eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Łódź: Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 89453 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122194 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314 872; 871, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii w IMP w Łodzi zgodnie z załączonym szkicem, przedmiarem i poniższym opisem w celu przystosowania ich do pełnienia funkcji izolatki oddziałowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 1. Sala chorego: a) Wydzielenie z pomieszczenia sali przestrzeni na śluzę, poprzez postawienie ścianki działowej np. GK na stelażu metalowym z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym, b) Montaż w nowej ściance drzwi szerokości 110cm przeszklonych szkłem bezpiecznym dodatkowo zabezpieczonym poprzez oklejenie folią np. antywandalową, c) Przeniesienie istniejącej umywalki wraz z przyłączami wod-kan w nowe miejsce wewnątrz śluzy, d) Demontaż zbędnych okładzin ściennych z płytek, e) Wykonanie nowej okładziny ściennej z płytek lub PCV na ścianie w rejonie przeniesionej umywalki w śluzie, f) Przeniesienie w nowe miejsce (do śluzy) jednej z opraw oświetleniowych 2. Łazienka z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych: a) Demontaż istniejącej armatury i zbędnych podejść wod-kan, b) Skucie istniejących warstw okładzinowych ścian i podłogi c) Rozebranie kolidującej ścianki d) Demontaż drzwi drewnianych z zamurowaniem powstałego otworu e) Wykonanie nowego otworu na drzwi w ścianie działowej pomiędzy łazienką a salą chorego wraz z wykonaniem przesklepienia i wstawieniem drzwi. f) Wykonanie nowych przyłączy i podejść wod-kan dla planowanych urządzeń sanitarnych, (jeżeli zajdzie taka potrzeba przebicie stropu w celu wykonania podejścia kanalizacyjnego). g) Skucie zniszczonych warstw podłogowych, h) Wykonanie nowych warstw podłogowych wraz z wykonaniem pełnej izolacji przeciwwodnej, i) Wykonanie nowej posadzki i okładzin ściennych z płytek lub wykładziny PCV j) Wyrównanie pozostałych powierzchni ścian i sufitu k) Wymiana oświetlenia na oświetlenie świetlówkowe, bryzgoszczelne l) Wykonanie niezbędnych przeróbek i zmian w instalacji elektrycznej. m) Montaż nowej armatury przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. n) Malowanie ścian i sufitu farbą odporną na zwiększoną wilgotność. o) Wszelkie inne czynności, jakie będą niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3. Łazienka oddziałowa: a) Uzupełnienie tynku na ścianie w miejscu po zamurowanych drzwiach, b) Wykonanie okładziny ściennej z płytek na ścianie po zamurowanych drzwiach c) Malowanie ścian i sufitu farbą odporną na zawilgocenia 4. Pomieszczenie nr 18 (pod łazienką na parterze): a) Wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, b) Montaż w suficie podwieszanym 2 opraw oświetleniowych rastrowych prostych z aluminium polerowanego do sufitów modułowych 600x600 4x18W. Szczegółowy zakres prac wyszczególniony jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, załączniku nr 2 do SIWZ - Izolatka stan istniejący, załączniku nr 3 do SIWZ - Izolatka stan projektowany Uwagi ogólne 1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do wyniesienia mebli, sprzętów i aparatury w miejsce wskazane przez użytkownika, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zapyleniem. 2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia mebli i sprzętów (starych i nowych) oraz wyposażenia pomieszczenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami- transport do miejsca posadowienia. 3. Wykonawca zwróci szczególna uwagę przy wykonywaniu prac, na sposób ich wykonania, czystość i porządek, gdyż wykonuje prace w czynnym obiekcie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów skasowanych sprzętów i wyposażenia oraz odpadów budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z SIWZ, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, aktualnym stanem wiedzy technicznej, uzgodnieniami z użytkownikiem i sztuką budowlaną, przy zastosowaniu materiałów posiadających wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób trzecich. 7. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. WAMOT Burblis Andrzej, Ul. Maratońska 83/37, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24974,82

  • Oferta z najniższą ceną: 24974,82 / Oferta z najwyższą ceną: 35212,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.