eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › remont budynku RIP Ziemi Sztabińskiej i Gminnej Biblioteki wraz z parkiem wiejskim w Sztabinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-17

POZYCJA 8905

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sztabin: remont budynku RIP Ziemi Sztabińskiej i Gminnej Biblioteki wraz z parkiem wiejskim w Sztabinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sztabin, do kontaktów: Lotkowski Janusz, ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439761, fax 087 6439751, e-mail: Janusz.Lotkowski@sztabin.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku RIP Ziemi Sztabińskiej i Gminnej Biblioteki wraz z parkiem wiejskim w Sztabinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sztabin, Pl. K. Brzostowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku RIP Ziemi Sztabińskiej i Gminnej Biblioteki wraz z parkiem wiejskim w Sztabinie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) Przeprowadzenie remontu budynku gminnego w Sztabinie zlokalizowanego na Placu Karola Brzostowskiego w Sztabinie, w którym mieszczą się Regionalna Izba Pamięci im. Romana Gębicza, Gminna Biblioteka Publiczna oraz Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych b) Zagospodarowanie terenu parku wiejskiego położonego na Placu Karola Brzostowskiego w Sztabinie;. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach projektu: 1. Budynek Przewiduje się wykonanie następujących prac: a) parter wymiana istniejących podłóg drewnianych na terakotę i panele podłogowe na betonowych posadzkach izolowanych, - naprawa spękań i zarysowali ścian i sufitów, wykonanie gładzi szpachlowej na ścianach, wykonanie sufitów z płyt gipsowo kartonowych ze szpachlowaniem połączeń, - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, w wc wykonanie na ścianach glazury, - powiększenie istniejących i wykonanie nowych otworów drzwiowych, zamurowanie niektórych istniejących otworów drzwiowych, - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowych i wyburzenie niektórych istniejących ścianek działowych, - montaż nowej armatury łazienkowej i wykonanie wentylacji pomieszczenia WC, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana stolarki okiennej i montaż nowej stolarki drzwiowej, - wyposażenie pomieszczeń w sprzęt przeciwpożarowy. b) poddasze - wymiana j przebudowa schodów drewnianych na poddasze, podłóg drewnianych j terakoty w pomieszczeniu łazienki. - wykonanie ścian i sufitów z płyt gipsowo kartonowych ze szpachlowaniem połączeń, - malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, w WC wykonanie na ścianach glazury, montaż nowej armatury łazienkowej - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowych i wyburzenie niektórych istniejących ścianek działowych, - demontaż starej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana na nową stolarki drzwiowej, - wykonanie wentylacji pomieszczenia łazienki, - docieplenie ścian i stropu nad poddaszem wełną mineralną c) elewacja i otaczający teren - wymiana pokrycia dachowego na dachówkę lub blachę dachówkową wraz z przebudową komina - wykonanie nowej elewacji budynku, naprawa schodów zewnętrznych, - wymiana podokienników zewnętrznych z blachy na ceramiczne, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki, wykonanie nowego ogrodzenia z elementów stalowych. 2. Park wiejski - rozbiórka istniejących i wykonanie nowych chodników o długości około 500 m, wymiana nowych obrzeży trawnikowych wzdłuż alejek wewnątrz parku, wykonanie nowej nawierzchni alejek z kruszywa naturalnego wraz z wykonaniem nowych ławek, - wycinka suchych gałęzi i krzaków, sadzenie nowych drzew i krzewów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: l) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu przedmiotu zamówienia odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom objętych niniejszym zamówieniem ( dotyczy zarówno robót remontowych w budynku jak i robót przy budowie chodników wokół parku) 3) udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 4) wyrażą zgodę na warunki finansowania zamówienia określone w SIWZ, 5) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej , 7) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów; zaświadczeń, oświadczeń, referencji itp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu oferty (bez wprowadzania zmian) 2.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 3. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 5. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11 .Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 13. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 12:30, Urząd Gminy Sztabin, ul. Augustowska 53, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" Działanie 2.3 - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.