eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Koszalin: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych.
Numer ogłoszenia: 89323 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Pracami porządkowymi i konserwacyjnymi na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych , polegające na akcyjnym prowadzeniu usług w zakresie: 1. Akcyjne prace porządkowe: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych i parkingów na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, b. mechaniczne i ręczne zebranie z powierzchni ulic, ścieżek rowerowych, parkingów, terenów zielonych i ciągów pieszych zabrudzeń i nieczystości w postaci piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, gałęzi, liści, papierów, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, c. ręczne i chemiczne usuwanie chwastów, traw i ziemi z krawężników i powierzchni utwardzonych na ulicach, parkingach i ciągach pieszych, na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, d. ręczne skarpowanie terenów zielonych ( odkuwanie ziemi od krawężników i obrzeży) oraz załadunek i wywóz ziemi na miejsce składowania, e. likwidację dzikich wysypisk tworzących się na terenach miasta Koszalina, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości a także ich składowaniem na wysypisku, f. koszenie traw na terenach zielonych, wraz z grabieniem, załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku g. pielęgnacja istniejących klombów na terenach miejskich parkingów i ciągów pieszych, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, h. uzupełnianie ubytków gruntu na skarpach przy obiektach mostowych, wraz z dostawą gruntu, i. odśnieżanie ręczne lub usuwanie śliskości na chodnikach, parkingach lub przejściach dla pieszych, j. przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy oraz zatrudnić do 15 bezrobotnych skierowanych z Powiatowego Urzędu Pracy. 2. Akcyjne prace konserwacyjne na drogach: a) odnowa balustrad i poręczy przy obiektach mostowych, polegająca na: · czyszczeniu powierzchni metalowych poręczy, · uzupełnieniu brakujących elementów balustrad, · zabezpieczeniu antykorozyjnym poręczy polegającym na dwukrotnym malowaniu farbą antykorozyjną: miniową i chloro-kauczukową w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym, b) odnowa konstrukcji mostowych, polegająca na : · zeskrobaniu starej farby za ścian i sufitów tuneli mostowych i ich przyczółków, · wykonaniu reperacji rys i uszkodzeń oraz wygładzeniu powierzchni tynku, · nałożeniu warstwy gładzi zatarciu packą, · zagruntowaniu powierzchni tynku środkiem gruntującym, · dwukrotnym malowaniu powierzchni ścian, sufitów, przyczółków farbą emulsyjną, w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym c) przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy oraz zatrudnić do 15 bezrobotnych skierowanych z Powiatowego Urzędu Pracy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wymienionych w pkt 3, ust.1 ppkt c, d na podstawie: · Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), · ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), · Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , · Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); d) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, f) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym minimum: · 1 zamiatarka samojezdna · 1 urządzenie ssawne do zbierania liści, · 2 samochody lub ciągniki do transportu odpadów, g) zatrudniają min. 2 pracowników sprawujących nadzór nad pracownikami skierowanymi z Powiatowego Urzędu Pracy do zatrudnienia bezpośrednio przy pracach porządkowych i konserwacyjnych, h) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z utrzymaniem czystości na terenach miejskich, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 100 000 złotych, przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 6 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Formularz oferty (wg. wzoru nr 1); 2) Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w tym postępowaniu, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w tym postępowaniu. 5) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. 6) Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości.. 7) Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, 8) Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg. wzoru nr 3). 9) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za nadzór i koordynację prac przewidzianych w zamówieniu (wg. wzoru nr 4) 10) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg. wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 11) Formularz cenowy (wg. wzoru nr 6); 12) Wypełniony projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin tel. 094 342 54 17 fax 094 342 54 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.