eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia sąroboty budowlane dotyczące wykonania kolumn iniekcyj-nych techniką iniekcji strumieniowej oraz roboty naprawcze wykonywane w Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych we W



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Wrocław: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane dotyczące wykonania kolumn iniekcyj-nych techniką iniekcji strumieniowej oraz roboty naprawcze wykonywane w Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 90669 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane dotyczące wykonania kolumn iniekcyj-nych techniką iniekcji strumieniowej oraz roboty naprawcze wykonywane w Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane dotyczące wykonania kolumn iniekcyj-nych techniką iniekcji strumieniowej oraz roboty naprawcze wykonywane w Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług So-cjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, , 45312100-8,45111200-0, 45421000-4, 45421125-6, 45421125-6,45262211-3. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1) roboty naprawcze ścian; 2) wykonanie kolumn iniekcyjnych techniką iniekcji strumieniowej, 3) roboty stolarskie okien i drzwi, 4) roboty wykończeniowe, 5) roboty naprawcze elewacji, 6) roboty posadzkarskie, 7) roboty elektryczne, 8) inwentaryzację uszkodzeń. 4. Wymagania techniczne i szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót oraz in-wentaryzacji uszkodzeń, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówie-nia, stanowią jej integralną część. 5. Zamawiający zastrzega sobie, że pomieszczenia w których będą prowadzone roboty budowlane, zostaną przekazywane etapowo po wcześniejszej akceptacji przez Kierowników Sekcji oraz Zespół ds. Technicznych. 6. Podstawowe dane projektanta: 1) Usługi Projektowe Budownictwa PB ADA BUD Adam Gierczak, ul. Komandorska 27/1, 53-342 Wrocław. 7. Warunki wykonywania robót: 1) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowa-nia, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budow-lano - montażowych i zasadami BHP, 2) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązu-jącymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, 3) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpo-wiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru in-westorskiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, 4) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących pro-jekty, 5) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów, 6) dokumentacja inwentaryzacji uszkodzeń dotycząca poszczególnych zadań stanowi za-łącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, 7) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, 8) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na podstawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w harmonogramie rzeczowo-finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej od-powiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie robo-ty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ra-mach uzgodnionego wynagrodzenia umownego, 9) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pracowników MCUS przebywających w budynku), 10) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji doty-czącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru końcowego, 12) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 13) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania za-mówienia, 14) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), 15) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (przedmiot zamówienia można oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Mącznej 3, p. Jolanta Sulej (tel. 071 37 69 914). Jednocześnie zamawiający udostępni do wglądu dokumentację budowlaną realizowanego projektu. 16) zamawiający zastrzega sobie, żeby żadna część zamówienia nie była powierzona pod-wykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.10.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.42.10.00-4, 45.22.10.00-4, 45.42.11.25-6, 45.26.22.11-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu, zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp. jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 13.507,07 (słownie: trzynaście tysięcy pięćset siedem zł 07/100) do dnia 30.06.2009 r. do godz. 1100 . 2. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredyto-wej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 281, poz. 2785 z późn. zm.). 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia in-nych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek ban-kowy zamawiającego: BZ WBK S.A. Nr 14 1090 2398 0000 0001 0463 2648, do dnia 30.06.2009 r. do godz. 1100 (jest to termin do którego wadium powinno znajdować się na kon-cie zamawiającego). UWAGA: zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto zamawiającego w termi-nie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada wykonawca. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowuje na rachunku bankowym avista. Będzie one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potraceniu kosztów prowadzenia ra-chunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy (art. 46 ust. 4 Pzp.) 7. Pozostałe formy wadium (gwarancje lub poręczenia), winny być zdeponowane w kasie zama-wiającego do dnia 30.06.2009 r. do godz. 1100. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należyte-go wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały osta-tecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowa-nia, wniosku o zwrot wadium, jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia pro-testu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie wykonawcy, 4) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwier-dzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie należących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się iż spełniają; warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o cha-rakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia; Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumen-tów określonych w pkt.1 Rozdziału VI SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu latach minimum dwa zamówienia o charakterze odpowiada-jącym przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. wykonali prace polegające na: budowie, modernizacji o wartości brutto odpowiadającej wartości oferty złożonej w niniejszym postępo-waniu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w lit. a) Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 8 Rozdziału VI SIWZ. b) dysponują pracownikami, którzy będą uczestniczyć w pracach remontowych pełniąc funkcję kierowników budowy i robót, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych, branży sa-nitarnej oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Inżynie-rów Budowlanych. Dla potwierdzenia warunku opisanego w lit. b) Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 6 Rozdziału VI SIWZ. 3) potwierdzą, poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę brutto, odpowiadającą wartości złożonej oferty w niniejszym postępowaniu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.4 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 9 Rozdziału VI SIWZ. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.5 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 7 Rozdziału VI SIWZ. 6) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 6 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 2 Rozdziału VI SIWZ. 7) wobec wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego), w stosunku do którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 7 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 3 Rozdziału VI SIWZ. 8) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 8 Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w pkt. 4 i 5 Rozdziału VI SIWZ. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. 3. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z orygi-nałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciąga-nia zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaga-nych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zama-wiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawia-jącego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 6. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właści-wego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków; zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wyk-luczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). 8. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowią-cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załą-czeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo składnia ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1). o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporzą-dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Dział Zamówień Publicznych Pokój 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.