eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Stoczek Łukowski - III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Stoczek Łukowski: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Stoczek Łukowski - III etap
Numer ogłoszenia: 90835 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 025 7970182, fax (025) 797 00 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Stoczek Łukowski - III etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Stoczek Łukowski. Wykonawca powinien zrealizować zadanie w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, która określa dokładny zakres modernizacji - załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiar robót (kosztorys ślepy) - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji istniejącego systemu oświetlenia dróg gminy Stoczek Łukowski, jego unowocześnienie poprzez zastosowanie nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych odpornych na warunki atmosferyczne i mechaniczne działania niszczące, na wybranych drogach. W zakresie realizacji zadania wykonawca powinien przeprowadzić: a) uzgodnienia przed realizacją modernizacji - dotyczące robót energetycznych z właściwym ZE (harmonogramy wyłączeń - koszty wyłączeń ponosi Wykonawca) b) roboty demontażowe starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy Stoczek Łukowski, oraz z właściwym Zakładem Energetycznym c) zakup i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania, d) montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem modernizacji oświetlenia e) w zadaniu wykorzystać sprzęt umożliwiający redukcję mocy świecenia w godzinach o obniżonym natężeniu ruchu w wypadku stosowania opraw o mocy powyżej 100W f) wykonanie pomiarów luminancji, natężenia oświetlenia sprawdzających zgodność wykonania z wymaganymi parametrami projektu. (Pomiary należy wykonać zgodnie z siatką obliczeniową zastosowaną w projekcie, na sześciu wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. Pomiary należy wykonać w obecności przedstawiciela Zamawiającego). g) zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym z dn. 08.03.1990 rozdz. 2 art.7 pkt 3 oraz ustawą Prawo Energetyczne z dn. 10.04.1997 / Dz.U. z dn. 04.06.1997 rozdz.3 art.18 dokonać przeniesienia punktów pomiarowo-sterujących oświetlenia drogowego zlokalizowanych w rozdzielniach NN stacji Tr do szafek SON na najbliższy słup linii NN lub do złącz kablowo-pomiarowych usytuowanych obok stacji Tr. Zgodnie z wykazem stacji zamieszczonym w dokumentacji Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie, Oddział Stoczek Łukowski, nr 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca oryginał dokumentu składa w kasie znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 107, zaś kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z Art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na instalacji nowych opraw oświetlenia drogowego w ilości jednorazowej lub łącznej 500 szt opraw, c) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 700 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, o ile dokumenty wymienione w punkcie 1 nie są wystarczające do realizacji zamówienia; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. instalacji nowych opraw oświetlenia drogowego w ilości jednorazowej lub łącznej 500 szt opraw, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 6) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; 7) Dla osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wykazu aktualnych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, i zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. 8) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 t.j.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stoczku Łukowskim, Pl. T. Kościuszki1, 21-450 Stoczek Łukowski, 1 piętro, pokój 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:45, miejsce: Urząd Gminy w Stoczku Łukowskim, Pl. T. Kościuszki1, 21-450 Stoczek Łukowski, 1 piętro, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.