eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 2 częściCZĘŚĆ IKurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ IIKurs spawacza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Miechów: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 2 części: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ II: Kurs spawacza
Numer ogłoszenia: 90190 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 2 części: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ II: Kurs spawacza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych 1. Liczba uczestników: 30 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2. Ilość godzin zajęć: 50, w tym minimum 40 godzin zajęć praktycznych 1. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie wiadomości i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. 2. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. 3. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania zaświadczeń winien być wliczony w cenę kursu. Nie jest wymagany egzamin UDT. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia badań lekarskich, wszyscy kursanci zakwalifikowani w rekrutacji będą posiadali zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie, 5. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w grupach nie większych niż trzyosobowych. 6. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu Zespołu Szkół Nr 2 w Miechowie, tj. dwóch wózków widłowych: - wózek jezdniowy podnośnikowy z silnikiem gazowym (LPG) o udźwigu nominalnym 2000 kg, model HYUNDAI HLF20II - wózek jezdniowy podnośnikowy z silnikiem gazowym (LPG), model JUNGHEINRICH TFG16AK 7. Miejscem organizacji szkolenia ma być Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych zostaną zawarte w odrębnej umowie (zał. 4 do SIWZ) zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zespołem Szkół Nr 2 w Miechowie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przestrzegania przepisów BHP i ppoż. 2) przeprowadzenia kursu zgodnie z założeniami i programem (zarejestrowanym w UDT lub w byłym ODK Mysłowice), w pełnym wymiarze godzin; wykładowcy i instruktorzy powinni mieć stosowne uprawnienia; 3) zaopatrzenia każdego z uczniów w materiały dydaktyczne  z zakresu kursu (książki lub materiały firmowe- skrypty); 4) zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp - wyznaczenia obszaru placu manewrowego - szkoleniowego taśmami z informacja o zakazie wstępu osobom postronnym; 5) zapewnienia kasków ochronnych i kamizelek odblaskowych dla każdego kursanta podczas zajęć praktycznych; 6) wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp.; 7) zaopatrzenia w butle z gazem do wózków zgodnie z normami zużycia; 8) utrzymania wózków w ciągłej eksploatacji w trakcie trwania kursu oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych po kursie, tj. oleju silnikowego, filtra oleju, filtrów powietrza, filtrów gazowych; 9) oddania użyczonych wózków widłowych  w stanie nie pogorszonym, a w razie stwierdzenia uszkodzeń   zobowiązuje się do ich usunięcia niezwłocznie na własny koszt; 10) przeprowadzenia egzaminu końcowego (przewodniczący komisji powinien mieć stosowne uprawnienia - UDT) oraz wydania stosownego zaświadczenia w języku polskim i angielskim; 11) zaopatrzenia w inne materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia kursu. 9. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku, ponadto przedpołudniowych i/lub w sobotę i w niedzielę, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnych liderów projektu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 12. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 13. Termin wykonania zamówienia: do 26.04.2013 roku. CZĘŚĆ II: Kurs spawacza 1. Liczba uczestników: 20 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 - 8 osób oraz spawania blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe 111 - 12 osób; zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa: W-07 IS-01 i W-07 IS-02. 3. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do uzyskania przez uczestników świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza i książki spawacza. 4. Kurs zakończy się egzaminem, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania uprawnień winien być wliczony w cenę kursu. 5. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu Zespołu Szkół Nr 2 w Miechowie. 6. Miejscem organizacji szkolenia ma być Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych zostaną zawarte w odrębnej umowie (zał. 4 do SIWZ) zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zespołem Szkół Nr 2 w Miechowie. 7. Zajęcia należy prowadzić w podziale na grupy: MAG - 8 osób oraz MMA - 12 osób. Zajęcia teoretyczne o treściach wspólnych mogą być prowadzone łącznie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia materiałów kursowych i eksploatacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia minimum 50 % zapotrzebowania z grupy próbek i 100 % pozostałych materiałów pomocniczych co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem części praktycznej kursu; pozostałe próbki dostarczy po odbyciu 30 % zajęć praktycznych; b) przekazania materiałów spawalniczych do magazynu w Zespole Szkół Nr 2, w celu zapewnienia terminowego i bezproblemowego przeprowadzenia kursu, co potwierdza komisja składająca się ze szkolnych liderów projektu szkół, których uczniowie biorą udział w kursie. 9. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku oraz przedpołudniowych w sobotę i/lub w niedzielę, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnych liderów projektu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 12. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 13. Termin wykonania zamówienia: do 26.04.2013 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    parafowany wzór umowy, akredytacje Kuratorium Oświaty lub wpis do Instytucji Szkoleniowych, wykaz kadry

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie Ul.Racławicka 12 32-200 Miechów pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie Ul.Racławicka 12 32-200 Miechów sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: priorytet IX Działanie 9.2 POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.