eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będących w administracji Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Lipno: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będących w administracji Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie.
Numer ogłoszenia: 8970 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych będących w administracji Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji kationowej szybkorozpadowej 65% i grysów bazaltowych kl. I - remont wyboi (bez względu na głębokość uszkodzenia). Przewidywany zakres robót - 3700 m2 - w tym 3000 m2 w okresie wiosennym i 700 m2 w okresie jesiennym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie , że : 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zo-bowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1)Potencjał kadrowy : Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do zadań jakie zostaną im powierzone. Wymagania: Kierownik Robót - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kie-rowania robotami budowlanymi, specjalność konstrukcyjno-budowlane w zakresie dróg drogowe) oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Bu-downictwa. 2)Wymagania dotyczące sprzętu: Wykonawca musi posiadać (posiadanie w rozumieniu art.336 ustawy (Kodeks cywilny) sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z tech-nologią, w tym co najmniej 1 szt. (remontera) do wykonania zadania lub skrapiarkę mechaniczną - kombajn lub skrapiarkę mechaniczną z ręczną dyszą oraz - płyta wibracyjna - 1 szt - ubijak spalinowy - 1 szt. - szczotki z piassawy - wg potrzeb - środki transportowe - 1 szt 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej , zapewniającej wykonanie za-mówienia. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 (Prawa Zamówień Publicznych) . 5. złoży formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oświadczeniami , za-łącznikami oraz zaświadczeniami , 6. spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW potwierdzające spełnienie warunków określonych w SIWZ 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni- czego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , albo zaświadczenia potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; dotyczące potwierdzenia : niezbędnej wiedzy , doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego 4. Wykaz osób ,które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia . Do wykazu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia (określone w pkt. 5.1.2. ) osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika Robót oraz dokument potwierdzający przynależność tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 4 5. Potwierdzenie wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - należy wskazać czy sprzęt jest własnością oferenta czy wynajęty - zał. nr 5 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , daty i miejsca robót - zał. nr 6; 7. Referencje techniczne od Inwestorów lub inne dokumenty , potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością ; 6.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; pozostałe dokumenty potwierdzające ważność oferty 9. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 10. kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2; Uwaga ! Wszystkie informacje i dokumenty , o których mowa w p. VI specyfikacji , winny być przedstawione w formie pisemnej i posiadać formę oryginału lub kserokopii , poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę , uprawnioną do reprezentowania oferenta . 11. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów. 12. Nie spełnienie choćby jednego warunku lub brak wymaganego udokumentowania (brak dokumentu) spełniania warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 13. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3. ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.