eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieńsk › WYKONANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY PIEŃSK I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Pieńsk: WYKONANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY PIEŃSK I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 89456 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieńsk , ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786511/13, faks 075 7786405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY PIEŃSK I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Wykonywanie w okresie od 1 maja 2014 roku do 30 kwietnia 2019 r. bankowej obsługi budżetu Gminy Pieńsk i budżetów 8 jednostek organizacyjnych Gminy Pieńsk polegającej na : 1) Otwarciu i prowadzeniu 8 rachunków bieżących w PLN , rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych , 2) Realizacji poleceń przelewów , a) do godziny 08:30 powinny być kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR, b) do godziny 12:30 powinny być kierowane do rozliczenia na drugą sesje ELIKSIR, c) do godziny 15:00 były kierowane do rozliczenia na trzecią sesję ELIKSIR d) przesłane po 15.00 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR następnego dnia roboczego 3) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych , 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych , 5) Lokowaniu wolnych środków na lokaty jednodniowe , weekendowe i na okresy dłuższe , 6) Uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, 7) Codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień 8) Przyjęcie rzeczy do depozytu bankowego (skrytki sejfowej) 9) Zapewnienie dostawy i instalacji programu internetowego przelewów elektronicznych obsługi bankowej (bądź program typu Home Banking) w 8 jednostkach organizacyjnych Gminy Pieńsk oraz bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi ww. programu 10)Nieodpłatny odbiór gotówki z kasy Urzędu Miasta i Gminy. 11)Nie dopuszcza się możliwości pobrania innych prowizji i opłat, niż te które są wykazanych w załączniku ofertowym 12) Zapewnienie korzystania z usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych. Dodatkowe informacje przedstawia załącznik nr 4 zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, a także realizacji usług będących przedmiotem zamówienia (zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub innego aktu prawnego zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665,z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe oświadczenie, że Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 cytowanej wyżej Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - marża banku w punktach procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym - 50
  • 3 - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych w skali roku - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które winny zostać wprowadzone do treści umowy 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pieńsk i jej jednostek organizacyjnych . 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy od dnia 01.05.2014 r. do dnia 30.04.2019 r. 3. Marża banku w punktach procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym wynosić będzie pkt %, zgodnie ze złożoną ofertą. Odsetki od wykorzystanego kredytu pobierane będą wg zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie stawki WIBOR jednomiesięczny, w dniu podpisania umowy kredytowej, powiększonej o marżę banku. Przyjęta do oprocentowania kredytu zmienna stawka WIBOR jednomiesięczny będzie ulegać zmianom w pierwszym dniu miesiąca kalendarzowego. 4. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego liczone będzie według stopy procentowej liczonej jako % WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych , ustalone jako średnia arytmetyczna z wszystkich oficjalnych notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek . 5. Wykonawca realizuje wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 6. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie Numeru Statystycznego. 7. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego Zamawiającego należnych opłat i prowizji za wykonywanie określonych czynności, wg cen zaoferowanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, jako jej integralna część. Podane w ww formularzu ceny jednostkowe są cenami stałymi i niezmiennymi przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym. Bank udzieli kredytu krótkoterminowego zabezpieczonego wekslem in blanco pod warunkiem podpisania stosownej umowy. 9. Nie dopuszcza się możliwości pobrania prowizji i opłat od niezaangażowanego udzielonego kredytu krótkoterminowego. 10. Nie dopuszcza się możliwości pobrania innych prowizji i opłat, niż te które są wykazanych w załączniku ofertowym 11. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego sporządzania wyciągów bankowych. 12. Polecenia przelewów krajowe w PLN, na rachunki w innych bankach przesyłane do banku będącego wykonawcą a) do godziny 08 30 powinny być kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR, b) do godziny 12 30 powinny być kierowane do rozliczenia na drugą sesję ELIKSIR, c) do godziny 15 00 powinny być kierowane do rozliczenia na trzecią sesję ELIKSIR d) przesłane po 15 00 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR następnego dnia roboczego. 13. Wykonawca zapewni dostawę, instalację programu internetowego przelewów elektronicznych obsługi bankowej w 8 jednostkach organizacyjnych Gminy Pieńsk oraz bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi ww programu. 14. Podane przez Wykonawcę w ofercie warunki dotyczące opłat i oprocentowania środków będą stosowane również w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy Pieńsk. 15. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji niniejszej umowy a) Zmiana ilości obsługiwanych podmiotów, w przypadku gdy na Gminę Pieńsk zostaną nałożone nowe zadania lub też zmieni się struktura organizacyjna Gminy, b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia, a których wykorzystanie będzie korzystne dla Gminy Pieńsk, c) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego, d) Zmiana osób, upoważnionych do dysponowania środkami na rachunku, wskazanych przez Zamawiającego w karcie wzorów podpisów, możliwa będzie w każdym czasie w trakcie trwania umowy 17. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 18. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w ww przypadkach, powinna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem, o wprowadzenie zmian w umowie podając uzasadnienie i podstawę takiej zmiany. Strony ustalają 7 dniowy termin, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem do Wykonawcy lub Zamawiającego. 19. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie przygotowana przez Wykonawcę w 4 egzemplarzach osobno dla każdej jednostki organizacyjnej, z przeznaczeniem 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 3 egzemplarze dla Zamawiającego. 20. Nieodpłatny odbiór gotówki z kasy Urzędu Miasta i Gminy. 21. Wykonawca zapewni korzystanie z usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piensk.com.pl-BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.