eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Bogaczowice › Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej w gminie Stare Bogaczowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Stare Bogaczowice: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej w gminie Stare Bogaczowice
Numer ogłoszenia: 90290 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stare Bogaczowice, ul. Główna 132, 58-312 Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8452220, 8452729, fax 074 8452266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej w gminie Stare Bogaczowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Nowych Bogaczowicach wraz z przebudową 2 przepustów pod drogą. Zakres zadania obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, ułożenie w części nawierzchni z betonu asfaltowego, a w części nawierzchni tłuczniowej. Przewiduje się wykonanie poboczy z niesortu kamiennego oraz odbudowę rowu. Przebudowie ulegną dwa przepusty pod drogą 2. Odbudowa po powodzi przepustu pod droga gminną w Nowych Bogaczowicach. Zakres zadania obejmuje przebudowę istniejącego przepustu wykonanego z płyt granitowych na betonowy dwudzielny skrzynkowy , oraz wykonanie robót towarzyszących. 3. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Nowych Bogaczowicach. W ramach tego zadania projektuje się utwardzenie drogi - podbudowa tłuczniowa i nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z niesortu kamiennego, oraz ułożenie korytek betonowych po lewej stronie drogi. 4. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Chwaliszowie. W ramach zadania przewidziano umocnienie skarpy, utwardzenie drogi oraz poprawę odwodnienia nawierzchni. planuje się wykonanie poboczy z niesortu kamiennego. 5. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Strudze. W ramach projektu przewidziano utwardzenie drogi ( wykonanie podbudowy oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego) oraz wykonanie poboczy z niesortu kamiennego. 6. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Strudze odcinek 2. W ramach projektu przewidziano utwardzenie drogi ( wykonanie podbudowy oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego) oraz wykonanie poboczy z niesortu kamiennego 7. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Starych Bogaczowicach. Zakres zadania obejmuje utwardzenie drogi na całej długości (w części wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, w części wykonanie nawierzchni bitumicznej) , wykonanie poboczy z niesortu kamiennego oraz ułożenie korytek betonowych na ławie z betonu. 8. Odbudowa po powodzi drogi gminnej w Starych Bogaczowicach k kościoła. Zakres robót obejmuje utwardzenie drogi ( wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego) oraz wykonanie poboczy z niesortu kamiennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium:9000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie speł- nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust.3 i 4 Usta- wy. 2) Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wyko- nawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1.W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich Ad2.W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 2. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 3. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ad3. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy sa zobowiązani są przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. jednego zadania o zbliżonym zakresie rzeczowym, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia . Fakt wykonania robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub protokołami odbioru końcowego wykonanych robót bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starebogaczowice.ig.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Bogaczowice, ul. Główna 132, 58 - 312 Stare Bogaczowice Tel./ fax./: 074 84 52 220/ 074 84 52 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starych Bogaczowicach, ul. Główna 132, 58-312 Stare Bogaczowice, sekretariat, I p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.