eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Brzesko: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - etap I
Numer ogłoszenia: 89142 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55706 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku, ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6631603, faks 014 6863007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego - placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży instalacji elektrycznych obejmujące modernizację instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku - etap I Zamówienie w pierwszym etapie obejmuje część projektu obejmującą: Zasilanie Instalacje części A- sala gimnastyczna Instalacje części E,F,G Instalacje części mieszkalnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia w czystości, a przed odbiorem końcowym do uporządkowania oraz przywrócenia stanu pierwotnego. 7. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą sporządził i przedłożył do akceptacji przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił integralną część umowy. 10. Roboty budowlane i montażowe powinny być wykonane w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i w sposób ograniczający do minimum ich uciążliwość dla Zamawiającego. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo uczniom, pracownikom Zamawiającego oraz osobom trzecim. Większość prac należy wykonać w okresie wakacyjnym do 12 sierpnia 2016 r. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 13. Wykonawca jest zobowiązany: a) umożliwić wstęp na teren prac pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia, c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy, d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, e) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALL-MARK Marek Kazek, ul. Stefana Jaracza 52D, 33-140 Lisia Góra, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 624261,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181776,48

  • Oferta z najniższą ceną: 181776,48 / Oferta z najwyższą ceną: 231755,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.