eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szreńsk › Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z kabiną pełną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Szreńsk: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z kabiną pełną.
Numer ogłoszenia: 9036 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Plac Kanoniczny 10, 06-550 Szreńsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6534120, fax 023 6534120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszrensk.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z kabiną pełną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z kabiną pełną koloru niebieskiego z dostawą do siedziby zamawiającego o następujących parametrach: CHARAKTERYSTYKA MOCY Moc znamionowa w przedziale 58,84 - 66,19 kW (80-90 KM ) SILNIK Czterosuwowy z zapłonem samoczynnym, Chłodzony cieczą Liczba cylindrów 4 Rodzaj wtrysku bezpośredni Urządzenie ułatwiające rozruch świeca płomieniowa UKŁAD NAPEDOWY Sprzęgło: cierne, tarczowe, suche, jednostopniowe z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM Skrzynia biegów mechaniczna, z wbudowanym reduktorem skrzyni biegów UKŁAD HYDRAULICZNY Wydatek pompy 45 dm /min Hydraulika zewnętrzna min.3 pary szybkozłączy (w tym układ pneumatyczny do przyczep) Dwa siłowniki typy TUZ WAŁ ODBIORU MOCY Rodzaj niezależny i zależny Załączanie mechaniczne WYMIARY Prześwit pod układem zawieszenia min 375 mm Rozstaw osi 2300 mm do 2450 mm OGUMIENIE Przód 360/70/R24 lub 380/70/R24 Tył 15,5R38 lub 16,9R38 lub 18,4R34 Z możliwością dołączenia bliźniaczych kół tylnych umożliwiających prace w terenie podmokłym DODATKOWE Lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego zamontowana na dachu kabiny Siedzenie obrotowe umożliwiające obsługę koparko ładowarki Możliwość doczepienie w okresie zimowym pługu odśnieżnego montowanego z przodu, w okresie letnim przyczepy, kosiarki ciągnikowej bijakowej, koparko ładowarki z tyłu Na dzień zakupu ciągnik powinien spełniać wszystkie normy dla tego typu pojazdów zgodnie z obowiązującym Prawem. Napęd na tylną i przednią oś - napęd przedni włączany automatycznie przy poślizgu kół tylnych, posiada możliwość stałego włączenia i wyłączenia. Okres rękojmi i gwarancji 24 miesiące od daty odbioru Kolor niebieski . Serwis musi znajdować się w promieniu maks. 50 km od siedziby Zamawiającego. Dostarczony pojazd musi posiadać kompletne dokumenty konieczne do jego rejestracji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, składający ważną odpowiednią ofertę, oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 5. Pobiorą ze strony internetowej lub wykupią SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie warunków określonych w części III 1.2-1.4 Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 PZP - wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Na potwierdzenie warunków określonych w cz. III p. pkt. 1.1 Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 2 mogą zostać złożone przez jednego członka konsorcjum. Dokumenty wymienione w pkt. i 3 musi złożyć każdy członek konsorcjum oddzielnie. 5. Dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r., Dz. U. Nr 71, poz. 645).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugszrensk.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szreńsku Plac Kaniniczny 10 06-550 Szreńsk pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Szreńsku Plac Kanoniczny 10 06-550 Szreńsk pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.