eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przedmiotem opracowania jest wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej typu EPDM dwuwarstwowej gr. 20 mm na istniejącej podbudowie asfaltowo-betonowej boiska oraz prac towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Henryka Pobożnego w Słupsku, działka nr 227. Boisko łączy w sobie dwie funkcje, na boisku mieści się boisko do piłki ręcznej oraz do piłki koszykowej. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej ma na celu poprawienie infrastruktury rekreacyjnej - sportowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Słupsk: Przedmiotem opracowania jest wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej typu EPDM dwuwarstwowej gr. 20 mm na istniejącej podbudowie asfaltowo-betonowej boiska oraz prac towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Henryka Pobożnego w Słupsku, działka nr 227. Boisko łączy w sobie dwie funkcje, na boisku mieści się boisko do piłki ręcznej oraz do piłki koszykowej. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej ma na celu poprawienie infrastruktury rekreacyjnej - sportowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2.
Numer ogłoszenia: 90316 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki , ul. Henryka Pobożnego 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 84231-41, faks 59 8401-462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem opracowania jest wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej typu EPDM dwuwarstwowej gr. 20 mm na istniejącej podbudowie asfaltowo-betonowej boiska oraz prac towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Henryka Pobożnego w Słupsku, działka nr 227. Boisko łączy w sobie dwie funkcje, na boisku mieści się boisko do piłki ręcznej oraz do piłki koszykowej. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej ma na celu poprawienie infrastruktury rekreacyjnej - sportowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów robót: - Roboty przygotowawcze istniejącej płyty boiska o wymiarach 19,20*30,15 m, które obejmować będą przygotowanie istniejącej podbudowy asfaltowo-betonowej poprzez sfrezowanie w celu poprawienia i wyprofilowania istniejących spadków oraz uzupełnienie lokalnych zagłębień i wybrzuszeń przy krawędziach końcowych płyty boiska w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych w czasie eksploatacji boiska. - Rozbiórka istniejących krawężników oraz montaż nowych obrzeży betonowych. - Wykonaniu nowej nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej na przygotowanej podbudowie asfaltowo-betonowej. Malowanie linii boiska do koszykówki i piłki ręcznej oraz wyznaczenie dwóch linii przez boisko dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. - Zakup i montaż wyposażenia boiska do gry w piłkę koszykową. - Zakup i montaż wyposażenia boiska do gry w piłkę ręczną. - Montaż ławek wzdłuż boiska. 3 - Budowa ogrodzenia (piłkochwytów) wysokości 6,0 m. - Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych (trylinka) oraz nawierzchni w części betonowej i asfaltowej przy boisku szkoły oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej. - Rozbiórka chodnika betonowego przy sali gimnastycznej i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej. - Ułożenie płytek ceramicznych na schodach wejścia awaryjnego do sali gimnastycznej z boiska..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - Warunkiem udziału w konkursie jest wniesienie wadium w wysokości - 5 000 zł. słownie: pięć tysięcy złotych - Wykonawca może wnieść wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pzp. tj: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych - Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, przelewu należy dokonać na konto Zamawiającego nr 75 1140 1153 0000 2178 0300 1003 z dopiskiem-wadium do przetargu na roboty budowlane. W tym wypadku rachunek Zamawiającego musi zostać uznany kwotą wadium na dzień przed otwarciem ofert. - Zamawiający zwraca wadium w ciągu 7-dni po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta w ocenie komisji jest najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.0. Warunki udziału O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 pZP spełniają warunki (szczegółowo opisane w pkt 1.2 SIWZ) dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykazem o zrealizowaniu podobnych inwestycji w okresie ostatnich 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,.,mkjn - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000 zł sł. sto pięćdziesiąt tysięcy 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 24b PZP 2.0. Opis dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego i opisanych w Rozdz. VI SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert. Na dzień podpisania umowy z wybranym wykonawcą wymagane będzie przedstawienie dokumentów stanowiących uregulowania prawne, pomiędzy Wykonawcą a wymienionym w ofercie podmiotem udostępniającym swoje zasoby w sprawie udostępnienia tych zasobów na czas realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim zakresem robót zbliżoną do przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonane zostały należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia specjalnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do specyfiki robót budowlanych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określona w wymaganych dokumentach oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp2.slupsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.