eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Nagłowice: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody
Numer ogłoszenia: 89403 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice , ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody wraz z urządzeniami niskiego i średniego napięcia dla zasilania pompowni oraz budowa obiektu kubaturowego Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Trzciniec, gm, Nagłowice, pow. Jędrzejów, woj. świętokrzyskie. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Trzciniec, na działkach o nr 69/2, 124, 125. Budowa obejmuje wykonanie: budynku Stacji Uzdatniania Wody jako obiektu parterowego, niepodpiwniczonego, z poddaszem nieużytkowym, wykonanego w technologii tradycyjnej, o rzucie prostokątnym 16,28 m x 6,54 m i wysokości 7,85 m, przykrytego dachem dwupołaciowym; posadowienie na płycie żelbetowej monolitycznej trzech zbiorników poziomych (o objętości V=100m3 każdy) ukształtowanych jako cylindryczne walczaki o konstrukcji stalowej przykrytych gruntem z uformowaniem skarp. Zbiorniki służą do gromadzenia uzdatnianej wody pitnej. Urządzenia zostaną podłączone do istniejącej studni głębinowej oraz sieci wodociągowej. Budynek zlokalizowano centralnie w pobliżu studni głębinowej, od strony północnej usytuowano zbiorniki wody, a od strony południowej wgłębienie na poletko - odbiornik popłuczyn. Od strony zachod-niej z drogi gminnej usytuowano wjazd z placem manewrowym dla pojazdów wykończony nawierzchnią z kostki brukowej. W pobliżu budynku usytuowano plac na pojemnik śmietnika. Większość powierzchni działki pozostawiono jako tereny zielone. Projektowana inwestycja oto-czona zostanie ogrodzeniem z siatki w ramkach stalowych posadowionych na cokole betonowym wraz z bramą wjazdową. Zestawienie danych powierzchniowych: - powierzchnia zabudowy budynku Stacji Uzdatniania Wody - 106,5 m2 - powierzchnia terenów utwardzonych - 322,8 m2 - powierzchnia skarpy ze zbiornikami podziemnymi - 637,4 m2 - powierzchnia wgłębienia na poletko - odbiornik popłuczyn - 232,3 m2 - powierzchnia pozostałych terenów czynnych biologicznie - 3.597,0 m2 - powierzchnia działki ogółem w obrębie opracowania - 4.896,0 m2 Stacja będzie pracować w układzie dwustopniowego pompowania. Woda surowa z istniejących studni wierconych pobierana będzie pompami głębinowymi ze studni nr 1 i 2 i tłoczona do stacji uzdatniania wody, a następnie do zbiorników wyrównawczych - skąd będzie zasysana przez zestaw pompowy 2 stopnia i tłoczona do sieci wodociągowej. Będzie to układ energooszczędny z pompownią sterowaną płynnie i procesem technologicznym kontrolowanym przez automatykę. Zgodnie z zapotrzebowaniem stacja wodociągowa będzie miała wydajność maksymalną 74 m3/h. Uzdatniona woda kierowana będzie do trzech zbiorników wyrównawczych o pojemności 100 m3 każdy, a następnie zestawem pompowym II stopnia tłoczona do odbiorców z wydajnością do 120 m3/h. Dezynfekcja wody będzie dokonywana w razie potrzeby przez dozowanie podchlorynu sodu do wody płynącej do zbiornika pośredniego. Dodatkowo będzie dezynfekcja ciągła w postaci lampy UV dla wody wychodzącej na sieć. Wody pochodzące z płukania filtrów po uprzednim ich przetrzymaniu i sklarowaniu w osadniku popłuczyn będą odprowadzane do kanalizacji deszczowej. Cały proces technologiczny uzdatniania wody będzie w pełni zautomatyzowany. Przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: - aeracja - napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania minimum 100 sekund, ilość powietrza 3-5% ilości wody - filtracja jednostopniowa - odżelazienie na złożu kwarcowym i katalitycznym, z prędkością filtracji vf <10,0m/h - retencja wody w zbiorniku retencyjnym - pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej Zasilanie stacji uzdatniania wody wykonać poprzez budowę słupowej stacji transformatorowej typu STSu 12/20/20/63II posadowionej na działce Nr 69/2. Dla zasilania stacji transformatorowej Trzciniec pompownia wykonać odcinek linii odgałęźnej SN - 15 kV z przewodami AFL - 35 inm od istniejącej linii 15 kV GPZ SĘDZISZÓW -NAGŁOWICE. Na słupie wykonać rozłączniko-ujemnik RUN III - 24/4.W sieci 15kV - istniejący system ochrony - UZIEMIENIE. Dla uziemianych słupów należy wykonać pomiar napięcia rażenia dotyku. Od stacji (skrzyni rozdzielczej) do budynku zastosować kabel YKY 5x35mm2. Kabel ze skrzyni wyprowadzić w rurze arota fi 75 (rura odporna na uszkodzenia mechaniczne z atestem do pracy zewnętrznej , odporna na UV), do 0,5m pod ziemią chronić rurą ochronną jw. Kabel układać w wykopie, gł. 0,8m i szer. 0,6m na 10cm podsypce piaskowej, po czym kable przykryć taką samą warstwą piasku. Następnie przykryć 20cm warstwą ziemi rodzimej. Następnie przykryć folią niebieską. Rów zakopać ubijając ziemię co 20cm. Na działce Nr 69 przez 2 oświetlenie zewnętrzne przewidziano sodowe oprawami 100W na słupach betonowych z połączeniami kablowymi. Wewnętrzną instalację w budynku pompowni przewidziano 230-400V wykonaną przewodami na napięcie 750V z osprzętem min IP-44 (Oprawy i rozdzielnice w wykonaniu IP-65). Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania sterowania radiowego pomiędzy pompowniami na działce 327 i 69 przez 2. Budowę należy wykonać zgonie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z zastosowaniem przedmiaru robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. oraz i geologiczną jeżeli taka konieczność wystąpi. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Organizację ruchu i oznakowanie budowy wraz z oznaczeniem inwestycji realizowanej przy współfinansowaniu funduszy unijnych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych, w tym pierwszej rocznej opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, jeżeli taki przypadek wystąpi. 6) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych. 7) Urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia ich kosztów. 8) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 9) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 10) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych. 11) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 12) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 13) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaganych parametrów, 14) Opracowanie instrukcji obsługi stacji ujęcia wody wraz z instrukcjami stanowiskowymi, 15) Przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi stacji wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. 16) Pozostałych zadań wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach. Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczno - projektowa opracowana przez: Przedsiębiorstwo Projektowania i Obsługi Inwestycji EKOKLIMA mgr inż. Zdzisław Stanisław Ścięgaj , ul. Pułaskiego, 16-400 Suwałki obejmująca: -projekt technologiczny Stacji Uzdatniania Wody - w pełni zautomatyzowany proces uzdatnia-nia, - projekt branży architektoniczno-budowlanej SUW( budynek + zbiorniki rezerwowe + zagospo-darowanie terenu SUW), - projekt branży elektrycznej zasilania energetycznego SUW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 40.000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przez wniesienie wadium w pieniądzu uważa się datę ich wpływu na konto Zamawiającego (uznania rachunku bankowego Zamawiającego). Wadium w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w siedzibie Zamawiającego najpóźniej do godziny 10.00 do dnia 6 maja 2010 r. w sekretariacie 4. Wadium może być wniesione w: a). pieniądzu, b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Kielcach Oddział Nagłowice Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: - w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, na mocy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń objętych dyspozycją art. 25 ust. 2 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 7. Zwrot wadium: - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż posiada lub dysponuje doświadczeniem w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej budowy ujęcia wody ze stacją uzdatniania wody wraz z technologią i robotami towarzyszącymi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez udokumentowanie iż: - posiada wielkość średniego rocznego zatrudnienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników - dysponuje lub będzie dysponować osobami, które pełnić będą funkcję: - kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia lub konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia Uprawnienia w/w osób nie mogą w swojej treści zawierać jakichkolwiek ograniczeń. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik budowy winna posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tym jedną budową w zakresie budowy stacji ujęcia wody o parametrach technicznych, co najmniej jak przedmiot niniejszego zamówienia - kierownika robót budowlanych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającej, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z kierownikiem robót budowlanych - kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych posiadającej udokumentowane, minimum 5-letenie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika udowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z kierownikiem robót sanitarnych - kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającej udokumentowane, minimum 3-letenie doświadczenie w pełnieniu, co najmniej funkcji kierownika robót liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować iż posiada lub dysponuje: - środkami finansowymi lub zdolnością kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 500.000,00 zł - ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące podwykonawstwa - w przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów wykaz tych urządzeń wraz z niezbędnymi dokumentami określonymi w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminy wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób, które będą pełnić nadzór z ramienia Wykonawcy w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji 3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: - ewentualnej obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania robót - roboty zamienne. W tym przypadku wyłącza się spod ryczałtu zamienny zakres robót, a rozliczenie robót zamiennych nastąpi na zasadach określonych w SIWZ - urzędowej zmiany w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT 4. Zgodnie z treścią art. 149 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust.1 ww ustawy. Zmiana formy zabezpieczenia nie spowoduje konieczności sporządzenia aneksu do niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9 28-362 Nagłowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest jednym z etapów realizacji projektu pn. Budowa wodociągu gminnego wraz z ujęciami wody oraz infrastrukturą światłowodową, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.