eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › CZĘŚĆ I Wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe, meble wypoczynkowe i szafę ubraniową do sekretariatu i lobby oraz dostawa i montaż mebli biurowych, wypoczynkowych i szafy ubraniowej do sekretariatu i lobby w budynku MPRI Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie. CZĘŚĆ II Wykonanie projektu aranżacji w meble konferencyjne (stół i krzesła konferencyjne) sali konferencyjnej oraz dostawa i montaż mebli konferencyjnych (stołu i krzeseł konferencyjnych) do sali konferencyjnej w budynku MPRI Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Warszawa: CZĘŚĆ I Wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe, meble wypoczynkowe i szafę ubraniową do sekretariatu i lobby oraz dostawa i montaż mebli biurowych, wypoczynkowych i szafy ubraniowej do sekretariatu i lobby w budynku MPRI Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie. CZĘŚĆ II Wykonanie projektu aranżacji w meble konferencyjne (stół i krzesła konferencyjne) sali konferencyjnej oraz dostawa i montaż mebli konferencyjnych (stołu i krzeseł konferencyjnych) do sali konferencyjnej w budynku MPRI Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 90238 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. , ul. Rostafińskich 1, 02-593 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 848 66 70, faks 22 848 66 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpri.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ I Wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe, meble wypoczynkowe i szafę ubraniową do sekretariatu i lobby oraz dostawa i montaż mebli biurowych, wypoczynkowych i szafy ubraniowej do sekretariatu i lobby w budynku MPRI Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie. CZĘŚĆ II Wykonanie projektu aranżacji w meble konferencyjne (stół i krzesła konferencyjne) sali konferencyjnej oraz dostawa i montaż mebli konferencyjnych (stołu i krzeseł konferencyjnych) do sali konferencyjnej w budynku MPRI Sp. z o.o. ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (przygotowanie rysunków technicznych z wymiarami, opisu technicznego materiałów, projektu wykonawczego) i aranżacji (przygotowanie wizualizacji pomieszczeń 3D wraz z wyposażeniem w meble) dla pomieszczeń: a) sekretariatu i lobby, b) sali konferencyjnej oraz dostawa i montaż mebli do: a) sekretariatu i lobby, b) sali konferencyjnej w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych) Część II - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 21.05.2016 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.04.2016 r. godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: dla Części I co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem wykonanie projektu aranżacji wraz z dostawą i montażem mebli do pomieszczenia sekretariatu lub lobby o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (brutto) każda. dla Części II co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem wykonanie projektu aranżacji wraz z dostawą i montażem mebli konferencyjnych (stoły, krzesła) do sal konferencyjnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (brutto) każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 20
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji: a) nieterminowego udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu Umowy; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia w przekazaniu placu budowy, b) wystąpienia siły wyższej, przez pojęcie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne niezależne od woli Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy, którego zaistnienie oraz skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy przy zachowaniu należytej staranności; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia spowodowanego siłą wyższą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpri.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 02-593 Warszawa, ul. J.J. Rostafińskich 1 , pok. 1 , parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 02-593 Warszawa, ul. J.J. Rostafińskich 1 , pok. 1 , parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe, meble wypoczynkowe i szafę ubraniową do sekretariatu i lobby oraz dostawa i montaż mebli biurowych, wypoczynkowych i szafy ubraniowej do sekretariatu i lobby w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (przygotowanie rysunków technicznych z wymiarami, opisu technicznego materiałów, projektu wykonawczego) i aranżacji w meble biurowe, meble wypoczynkowe i szafę ubraniową (przygotowanie wizualizacji pomieszczeń 3D wraz z wyposażeniem w meble) pomieszczeń sekretariatu i lobby w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie oraz dostawa i montaż mebli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu aranżacji w meble konferencyjne (stół i krzesła konferencyjne) sali konferencyjnej oraz dostawa i montaż mebli konferencyjnych (stołu i krzeseł konferencyjnych) do sali konferencyjnej w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (przygotowanie rysunków technicznych z wymiarami, opisu technicznego materiałów, projektu wykonawczego) i aranżacji w meble konferencyjne (przygotowanie wizualizacji pomieszczeń 3D wraz z wyposażeniem w meble) sali konferencyjnej w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Realizacji Inwestycji Sp. z o.o. przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 27 w Warszawie oraz dostawa i montaż mebli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.