eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Pobiedziska: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 90231 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadania koncesji lub licencji w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób - określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zmianami)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na zadanie 1: - posiadania w dyspozycji minimum jednego autobusu nie starszego niż z rocznika 2002, który umożliwia transport min. 18 osób oraz co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim; 2. W przypadku składania oferty na zadanie 2: - posiadania w dyspozycji minimum jednego autobusu nie starszego niż z rocznika 2002, który umożliwia transport min. 9 osób oraz co najmniej dwóch osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim; 3. Składając ofertę na dwa zadania, warunki powyższe określone dla poszczególnych zadań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na zadanie 1: - posiadania w dyspozycji minimum jednego kierowcę (z minimum rocznym doświadczeniem w transporcie osób) posiadającego wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów, - posiadania w dyspozycji minimum jedną pełnoletnią osobę osobę, która będzie pełniła rolę opiekuna posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej, 2. W przypadku składania oferty na zadanie 2: - posiadania w dyspozycji minimum jednego kierowcę (z minimum rocznym doświadczeniem w transporcie osób) posiadającego wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów - posiadania w dyspozycji minimum jedną pełnoletnią osobę, która będzie pełniła rolę opiekuna posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej, 3. Składając ofertę na dwa zadania, warunki powyższe określone dla poszczególnych zadań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zamawiający zastrzega możliwość aneksowania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy, a co za tym idzie do zwiększenia lub zmniejszenia liczby kilometrów. 4. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2016/2017 wraz z opiekunem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 100, a na tydzień 500 km. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. c) Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. d) Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. e) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym autobusem (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2002r.) specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych np. wyposażony w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu. f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. g) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy zaświadczenia o niekaralności osób sprawujących opiekę podczas dowozu dzieci. h) Autobus powinien mieć minimum 18 miejsc siedzących oraz co najmniej jedno miejsce przystosowane do przewożenia osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do przymocowania wózka podczas jazdy. i) Autobus służący do przewozu dzieci musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. j) Autobus służący do przewozu dzieci musi być utrzymany w czystości. k) Do wyliczenia ceny przyjmuje się szacunkową liczbę kilometrów (40 tygodni): 20.000 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół poza terenem Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2016/2017 wraz z opiekunem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 202, a na tydzień 1010 km. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2016/2017, począwszy od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. c) Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. d) Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. e) Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym autobusem (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2002r.) specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych np. wyposażony w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami sprawowaną przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu. g) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy zaświadczenia o niekaralności osób sprawujących opiekę podczas dowozu dzieci. h) Autobus powinien mieć minimum 9 miejsc siedzących oraz co najmniej dwa miejsca przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych na wózku wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do przymocowania wózka podczas jazdy. i) Autobus służący do przewozu dzieci musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. j) Autobus służący do przewozów dzieci musi być utrzymany w czystości. k) Do wyliczenia ceny przyjmuje się szacunkową liczbę kilometrów( 40 tygodni): 40400 km. l) Przywozy i odwozy dzieci odbywać się będą do następujących placówek oświatowych: - ZSZ w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niepełnosprawnych w Poznaniu, ul. Szamarzewskiego 78/82, - Zespół Szkół Zawodowych nr 2 w Poznaniu, zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna nr 1, ul. Żniwna 1, - Zespół Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu, ul. Bydgoska 4 - Społeczne Gimnazjum Zakątek w Poznaniu, ul. Winogrady 144 m) Dzieci należy odebrać i odwieść z miejsca zamieszkania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.