eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania -Przebudowa krzeszowickiego szlaku komunikacyjnego - etap I. Budowa ulicy Sportowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Krzeszowice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania -Przebudowa krzeszowickiego szlaku komunikacyjnego - etap I. Budowa ulicy Sportowej.
Numer ogłoszenia: 89368 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania -Przebudowa krzeszowickiego szlaku komunikacyjnego - etap I. Budowa ulicy Sportowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego, zgodnie z Prawem Budowlanym i Kodeksem Cywilnym, nad realizacją zadania pn. Przebudowa krzeszowickiego szlaku komunikacyjnego etap I. Budowa ulicy Sportowej Funkcja ta polega na wykonaniu usługi kompleksowych prac polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego, w pełnym zakresie w trakcie realizowania przez Inwestora inwestycji oraz udział w przeglądzie gwarancyjnym przed upływem okresu gwarancji jakości na roboty, udzielonej przez Wykonawcę. Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego przetargu będzie przedstawicielem Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją, specyfikacjami technicznymi, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji. Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa drogi publicznej od ulicy Batalionów Chłopskich do Placu Franciszka Kulczyckiego na terenie miasta Krzeszowice w ramach inwestycji pn. Przebudowa Krzeszowickiego Szlaku Komunikacyjnego - etap I, Budowa ulicy Sportowej. Zakres całego zamierzenia: Budowa drogi publicznej od ul. Batalionów Chłopskich do Placu Franciszka Kulczyckiego długości 520,45 mb. Początek ulicy w km 0+000,00, a koniec w km 0+520,45, Budowa zatok autobusowych o nawierzchni z kostki betonowej, Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych, Budowa jezdni manewrowych, Remont włączenia drogi do ulicy przy placu Kulczyckiego (odcinka ulicy Krzywej); Budowa ciągu pieszo-jezdnego (rowerowego) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm . Szerokość ciągu 5,50 m, długość 86,13 mb, Budowa chodnika prawostronnego o szer. ok. 2,50 m od km 0+000,00 do km 0+097,41 (przy krawędzi jezdni). Chodnik lewostronny o szer. 1,50 m od km 0+202,83 do km 0+419,56. Chodnik lewostronny o szer. 2,00 m od km 0+419,56 do km 0+517,95. Budowa chodnika prawostronnego o szer. 2,00 m od km 0+069,39 do km 0+083,15. Budowa chodnika prawostronnego o szer. 3,00 m od km 0+202,83 do km 0+517,95 (za zatokami parkingowymi). Chodniki z kostki brukowej betonowej, czerwonej o gr. 6 cm, Montaż elementów małej architektury - ustawienie ławek typu wiedeńskiego i koszy wzdłuż pasażu pieszego, zagospodarowanie zieleni, Rozbiórka 2 obiektów budowlanych - wiaty garażowej (obiekt A) oraz obiektu o konstrukcji stalowo-drewnianej (obiekt B), Rozbiórka istniejącego i budowa nowego ogrodzenia, Budowa i przebudowa skrzyżowań, Budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego w ciągu projektowanej ulicy publicznej, Montaż latarni ulicznych, latarni oświetlających pasaż pieszo-jezdny (rowerowy), aktywne punkty świetlnie, instalacja monitoringu. Szczegółowy zakres określa dołączony do specyfikacji projekt budowlany oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza budynku przedszkola z przyłączami uzbrojenia i elementami zagospodarowania działki. Wszystkie informacje dotyczące zadania inwestycyjnego znajdują się na stronie internetowej www.krzeszowice.pl BIP zamówienia publiczne i ogłoszenia. Zakres zamówienia obejmuje również: Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego i wspólnotowego UE, zasadami wiedzy technicznej, umową z wykonawcą robót budowlanych oraz współdziałanie z nadzorem autorskim inwestycji. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w zakresie realizowanego nadzoru. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w zakresie wykonywanego nadzoru. Sprawdzanie i odbiór wszelkich robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych poszczególnych etapów oraz przy przekazywania do użytkowania, zgodnie z wydaną decyzją pozwolenia na budowę. Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy. Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, Bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu robót w zakresie wykonywanego nadzoru, w tym w formie pisemnej o zagrożeniach w terminowej realizacji robót, w odniesieniu do zawartych umów. Sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do nich. Nadzór nad przebiegiem inwestycji w zgodzie z założonym harmonogramem rzeczowo-finansowym przedsięwzięcia (bieżąca kontrola terminowości, ilości jakości i wartości wykonanych robót oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową z wykonawca robót). Sprawdzanie i potwierdzanie kwoty do wypłaty dla wykonawcy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zestawienia wykonanych robót. Pełnienie nadzoru w ramach ewentualnych robót dodatkowych i uzupełniających. Obecność na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu w czasie prowadzenia intensywnych robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót bez ograniczenia. Koordynowanie prac inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach. Wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. Żądanie od kierownika robot dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją. Informowania Inwestora o konieczności wykonania robót dodatkowych, nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane oraz o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to zgodne z obowiązującymi przepisami i jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych. Uzyskanie akceptacji kosztów robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i uzyskania jej parametrów techniczno-ekonomicznych. Kontrola oznakowania miejsca robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zasadami ustanowionymi i opublikowanymi na stronie internetowej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca (Inspektor nadzoru) może domagać się od wykonawcy robót przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości. Może on żądać od wykonawcy robót zastąpienia lub poprawienia w zależności od sytuacji pozycji nie spełniających warunków specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. Inicjowanie, prowadzenie odpraw inwestycyjnych, raz na miesiąc w terminach ustalonych przez uczestników procesu inwestycyjnego (tj. Inspektor, Wykonawca robót budowlanych, Zamawiający) oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań. Współpracowanie z instytucjami takimi jak Zakład Gazowniczy, Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja, Telekomunikacja i inne, przez które będą realizowane. Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych, zgodnie z umową z wykonawcą robót. Skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania, przed przystąpieniem do realizacji prac budowlanych wynikających z odrębnych przepisów oraz dokumentów i uzgodnień posiadanych przez Zamawiającego a mianowicie; uzyskanie wszelkich opinii, sprawdzeń i uzgodnień, wykonanie dodatkowych badań wymaganych prawem i niezbędnych do prowadzenia prawidłowego procesu budowlanego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie, współpraca z wykonawcą robót w zakresie uzyskania pozwoleń na częściowe użytkowanie obiektu przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych zgodnie z pozwoleniami na budowę. współpraca z wykonawcą robót w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEST SERWIS, ul.Łabędzia 66, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24803,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73615,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.