eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Poznań: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 89466 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części: 1. ul. Grochowska 50/52, 2. ul. Grochowska 110, 3. al. Marcinkowskiego 21, 4. ul. Szczepankowo 72D, 5. ul. Śniadeckich 42, 6. ul. Świt 45/47, 7. ul. Ziębicka 16. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności: 1) budowa szybu windowego wraz z montażem windy zewnętrznej, 2) prace rozbiórkowe, betonowe, murarskie, uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych szpachlowanie i malowanie, prace elektryczne, prace porządkowe po wykonanych robotach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 30.900,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy dziewięćset złotych 00/100) dla całego zamówienia, w tym: część 1: 4.300,00 zł, część 2: 4.200,00 zł, część 3: 5.200,00 zł, część 4: 4.600,00 zł, część 5: 3.800,00 zł, część 6: 4.600,00 zł, część 7: 4.200,00 zł. Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział Poznań o numerze 16 1020 4027 0000 1702 0049 5275.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.Wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami mogącymi wykonać zamówienie, posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, po jednej osobie z każdej branży wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej. 6.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. powinien wykonać roboty obejmujące budowę co najmniej jednego szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego. 7.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, polisa winna opiewać na ich sumę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót i dokumentacją projektową. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisami uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach (zał. nr 4 do SIWZ): - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, po jednej osobie z każdej branży wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej / lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowie co najmniej jednego szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia w odniesieniu do każdej wykazanej wykonanej roboty budowlanej dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ). 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oryginał dowodu wniesienia wadium. 10.Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:50, miejsce: Zarząd komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Grochowska 50/52.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul.Grochowska 110.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Al.Marcinkowskiego 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Szczepankowo 72D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Śniadeckich 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ul. Świt 45/47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ul. Ziębicka 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.