eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Gliwice: Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 90767 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku nr 1, konserwacja pomieszczeń w budynku nr 5, konserwacja i naprawa w budynku nr 9 oraz wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane (etap II) na terenie koszar w Lublińcu, w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1: Remont pomieszczeń budynku nr 1 (parter i I piętro) na terenie JW. 4101 w Lublińcu. Zadanie nr 2: Konserwacja pomieszczeń budynku nr 5 na terenie JW. 4101 w Lublińcu. Zadanie nr 3: Konserwacja i naprawa pomieszczeń w budynku magazynowym nr 9 na terenie JW. 4101 w Lublińcu Zadanie nr 4: Wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane na terenie JW. 4101 w Lublińcu - ETAP II. Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 2 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 4 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 6 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 7 w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 8, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 9 oraz projekt wykonawczy Załącznik nr 10..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.90.00-7, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.31.56.00-4, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 6 500,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 1 500,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 1 800,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 11 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 12.05.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 14/WOG/2014

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 200 000,00 zł brutto każda - dla zadania nr 1, - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 100 000,00 zł brutto każda - dla zadania nr 2, - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 80 000,00 zł brutto każda - dla zadania nr 3, - co najmniej 2 robót polegających na wymianie lub budowie sieci c.o. z rur preizolowanych o wartości nie mniejszej niż - 200 000,00 zł brutto każda - dla zadania nr 4. W przypadku składania oferty na zadanie 1, 2 i 3; 1 i 2 lub 1 i 3 jednocześnie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3 jednocześnie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależnym do właściwej izby samorządu zawodowego - dla zadania nr 1, 2 , 3; - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, przynależnym do właściwej izby samorządu zawodowego - dla zadania nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do danego zadania),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, 44 -121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont pomieszczeń budynku nr 1 (parter i I piętro) na terenie JW. 4101 w Lublińcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont pomieszczeń budynku nr 1 (parter i I piętro) na terenie JW. 4101 w Lublińcu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.31.56.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Konserwacja pomieszczeń budynku nr 5 na terenie JW. 4101 w Lublińcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Konserwacja pomieszczeń budynku nr 5 na terenie JW. 4101 w Lublińcu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-9, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Konserwacja i naprawa pomieszczeń w budynku magazynowym nr 9 na terenie JW. 4101 w Lublińcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Konserwacja i naprawa pomieszczeń w budynku magazynowym nr 9 na terenie JW. 4101 w Lublińcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.41.00.00-4, 45.31.56.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane na terenie JW. 4101 w Lublińcu - ETAP II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Wymiana rur c.o. i c.w.u. na preizolowane na terenie JW. 4101 w Lublińcu - ETAP II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.