eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie przyłącza teleinformatycznego od budynku Biblioteki Medycznej UJCM przy ul. Medycznej 7 do budynku Domu Studenckiego UJCM przy ul. Badurskiego 15 w Krakowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Kraków: Wykonanie przyłącza teleinformatycznego od budynku Biblioteki Medycznej UJCM przy ul. Medycznej 7 do budynku Domu Studenckiego UJCM przy ul. Badurskiego 15 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 90431 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza teleinformatycznego od budynku Biblioteki Medycznej UJCM przy ul. Medycznej 7 do budynku Domu Studenckiego UJCM przy ul. Badurskiego 15 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia: 1. Budowa kanalizacji pierwotnej 2-otworowej 0,287 km 2. Budowa studni kablowych typu SKO-2g 7 szt 3. Budowa kanalizacji wtórnej z rur HDPE 32/2.9 498,0 m 4. Budowa kabla optycznego XOTKtd 12J+12G50 560,0 m 5. Budowa przełącznic światłowodowych 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykaz dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakres których wchodziły roboty związane z wykonaniem infrastruktury teleinformatycznej o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł każde. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne przy wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kserokopie, poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoba która będzie wykonywać samodzielną funkcję techniczną przy realizacji zamówienie posiada wymagane uprawnienia budowlane: a)dla kierownika budowy/robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji teletechnicznych, uprawnienia SEP do 1 KV oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza, aby kierownikiem budowy i kierownikiem robót była ta sama osoba, przy spełnieniu warunków określonych dla obu funkcji. Od Wykonawcy wykazującego osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest załączenie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena składanej oferty. Jeżeli wymagalna składka ubezpieczenia była płatna przelewem, należy dołączyć dowód opłacenia składki. Składane kserokopie wymaganych dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis, data)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Dział Remontów i Inwestycji, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19E, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Dział Remontów i Inwestycji, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19E, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.