eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › wykonanie 5 odcinków nakładek



Ogłoszenie z dnia 2006-02-17

POZYCJA 9015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ożarów Mazowiecki: wykonanie 5 odcinków nakładek: 1. droga powiatowa Nr 01429. odcinek 1280 m.b. w miejscowości Dębówka i Bieniewice gm. Błonie 2. droga powiatowa Nr 01423, odcinek 1250 m.b. w miejscowości Stare Faszczyce i Konstantów gm. Błonie 3. droga powiatowa Nr 01444, odcinek 620 m.b. w miejscowości Wola Łuszczewska gm. Błonie 4. droga powiatowa Nr 1601, odcinek 970 m.b. w miejscowości Pasikonie gm. Kampinos 5. droga powiatowa Nr 1602, odcinek 1200 m.b. w miejscowości Kampinos i Podkampinos gm. Kampinos

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, do kontaktów: Ryszard Florczak, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, fax 022 7221380. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie 5 odcinków nakładek: 1. droga powiatowa Nr 01429. odcinek 1280 m.b. w miejscowości Dębówka i Bieniewice gm. Błonie 2. droga powiatowa Nr 01423, odcinek 1250 m.b. w miejscowości Stare Faszczyce i Konstantów gm. Błonie 3. droga powiatowa Nr 01444, odcinek 620 m.b. w miejscowości Wola Łuszczewska gm. Błonie 4. droga powiatowa Nr 1601, odcinek 970 m.b. w miejscowości Pasikonie gm. Kampinos 5. droga powiatowa Nr 1602, odcinek 1200 m.b. w miejscowości Kampinos i Podkampinos gm. Kampinos. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (nakładki) na odcinkach następujących dróg: 1. droga powiatowa Nr 01429, odcinek 1280 m.b. w miejscowości Dębówka i Bieniewice gm. Błonie 2. droga powiatowa Nr 01423, odcinek 1250 m.b. w miejscowości Stare Faszczyce i Konstantów gm. Błonie 3. droga powiatowa Nr 01444, odcinek 620 m.b. w miejscowości Wola Łuszczewska gm. Błonie 4. droga powiatowa Nr 1601, odcinek 970 m.b. w miejscowości Pasikonie gm. Kampinos 5. droga powiatowa Nr 1602, odcinek 1200 m.b. w miejscowości Kampinos i Podkampinos gm. Kampinos. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: woj. mazowieckie, pow. warszawski zachodni, gm. Błonie, miejscowości - Dębówka, Bieniewice, Stare Fraszyce, Konstantów, Wola Łukaszewska, gm. Kampinos, miejscowości: Pasikonie, Kampinos, Podkampinos. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (nakładki) o łącznej długości 5320 m.b. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć następujących części: 1. droga powiatowa Nr 01429, odcinek 1280 m.b. w miejscowości Dębówka i Bieniewice gm. Błonie 2. droga powiatowa Nr 01423, odcinek 1250 m.b. w miejscowości Stare Faszczyce i Konstantów gm. Błonie 3. droga powiatowa Nr 01444, odcinek 620 m.b. w miejscowości Wola Łuszczewska gm. Błonie 4. droga powiatowa Nr 1601, odcinek 970 m.b. w miejscowości Pasikonie gm. Kampinos 5. droga powiatowa Nr 1602, odcinek 1200 m.b. w miejscowości Kampinos i Podkampinos gm. Kampinos. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Część I - 2 300 zł, Część II - 1 300 zł, Część III - 800 zł, Część IV - 1 300 zł, Część V - 1 800 zł. Łącznie - 7 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Szczegółowe warunki wymagane oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będących przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków wykonawca przedstawi: 1.1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dot. podmiotów zbiorowych). Wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w ostatnich pięciu latach minimum trzy roboty polegające na ułożeniu nakładek asfaltowych o wielkości, zakresie, poziomie trudności i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Do powyższego wykazu wykonawca załączy kserokopie dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały zrealizowane z należytą starannością. 2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawi odpowiednie dokumenty i zaświadczenia: 1) wykonawca zapewni wykonanie zamówienia przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz złoży kserokopie wymaganych dla kierownika budowy uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia: 3.1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie działalności zawodowej. Na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2006, godzina 11:30.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.