eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku A przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz wykonanie systemu klimatyzacji w budynku B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Wrocław: Wykonanie systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku A przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz wykonanie systemu klimatyzacji w budynku B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 90712 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku A przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz wykonanie systemu klimatyzacji w budynku B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach A i B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu będących siedzibą Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (dalej: DOW NFZ) polegających na wykonaniu systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku A przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz wykonaniu systemu klimatyzacji w budynku B przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu oraz świadczenie usług konserwacji urządzeń w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę i wykonywanie innych obowiązków Wykonawcy określonych w umowie. 2. Szczegółowy przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, na którą składają się: a) Projekt budowlany: Projekt montażu instalacji wentylacji i klimatyzacji (bud. A), b) Projekt budowlany: Projekt montażu instalacji wentylacji klimatyzacji (bud. B), c) Projekt wykonawczy: Projekt konstrukcji wsporczej urządzeń wentylacji i klimatyzacji (bud. A i B), d) Projekt wykonawczy: Projekt zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji (bud A), e) Projekt wykonawczy: Projekt zasilania urządzeń klimatyzacji (bud B), f) Projekt wykonawczy: Projekt rozbudowy wentylacji i klimatyzacji (bud A), g) Projekt wykonawczy: Projekt klimatyzacji (bud B), h) Przedmiary robót, 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, na które składają się: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Wykonanie rozbudowy instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń budynku A oraz B Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Wykonanie instalacji elektrycznych dla rozbudowy instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń budynku A oraz klimatyzacji pomieszczeń budynku B Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu. 3. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8, 45.33.12.20-4, 45.33.23.00-6, 45.33.12.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.2 Wadium musi być wniesione w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 6.3 Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6.4 Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 02.04.2014 r. o godzinie 10:00. 6.5 Wadium zostanie zwrócone zgodnie z przepisami art. 46 ust 1, 1a i 2 ustawy. 6.6 Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6.7 Zamawiający przyjmuje wadium wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 6.8 Dowodem wniesienia wadium będzie: 6.8.1 dokument przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003, (Zamawiający sprawdzi w toku badania ofert, czy wadium wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert), 6.8.2 dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). 6.9 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 powołanej ustawy. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w pokoju 106, budynek B Narodowego Funduszu Zdrowia Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien oryginał wadium umieścić w oznaczonej kopercie Oryginał wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń, każda na kwotę nie mniejszą niż 1.600.000,00 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; W zakresie wskazanej powyżej specjalności Zamawiający uzna także odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.800.000,00 PLN,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie sposobu lub terminu jego realizacji. 2. W szczególności Zamawiający dopuszcza wprowadzenie: 1) robót zamiennych lub 2) zmianę technologii wykonania robót w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności technicznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz zastosowanie technologii założonej w dokumentacji projektowej. 3. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 4, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 4. Okolicznościami stanowiącymi podstawę do zmiany terminu, o którym mowa w § 9 ust. 1, są w szczególności: 1) wstrzymanie robót w wyniku działania siły wyższej oraz w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej prowadzenie robót ze względów bezpieczeństwa użytkowników obiektu lub konieczności zapobieżenia awarii, potwierdzonego stosownym dokumentem wystawionym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o ile czas wstrzymania robót będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia, 2) konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w dokumentacji projektowej albo konieczność wykonania robót zamiennych jeśli mają one wpływ na termin wykonania umowy 3) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, powodujące konieczność wykonania dokumentacji zamiennej. 5. Zmiana terminu wykonania umowy następuje w formie aneksu do umowy. 6. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 7. Wszelkie zwłoki i niedotrzymania terminów z powodu siły wyższej nie są traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych umową i nie powodują jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkodę poniesioną przez drugą stronę. 8. Każda ze Stron powołująca się na zaistnienie okoliczności o których mowa w ust. 2 zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia jego zaistnienia. 9. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 10. Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 11. Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 12. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1030 z późn. zm.). 13. Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.