eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › budowa hangaru - Zp/pn/35/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Dęblin: budowa hangaru - Zp/pn/35/2013
Numer ogłoszenia: 89195 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hangaru - Zp/pn/35/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hangaru - realizacji: pod klucz: przetarg - projekt i realizacja składający się z 3 zadań. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Uzyskanie Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedmiotu zamówienia. Opracowanie dokumentacji projektowych, wielobranżowych. Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Opracowanie przedmiaru i kosztorysu skróconego, harmonogramu rzeczowo - finansowego wg tabeli elementów scalonych kosztorysu. Uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę. 2)Realizacja inwestycji. 3)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zadanie nr 1 Budowa hangaru Przedmiotem jest budowa hangaru na samoloty , jednokondygnacyjny ,wykonany w konstrukcji stalowej. Bryła obiektu zwarta. Konstrukcję obiektu o wymiarach długość - 66m, szerokość - 23 m, wysokość ok. 11m, stanowić będą blachownice spawane ze stali S355J2+N. Słupy ram głównych i ram szczytowych połączone są przegubowo z fundamentami za pośrednictwem kotew. Budynek wykonany ze stalowych elementów systemowych. Ściany zewnętrzne z paneli płyt warstwowych Pu 80 mm , 0,28W/m2 x K w układzie pionowym , rygle ścienne AB . Budynek nie ogrzewany. Posadzka wykonana z żywicy poliuretanowej antyelektrostatyczna, na podłożu betonowym B25. grubości 30cm, Posadzka dylatowana, Izolacje poziome ław fundamentowych i pionowe stóp fundamentowych. Dach dwuspadowy o nachyleniu ok. 10%, konstrukcję nośną stanowią ramy stalowe stężone w połaci dachu. Pokrycie dachu płytą warstwową dachową ( rdzeń z wełny mineralnej) 140/100 / 021Wm2 x K, płatwie dachowe AB. Świetliki dachowe systemowe, nieotwierane. Bramy nożycowe z napędem elektrycznym unoszone do góry. Brama składa się z trzech paneli, po szerokości 20m, wysokość 4m. , konstrukcja nośna panelu powinna pokryta być dwustronną blachą ze stali ocynkowanej i lakierowanej o grubości 0,8mm., Panele całkowicie wypełnione pianką poliuretanową samo gasnącą, bezfreonową o gęstości 40kg/m3. Minimalna grubość panelu bramy 55mm. Sekcje bramy winny być wyposażone w uchwyty umożliwiające ręczną obsługę wrót. W hangarze należy wydzielić pomieszczenie na remont i konserwację statków powietrznych. Wyroby konstrukcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty. Ponadto należy zaprojektować i wykonać przyłącza elektryczne i sanitarne z podłączeniem do sieci. Roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz przyłącza ,obróbki blacharskie, rynny, odprowadzenie wód deszczowych, nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej przed hangarem. Zadanie nr 2 Budowa przybudówki hangarowej Budowa przybudówki hangarowej o wymiarach - długość - 23m - szerokość - 17m - wysokość - do 8 m Konstrukcja stalowa, ściany zewnętrzne pokryte płytami warstwowymi ze rdzeniem z pianki poliuretanowej, budynek wykonany w technologii stalowych elementów systemowych, konstrukcja stalowa, stopy fundamentowe. Ściany zewnętrzne z paneli płyt warstwowych ściennych z rdzeniem z pianki poliuretanowej, w układzie pionowym. Dach dwuspadowy o konstrukcji ram stalowych jako konstrukcja nośna zwężonych w połaci dachu, pokrycie dachu płytami warstwowymi dachowymi z rdzeniem wełny mineralnej. Stolarka okienna PCV, współczynnik U średni dla całego okna U=2,2. Wrota na wymiar w systemie bramy nożycowej, ocieplanej- unoszonej i sterowanej elektrycznie. Posadzka z wierzchnią warstwą żywicy epoksydowej na podbudowie betonu B25 gr.30cm,dylatowana. Izolacje poziome i pionowe. Obróbki blacharskie ( rynny, okapniki, parapety ). Budynek nie ogrzewany. Instalacja elektryczna i oświetleniowa. Zadanie nr 3 GARAŻ na samochód- cysterna Wymiary Długość -17m Szerokość- 5m Wysokość -7m Garaż w konstrukcji stalowej, ściany i pokrycie dachowe wykonane z blachy trapezowej ocynkowanej. Instalacja oświetleniowa wewnętrzna wykonana w wykonaniu przeciwwybuchowym. Garaż wentylowany wentylacją grawitacyjną lub wentylator dachowy w wykonaniu przeciwwybuchowym. Oświetlenie zewnętrzne , oprawa meta- halogenowa hermetyczna. Wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie opaski wokół garażu oraz odprowadzenie wód deszczowych. Posadzka betonowa gr.30 cm. z betonu B 20, na podłożu kruszywa. Wrota garażowe wzmocnione o wymiarach , wysokość- 4m , szerokość - 4m nożycowe , unoszone do góry, .zamykane na dwa zamki patentowe. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. Wykonawca akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Umowa będzie zawarta na całość robót - cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę, minimalny okres gwarancji 60 m-cy. W całkowitej cenie ofertowej przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, usługi geodezyjne i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, wymagane Prawem Budowlanym w celu uzyskania pozwolenia na budowę i decyzji na użytkowanie ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 99000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej: -3 zrealizowane przedsięwzięcia budowlane polegające na budowie lub przebudowie, remoncie budynków niemieszkalnych, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto za każde przedsięwzięcie- (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -projektowania (min. 1 osoba z każdej branży, z doświadczeniem min. 3 lata). Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia - (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. -opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimalną kwotę 4 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

do oferty muszą być dołączone: -wypełniony formularz oferty; -wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ; -wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; -pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; -w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty certyfikaty potwierdzające wdrożenie: systemu zarządzania jakością ISO 9001 (wykaz norm jakościowych wraz z ich polskimi odpowiednikami); systemu zarządzania środowiskowego 14000 (system zarządzania środowiskowego ukierunkowany na rzecz troski o środowisko naturalne. Normy te mają wspomagać świadome oddziaływanie ekologiczne przedsiębiorstwa z korzyścią dla środowiska i ciągłym jego doskonaleniu np.: ISO 14001); lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 18000 (certyfikat ISO, przedsiębiorstwa i firmy podejmujące działania na rzecz poprawy bhp, wprowadzenie systemu pozwalającego na właściwe zarządzanie ochroną zdrowia i bezpieczeństwem pracowników np.: norma PN-N 18001); Ww. certyfikaty muszą być tożsame z rodzajem prac objętych przedmiotem Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez strony umowy. 2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz dokonanych zmian przewidzianych w ust. 4 mających wpływ na zmianę Harmonogramu rzeczowo - finansowego. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą i nowocześniejszą niż określona w SIWZ, b)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c)zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, e)zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, f)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, g)zmiany kierownika budowy i innych osób wykazanych w umowie; warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie, h)zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, i)zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, j)zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, k)zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, l)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, m)zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, n)zmiany urzędowej stawki podatku VAT, o)zmiany, o której mowa w § 12 ust. 4 umowy. 5.Zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. a) - m) nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. 6.Jeżeli zmiana wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7.Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 8.Uzasadnienie zmiany może dotyczyć: 1)poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 2)podniesienia wydajności urządzeń, 3)podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 4)usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 5)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego do innych czynności w miejscu realizacji zamówienia, 6)zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 9.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 10. Dokonanie zmian wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 22, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 bud.35 (Pałac Jabłonowskich), kancelaria jawna - pok. nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.