eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Tomaszów Mazowiecki: Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 89669 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56122 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Planowane przedsięwzięcie polega na budowie ulicy Bibliotecznej wraz z odwodnieniem, skanalizowaniem, budową wodociągu oraz oświetleniem terenu. Projektowana ulica Biblioteczna będzie łączyć drogę powiatową - ulicę Św. Antoniego z drogą gminną - ulicą Bohaterów 14 Brygady w Tomaszowie Mazowieckim . Roboty realizowane będą zgodnie z decyzją Nr 4/10, WAB.7330-5/10 z dnia 24.05.2010 r. wydaną przez Starostę Tomaszowskiego na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej - ulicy Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Maz., oraz zgodnie postanowieniem WAB 7330-5/10 z dnia 22.12.2010 r. wydanym przez Starostę Tomaszowskiego o rozpoczęciu robót oraz dokumentacją projektowo-techniczną stanowiącą opis przedmiotu zamówienia 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze (pomiary). 2) Likwidacja i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia 3) Wycinka drzew (wraz z karczowaniem, wywózką i oczyszczeniem terenu). 4) Rozbiórka ogrodzenia, murków oporowych, trzepaków stalowych. 5) Budowa odtworzeniowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, 6) Roboty rozbiórkowe budynków, 7) Roboty drogowe w zakresie jezdni, chodników i placów - łączna długość projektowanej ulicy - ok. 350,60 mb, - rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, nawierzchni betonowych, - budowa jezdni o szerokości 6 m z mieszanek mineralno-bitumicznych ze zjazdami indywidualnymi, - budowa chodników o szerokości 2 m z kostki betonowej, - budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej na 40 miejsc postojowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, oraz z płyt drogowych betonowych sześciokątnych, - wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego, 8) Wykonanie kanalizacji deszczowej, 9) Wykonanie kanalizacji sanitarnej, 10) Wykonanie wodociągu, 11) Przebudowa i zabezpieczenie fragmentów kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowa kabli telekomunikacyjnych, TV i przyłączy abonenckich kolidujących z projektowaną ulicą Biblioteczną w Tomaszowie Mazowieckim. 12) Budowa linii oświetlenia ulicznego oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego z montażem złącza kablowego wraz z szafką oświetlenia ulicznego: - ustawienie latarni oświetlenia SAL T1 z oprawami sodowymi SGS 103/100 w szt. 15, - przestawienie latarni oświetlenia ulicznego oraz latarni ciągu pieszych przy ul. Św. Antoniego. 13) Przebudowa linii kablowych NN kolidujących z projektowaną ulicą) 14) Przebudowa istniejącej stacji transformatorowej (kolidującej z projektowaną ulicą i wynikająca z warunków przyłącza do sieci oświetlenia ulicznego). 15) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 3. Podstawowe parametry i wielkości: Zadanie pn. Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim dotyczy budowy drogi gminnej o klasie D, kategorii obciążenia ruchem KR1, o długości 350,6 mb i następującej charakterystyce: - jezdnia szerokości 6 mb o nawierzchni z betonu asfaltowego z dwustronnym spadkiem poprzecznym 2%, - chodnik szerokości 2 mb z kostki betonowej szarej po jednej stronie jezdni (w rejonie włączenia drogi w istniejące odcinki ulic: Prof. Seweryna i Bohaterów 14 Brygady projektuje się odcinek chodnika obustronnego), - parking z kostki betonowej czerwonej, ilość miejsc postojowych 38+2 (38 miejsc o wymiarach 5,0x2,5 m i 2 miejsca o wymiarach 5,0x3,6 m przeznaczone dla osób niepełnosprawnych), - odwodnienie jezdni powierzchniowe poprzez wpusty deszczowe oraz kratki liniowe, - kanalizacja deszczowa z rur PCV i żelbetowych O400 w dwóch odcinkach o długości 154,2 mb i 110,6 mb (razem 264,8 mb) wyprowadzona do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. św. Antoniego i ul. Bohaterów 14 Brygady, - kanalizacja sanitarna z rur kamionkowych glazurowanych O200 w dwóch odcinkach i wprowadzona do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. św. Antoniego i ul. Prof. Seweryna, - wodociąg z rur PE zasilany z istniejących wodociągów O100 w ul. św. Antoniego i ul. Prof. Seweryna, z armaturą odcinającą i przeciwpożarową żeliwną - 2 hydranty nadziemne O80, - oświetlenie uliczne: 15 szt. latarni nowych i 1 szt. do przestawienia, długość przewodów elektrycznych 420 mb, - usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami: ciepłowniczą, elektroenergetyczną eNN, napowietrzną linią energetyczną, teletechniczną, - rozbiórka istniejących budynków mieszkalnych, gospodarczych oraz innych (9 szt.) zlokalizowanych w pasie projektowanej ulicy, Bilans terenu: - powierzchnia zabudowy 4.008,77 m2, - powierzchnia jezdni 2.182,98 m2, - powierzchnia chodników 749,20 m2, - powierzchnia zjazdów 108,89 m2, - powierzchnia parkingów 842,89 m2, - powierzchnia biologicznie czynna 1.455,06 m2, - powierzchnia zajęcia działek w celu wykonania robót 2.634,52 m2. 4. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace niezbędne do wykonania zadania min.: 1) wykonanie i utrzymanie przejazdów oraz tymczasowego oznakowania; 2) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp., niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów; 3) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 8) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 11) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 12) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 13) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego (Użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z urządzeniami i instalacjami; 14) naprawy ewentualnych uszkodzeń nad i podziemnych, punktów poligonowych itp. elementów, lub wykonanie odpowiednich zabezpieczeń, pokrycie kosztów ewentualnych wyłączeń linii energetycznych i innych sieci na czas robót; 15) przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików: - po ich ułożeniu, - po wykonaniu warstw podbudowy (przed ułożeniem nawierzchni) oraz dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów należy wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 16) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy i przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie; 17) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót - najpóźniej w dniu odbioru; 18) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 19) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 20) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 4 egzemplarzach, geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 4 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, książkę obmiaru, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 21) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A., ul. Roosevelta 39, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1923135,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1537500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1537500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2223827,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.