eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE Boisko - Orlik 2012 w Parku 600-lecia (Al. Solidarności) w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE Boisko - Orlik 2012 w Parku 600-lecia (Al. Solidarności) w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 89049 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE Boisko - Orlik 2012 w Parku 600-lecia (Al. Solidarności) w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE Boisko - Orlik 2012 w Parku 600-lecia (Al. Solidarności) w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie boiska do piłki nożnej wraz z wyposażeniem o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m), o nawierzchni z trawy syntetycznej: 100% polietylen PE wysokości 60 mm o gęstości 97 000 włókien/m2, 100% włókien monofilowych, dtex min. 11 000 z wypełnieniem piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z pierwotnej produkcji, kolor nawierzchni wraz z odcieniami musi być jednolity na całej powierzchni - zgodnie z dokumentacją, 2) wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem o wymiarach 19,10 m x 32,10 m o powierzchni całkowitej 613,11 m2 (boisko do koszykówki, siatkówki, tenisa), o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o grubości 14 mm, warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1 - 3 mm z lepiszczem poliuretanowym o grubości 7 mm, warstwa użytkowa z barwnego granulatu gumowego EPDM o frakcji 1 - 3 mm o grubości 7 mm, kolor nawierzchni: czerwony (ceglasty), 3) wykonanie budynku zaplecza wraz z wyposażeniem o powierzchni użytkowej ok. 58,20 m2 - budynek na bazie uniwersalnego systemu modułowego oparty na elementach (moduł 2,55 m x 5,20 m w rzucie, wysokość 2,70 m), 4) wykonanie utwardzonych ciągów komunikacyjnych o powierzchni 286,43 m2 z kostki betonowej prostokątnej o grubości 6 cm w kolorze szarym, 5) wykonanie terenów zielonych ok. 358,06 m2, 6) wykonanie oświetlenia boisk i terenu - 8 słupów, 7) wykonanie ogrodzenia systemowego terenu o wysokości 4 m i piłkochwyt o wysokości 6,0 m i 4,0 m, 8) odprowadzenie wód deszczowych dla dachów pionami 75 mm, dla boisk rurami drenarskimi z geowłókniną o średnicy 113 mm do kanalizacji deszczowej; odprowadzenie ścieków sanitarnych do zbiornika bezodpływowego V = 8,0 m3 rurami kanalizacyjnymi 150 mm; przyłącze wodociągowe PE 40 mm; odwodnienie szczelinowe ACO sport system 1000, 9) uzyskanie świadectwa energetycznego na wykonany obiekt i dostarczenie go do zamawiającego w dwóch egzemplarzach do dnia odbioru robót, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim. UWAGA!!! Ukształtowanie terenu charakteryzuje się dużą różnicą poziomów wynoszącą około 1,5 m. W obrębie projektowanego boiska należy wykonać wymianę gruntu oraz makroniwelację. Różnicę w wysokości projektowanego boiska z przyległym terenem należy zniwelować skarpami ziemnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa boiska, w tym jedno o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach minimum 1800 m2, i jedno o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach minimum 570 m2, b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które: należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz legitymują się następującymi uprawnieniami: - kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie), - kierownik robót sanitarnych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych w ograniczonym zakresie), - kierownik robót elektrycznych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w ograniczonym zakresie), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej 500.000 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 7 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach minimum 1800 m2 i boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach minimum 570 m2, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.a. SIWZ, 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy i kierowników robót oraz zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się na załączniku nr 4 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.b. SIWZ, 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.6. SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy i kierowników robót, 9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, 11. dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej: - certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, np. Labosport lub dokument równoważny, - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, - certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA, - atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta oferowanej nawierzchni, 12. dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni poliuretanowej: - certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, np. Labosport lub dokument równoważny, - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, - atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta oferowanej nawierzchni, 13. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy, - dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie. 14. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-4 i 13 składa oddzielnie każdy z podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.