eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Prace pielęgnacyjne w zakresie utrzymania zieleni, interwencyjnej wycinki i usuwania drzew, krzewów, usuwania karp na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Ożarów Mazowiecki: Prace pielęgnacyjne w zakresie utrzymania zieleni, interwencyjnej wycinki i usuwania drzew, krzewów, usuwania karp na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 89410 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki , ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7222207 w. 242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne w zakresie utrzymania zieleni, interwencyjnej wycinki i usuwania drzew, krzewów, usuwania karp na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace pielęgnacyjne w zakresie utrzymania zieleni, interwencyjnej wycinki i usuwania drzew, krzewów, usuwania karp na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1. Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania wykonawcy Zamawiający, nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zamówienia o wartości min. w wys. 40.000,00 zł brutto, odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia , z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) wykaz personelu desygnowanego do realizacji przedmiotu zamówienia z udokumentowaniem posiadanego przeszkolenia w zakresie pielęgnacji drzew i przeszkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia: - minimum 2 pracowników przeszkolonych w zakresie pielęgnacji drzew (wymagane załączenie aktualnych zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia w zakresie pielęgnacji drzew ) - minimum 2 pracowników przeszkolonych w zakresie kierowania ruchem drogowym (wymagane załączenie aktualnych zaświadczeń wydanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym - Rozporządzenie MSWIA z 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem (Dz. U. z 2003r. , Nr 182, poz. 1784 ze zm.) Komplet dokumentów będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w oświadczeniu wymienionym w pkt 8.4 SIWZ stwierdził, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca w oświadczeniu wymienionym w pkt 8.4 SIWZ stwierdził , że będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty. 6. Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. a) zestawienie ofertowe kosztów przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego Dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowieckim ul. Kolejowa 2 05-850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie Mazowieckim ul. Kolejowa 2 05-850 Ożarów Mazowiecki biuro podawcze, pok. 109, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.