznikami nr 5.2. i 5.3. do SIWZ. Technologia wykonania okien musi zapewniać efektywną wentylację, która skutecznie zapobiega tzw. nadszczelności okien i jednocześnie gwarantuje utrzymanie wysokich parametrów izolacyjności akustycznej i termicznej. Okna muszą posiadać optymalną stabilność i sztywność. Wykonawca zobowiązany jest: - stosować materiały dopuszczone obowiązującymi normami, - posiadać wymagane atesty materiałowe, certyfikaty i aprobaty techniczne, - zastosować w wymienianej stolarce szyby niskoemisyjne (4-16-4 ) o współczynniku przenikania ciepła k= 1,1 W/m2 K oraz profil pięciokomorowy (PCV)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.32-8, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.