eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie nasadzeń zastępczych z tytułu usunięcia drzew i krzewów na terenie miasta Torunia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Toruń: Wykonanie nasadzeń zastępczych z tytułu usunięcia drzew i krzewów na terenie miasta Torunia.
Numer ogłoszenia: 89480 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń zastępczych z tytułu usunięcia drzew i krzewów na terenie miasta Torunia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz ich pielęgnacji przez okres 3 lat w zakresach wynikających z niżej wymienionych decyzji: 1) Decyzja WŚiZ.JD.7635-96/09 z dnia 12.08.2009 r. - nasadzenie 27 szt. drzew - rodzaj drzewa: lipa szerokolistna - lokalizacja nasadzenia: w pasie drogowym przy ul. Szosa Lubicka w rejonie od stacji Statoil do ul. Przy Skarpie 2) Decyzja WŚiZ.JD.7635-97/09 z dnia 18.08.2009 r. - nasadzenie 42 szt. drzew - rodzaj drzewa: lipa szerokolistna - lokalizacja nasadzenia: w pasie drogowym przy ul. Szosa Lubicka w rejonie od stacji Statoil do ul. Przy Skarpie 3) Decyzja WŚiZ.AM.7635-70/09 z dnia 25.06.2009 r. - nasadzenie 20 szt. drzew - rodzaj drzewa: lipa RANCZO - lokalizacja nasadzenia: ul. Okólna w sąsiedztwie Domu Muz 4) Decyzja WŚiZ.7635-371/08 z dnia 27.11.2008 r. - nasadzenie 9 szt. drzew - rodzaj drzewa: dąb czerwony - lokalizacja nasadzenia: w pasie drogowym za mostem kolejowym nad Wisłą w stronę Rubinkowa 5) Decyzja WŚiZ.JD.7635-181/09 z dnia 17.11.2009 r. - nasadzenie 3 szt. drzew - rodzaj drzewa: dąb czerwony - lokalizacja nasadzenia: w pasie drogowym za mostem kolejowym nad Wisłą w stronę Rubinkowa 6) Decyzja WŚiZ.AM.7635-13/09 z dnia 04.03.2009 r. - nasadzenie 4 szt. drzew - rodzaj drzewa: dąb czerwony - lokalizacja nasadzenia: zgodnie z decyzją 7) Decyzja WŚiZ.JD.7635-109/09 z dnia 24.07.2009 r. - nasadzenie 4 szt. drzew - rodzaj drzewa: lipa szerokolistna - lokalizacja nasadzenia: pas zieleni przy ul. Piastowskiej 8) Decyzja WŚiZ.7635-329/08 z dnia 12.11.2008 r. - nasadzenie 43 szt. drzew - rodzaj drzewa: lipa szerokolistna - ilość i rodzaj nasadzanych krzewów - liguster pow. 31 m2, wykonać jako żywopłot szerokości 0,5 m długości 62 mb w ilości 6 szt./mb - lokalizacja nasadzenia: zgodnie z decyzją 9) nasadzenie krzewów wynikających z Decyzji WŚiZ.AM.7635-70/09 z dnia 25.06.2009 r. oraz Decyzji WŚiZ.7635-371/08 z dnia 27.11.2008 r.: - pow. (30+5=35 m2), wykonać jako żywopłot szerokości 0,5 m długości 70 mb w ilości 6 szt./mb - rodzaj krzewu: liguster - lokalizacja nasadzenia: ul. Konstytucji 3 Maja między ul. Wyszyńskiego a ul. Ligi Polskiej. 2. Podstawę realizacji przedmiotu zamówienia stanowią decyzje wymienione w ust. 1 pkt 1-8 stanowiące załączniki nr 1 - 8 do siwz. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w zakresach zawartych w ust. 1 pkt 1 - 9, 2) prowadzenie prac pielęgnacyjnych przez okres 3 lat dla nasadzonych drzew i krzewów co najmniej w zakresie i terminach określonych w harmonogramie prac pielęgnacyjnych, w sposób zapewniający prawidłowy rozwój roślin zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, z uwzględnieniem założeń zawartych w ust. 4, 3) przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń zastępczych do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT wraz z załączeniem planu sytuacyjnego terenu nieruchomości, na który dokonano nasadzeń, ze szczegółowym wskazaniem usytuowania drzew oraz krzewów i ich opisem uwzględniającym informację, które z usuwanych drzew oraz krzewów są przez te nasadzenia zastępowane wraz z podaniem terminu (daty) fizycznego dokonania tych nasadzeń, a także gatunki drzew oraz krzewów zastępujących usuwane, 4) zgłoszenie do Wydziału Środowiska i Zieleni UMT całości zadania do rozliczenia po okresie pielęgnacji (z kopią zgłoszenia do Wydziału Inwestycji i Remontów UMT). 4. Założenia do realizacji przedmiotu umowy w zakresie wykonania nasadzeń oraz prac pielęgnacyjnych: - założenie drenu do podlewania i podlewanie według potrzeb, - kształtowanie korony poprzez cięcia pielęgnacyjne, - usztywnienie drzewa 3 palikami połączone poprzeczkami, - wymulczowanie wokół drzewa miski (średnica 60 cm) korą i jej uzupełnianie, - poprawianie i odchwaszczanie misek. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z decyzjami wymienionymi w ust. 1 pkt 1-8, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki ogrodniczej. Harmonogram prac pielęgnacyjnych, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 (uwzględniający co najmniej zakres prac zawarty w ust. 4) opracuje Wykonawca i przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy. Harmonogram będzie zawierał rubryki umożliwiające potwierdzanie wykonanych czynności pielęgnacyjnych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi dotyczące nasadzenia drzew o wartości min. 30. 000 zł brutto każda

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 6. c)oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). d) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, c) uwarunkowań formalno-prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.