eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisowych (pogwarancyjnych) samochodow Fiat (znak sprawyDK/WPzp-4/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Warszawa: Świadczenie usług serwisowych (pogwarancyjnych) samochodow Fiat (znak sprawy: DK/WPzp-4/10)
Numer ogłoszenia: 89053 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych (pogwarancyjnych) samochodow Fiat (znak sprawy: DK/WPzp-4/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych samochodów Fiat 1. Wykaz samochodów objętych zamówieniem: a) 2 samochody Fiat Stilo Active 1,6 16V rok produkcji 2003 b) 5 samochodów Fiat Stilo SW 1,9 MultiJet rok produkcji 2006. 2. Świadczenie wszelkiego rodzaju usług serwisowych samochodów, o których mowa w pkt 1, polegających na: a) wykonywaniu przeglądów technicznych wynikających z zaleceń producenta, b) wykonywaniu pozostałych napraw wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdów, c) wykonaniu przeglądów klimatyzacji samochodowych. 3. Umowa zostaje zawarta na czas określony 3 lat od dnia jej podpisania, z zastrzeżeniem, że ulegnie ona wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania kwoty 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do wykonania usług, o których mowa w pkt 2, najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zlecenia jej wykonania. 5. Wymagania dodatkowe a) Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu samochód zastępczy klasy porównywalnej do pojazdu naprawianego, w przypadku przedłużenia się napraw, o których mowa w pkt 2, powyżej 1 dnia roboczego. b) Przed rozpoczęciem zlecenia naprawy lub w jego trakcie Wykonawca poinformuje upoważnionego pracownika Zamawiającego o kosztach usługi, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy. c) W celu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający każdorazowo zapewni dostarczenie i odbiór pojazdu od Wykonawcy. d) Wykonawca dysponuje stacją naprawczą zlokalizowaną nie dalej niż 12 kilometrów od siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji w zakresie robocizny i min. 12 miesięcznej gwarancji na użyte do naprawy części zamienne. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z usług o których mowa w pkt.2, lit. b, w innych punkach naprawczych, niż punkty Wykonawcy, w przypadku awarii pojazdu w miejscu na tyle odległym, że koszt holowania do punktu Wykonawcy byłby wyższy od kosztów usunięcia awarii, stwierdzonych na podstawie wstępnego kosztorysu sporządzonego w najbliższym serwisie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 14.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 14.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 14.3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - SA, nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze godzinach 11:00-13:00, tel. 022 645-92-22)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych samochodów osobowych, o wartości 150 000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy: dysponują minimum jednym punktem serwisowym, posiadającym: - przynajmniej cztery stanowiska serwisowe wyposażone w podnośnik hydrauliczny, pneumatyczny lub elektryczny; - stanowisko do diagnostyki komputerowej; - stanowisko do obsługi klimatyzacji; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy: dysponują przynajmniej jednym elektrykiem samochodowym; dysponują przynajmniej trzema mechanikami samochodowymi; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.3.1 wypełniony /Formularz oferty/ na załączniku nr 3 do SIWZ; 8.3.2 dowód wniesienia wadium; 8.3.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - wysokość upustu na części zamienne i materiały eksploatacyjne - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy pod warunkiem, że zamiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a ponadto niewprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statutowych zadań. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i rodzaju pojazdów wskazanych w zał. nr 3 do umowy w przypadku m.in. utraty przez Zamawiającego prawa dysponowania danym pojazdem wymienionym w załączniku, bądź w przypadku upływu okresu gwarancji producenta w stosunku do pojazdów nieujętych w załączniku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 320, piętro III (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 13:30, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Przetarg na świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych samochodów Fiat (znak sprawy: DK/WPzp-4/10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.