eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-06-19

Ko³obrzeg: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II
Numer og³oszenia: 90447 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu , ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdp.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazw±: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy. W dokumentacji projektowej niniejszy odcinek oznaczony jest jako etap II. Etap II - od km 0+360,00 do koñca projektowanego chodnika w miejscowo¶ci Stramnica na wysoko¶ci budynku nr 22 (dawna szko³a). Podzia³ inwestycji na etapy zaznaczony jest na planie sytuacyjnym projektu wykonawczego. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, informacjach dotycz±cych bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. Zamawiaj±cy za³±cza do udostêpnionej dokumentacji przedmiar robót zastrzegaj±c, ¿e w zwi±zku z zastosowaniem wynagrodzenia rycza³towego ma on jedynie charakter informacyjny i pomocniczy. 1. Zakres prac: Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznaæ siê Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony zosta³ w dokumentacji projektowej na któr± sk³adaj± siê: -projekt budowlany; -projekt wykonawczy; -Szczegó³owa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; -przedmiar robót (maj±cy jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). 2. Zakres robót obejmuje m. in.: -budowê chodnika w tym: -rozbiórkê elementów dróg; -roboty ziemne; -roboty krawê¿nikowe, obrze¿a; -nawierzchniê chodników, zjazdów; -uzupe³nienie nawierzchni; -roboty wykoñczeniowe (zieleñ); -regulacjê armatury uzbrojenia; -wykonanie ¶cieków pochodnikowych. 3.Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: -za³±cznik nr 11 - Decyzja nr AB/430/2015 zatwierdzaj±ca projekt budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, znak AB.6740.407.2015.£D z dnia 15.06.2015 r. 4.Projekty i opracowania objête przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ m. in. nastêpuj±ce opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnieñ: -projekt tymczasowej organizacji ruchu; -plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia; -harmonogram robót okre¶laj±cy planowan± kolejno¶æ wykonywania robót, terminy rozpoczêcia i zakoñczenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, Wykonawca zobowi±zany jest do comiesiêcznej aktualizacji harmonogramu polegaj±cej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiaj±cemu do 5-go dnia ka¿dego miesi±ca. -dokumentacjê powykonawcz± sporz±dzon± w 5 egzemplarzach, zawieraj±c± w szczególno¶ci: -dokumentacjê budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -dokumentacjê budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiaj±cego) wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -protoko³y z prób, sprawozdañ, pomiarów, badañ (w razie konieczno¶ci); -atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, receptury, ¶wiadectwa jako¶ci lub inne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie zastosowanych materia³ów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; -geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± wraz ze sporz±dzon± w jej wyniku dokumentacj± geodezyjno - kartograficzn± (mapa zasadnicza obejmuj±ca ca³y zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 5 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna byæ wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentacjê nale¿y przed³o¿yæ w formie map - 5 egzemplarzy i elektronicznej. Wykonawca przenosi autorskie prawa maj±tkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, bêd±cych utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na nastêpuj±cych polach eksploatacji: -u¿ywanie, -zwielokrotnianie, -kopiowanie, -modyfikacje. 5.Obowi±zki Wykonawcy m in.: 1)Wykonawca zapewni przejezdno¶æ wszystkich dróg przebiegaj±cych w s±siedztwie przekazanego placu budowy, a je¶li nie bêdzie to mo¿liwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez ca³y okres prowadzenia robót budowlanych. 2)Przed przyst±pieniem do robót wykonawca winien zawiadomiæ u¿ytkowników infrastruktury o terminie rozpoczêcia robót. 3)Tymczasowe zajêcie terenów niezbêdnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we w³asnym zakresie i na swój koszt powiadamiaj±c Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiaj±cego). 4)Przygotowania i zatwierdzenia na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5)Zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany bêdzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy. 6)Zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy- Prawo budowlane. 7)W trakcie realizacji robót Wykonawca bêdzie dbaæ o prawid³owo¶æ oznakowania oraz zapewniaæ warunki bezpieczeñstwa, a tak¿e utrzymywaæ porz±dek. 8)Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni s±siaduj±cych jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 9)W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzglêdni wszystkie elementy niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Dodatkowe obowi±zki Wykonawcy: 1)Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zu¿ycia niezbêdnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót. 2)Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. po¿. 3)Zapewnienie bezpieczeñstwa w³a¶cicielom posesji i budynków s±siaduj±cych z terenem budowy. 4)Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. 5)Zapewnienie pe³nej obs³ugi geodezyjnej. 6)Przeprowadzenie wymaganych badañ laboratoryjnych w pe³nym zakresie. 7)Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeñ. 8)Zg³aszanie inspektorom nadzoru robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych. 9)Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budz±cych w±tpliwo¶ci w celu sprawdzenia jako¶ci ich wykonania, je¿eli wykonanie tych robót nie zosta³o zg³oszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 10)¦cis³a wspó³praca z Zamawiaj±cym oraz Nadzorem Inwestorskim. 7.Uwaga: 1)Przedmiotowe zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, szczegó³ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, nale¿yt± staranno¶ci±, aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotycz±cymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyk± zawodow± oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ. 2)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywa³a znaki towarowe lub pochodzenie materia³ów i urz±dzeñ nale¿y traktowaæ takie znaki lub pochodzenie jako informacjê o standardzie jako¶ciowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiaj±cego. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y i urz±dzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji, a tak¿e zachowania technologii wykonania (dopuszcza siê wyroby równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji). 3)Zmiana stawki podatku VAT nie bêdzie stanowiæ podstawy do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia brutto. 4)Przyjmuje siê, ¿e Wykonawca uwzglêdni³ w ofercie cenowej wszystkie okoliczno¶ci i warunki wynikaj±ce z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5)Materia³y drogowe pozyskane z rozbiórki, nadaj±ce siê do ponownego wbudowania stanowi± w³asno¶æ Zmawiaj±cego. Pozyskane materia³y powinny byæ wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac sk³adowy Zamawiaj±cego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg. 6) Wszystkie materia³y pochodz±ce z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagaj±ce wywozu np. gruz, urobek ziemny, materia³ z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. bêd± stanowi³y w³asno¶æ Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) Jako wytwarzaj±cy odpady Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikaj±cych z nastêpuj±cych ustaw: -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz.U.2013.1232 z pó¼n. zm.) -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z pó¼n. zm.) 7)Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynno¶ci pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp) i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisuje rodzaj prac, które zamawiaj±cy przewiduje udzieliæ jako zamówienia. Zamówienie uzupe³niaj±ce mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³, s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³±cznik nr 2 do SIWZ). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z kryterium spe³nia / nie spe³nia - na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie, budowie lub remoncie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej przy czym: - ka¿da z wykonanych robót musi dotyczyæ odcinka minimum 500 mb; - ka¿da z wykonanych robót musi mieæ warto¶æ co najmniej 150 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z kryterium spe³nia / nie spe³nia - na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³±cznik nr 2 do SIWZ). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z kryterium spe³nia / nie spe³nia - na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: - Kierownikiem budowy, minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, posiadaj±cy co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji inwestycji drogowych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z kryterium spe³nia / nie spe³nia - na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj.: - posiada op³acone ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych i zero groszy). Je¿eli z tre¶ci polisy /dokumentu nie wynika, ¿e polisa zosta³a op³acona, do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zosta³a op³acona m.in.: dowód wp³aty, potwierdzenie dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z kryterium spe³nia / nie spe³nia - na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie, budowie lub remoncie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej przy czym: - ka¿da z wykonanych robót musi dotyczyæ odcinka minimum 500 mb; - ka¿da z wykonanych robót musi mieæ warto¶æ co najmniej 150 000,00 z³ brutto.;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony Formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Zobowi±zanie Wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SIWZ (sk³adaj± tylko Wykonawcy, polegaj±cy na zasobach innych podmiotów). 4. Informacja Wykonawcy dotycz±ca podwykonawców na zasoby których siê powo³uje - za³±cznik nr 8 do SIWZ (sk³adaj± tylko podmioty, które powo³uj± siê na zasoby podwykonawców okre¶lone w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 5. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych zamawiaj±cemu. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do których wykonywania pe³nomocnik jest upowa¿niony. 6. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y z³o¿yæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 7.O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin rêkojmi udzielony przez Wykonawcê - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na wprowadzeniu zmian do projektu, przed³u¿eniu terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, zmianie personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. 2. Zamiana terminu zakoñczenia przedmiotu mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: - nast±pi nieterminowe przekazanie placu budowy; - wyst±pi± wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, nie daj±ce siê przewidzieæ lub wykryæ na etapie sk³adania ofert do niniejszego postêpowania; - wyst±pi konieczno¶æ wykonania dokumentacji zamiennej; - wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego; - wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji tj. gdy warunki gruntowo - wodne bêd± inne ni¿ w dokumentacji geologiczno - in¿ynierskiej lub gdy nast±pi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej i bêdzie to mia³o wp³yw na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy; - wyst±pi jakiekolwiek opó¼nienie, utrudnienie, przeszkoda spowodowana lub daj±ca siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub warunkom obiektywnym nie zale¿nym od ¿adnej ze stron (np. wykopaliska archeologiczne); - nast±pi± zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji. 3.Zmiana personelu Wykonawcy mo¿e odbywaæ siê na jego pisemny wniosek, za zgod± Zamawiaj±cego. Wszystkie powy¿sze zmiany tre¶ci umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Powy¿sze przyczyny zmian umowy, stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl www.zdpkolobrzeg.finn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zarz±du Dróg Powiatowych w Ko³obrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.