eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowo › Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy ¯ukowo

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-03-17

¯ukowo: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy ¯ukowo
Numer og³oszenia: 88826 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¯ukowo , ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy ¯ukowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy ¯ukowo. Zamówienie obejmuje 1) oznakowanie miejsca robót, 2) wykonanie rozbiórki uszkodzonej nawierzchni przy u¿yciu frezarki do nawierzchni bitumicznych o szeroko¶ci 1,0 m, 3) odwiezieniem urobku na miejsce wskazane przez zamawiaj±cego, 4) posmarowanie krawêdzi oraz powierzchni wyciêtych miejsc emulsja asfaltow±, 5) uzupe³nienie ubytków i wybojów oraz wykonanie warstwy nawierzchni w miejscu uszkodzenia betonem asfaltowym AC 11 S 50/70 na gor±co, 6) posmarowanie krawêdzi styku ³aty i starej nawierzchni asfaltem, 7) uporz±dkowanie terenu. Drogi przewidziane do remontów cz±stkowych nawierzchni: ¯ukowo: 1) ul. Armii Krajowej (od skrzy¿owania z drog± krajow± nr 20 do ul. Granicznej) 2) ul. 3-go Maja 3) ul. Pod Otomino Otomino: ul. Otomiñska Rêbiechowo: ul. S³oneczna Barniewice: ul. Lipowa Chwaszczyno: ul. ¯eromskiego.

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • 1. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówieñ uzupe³niaj±cych, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, czyli wykonaniu remontów cz±stkowych nawierzchni dróg na terenie Gminy ¯ukowo. 2. £±czna warto¶æ zamówieñ uzupe³niaj±cych nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. 3. Wynagrodzenie za roboty objête zamówieniami uzupe³niaj±cymi bêdzie ustalane w trakcie negocjacji z wykonawc± z uwzglêdnieniem sk³adników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu. Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie upustów do wyliczonych cen. 4. Podstaw± do realizacji zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie odrêbna umowa, która bêdzie okre¶la³a m.in. zakres zamówienia, termin realizacji, wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3.500,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych 00/100). Zasady wnoszenia wadium zosta³y opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia, rozumianej jako zasób umiejêtno¶ci, praktykê i wprawê, wyra¿aj±ce siê w wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie jako strona umowy (kontraktu) co najmniej dwóch zamówieñ, z których ka¿de polega³o na remoncie / budowie / przebudowie nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego / asfaltu lanego, w tym jedno ze zrealizowanych zamówieñ by³o o warto¶ci co najmniej 150.000,00 PLN netto (w zakresie odnosz±cym siê do nawierzchni). Za zamówienia wykonane zostan± uznane roboty budowlane zakoñczone i odebrane przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wykonawców korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów w celu wykazania wiedzy do¶wiadczenia, wykonawca musi wykazaæ siê samodzieln± realizacj± co najmniej jednego zamówienia w zakresie wymaganym przez zamawiaj±cego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie: a) nie wymaga siê aby ka¿dy z wykonawców wykaza³ spe³nienie w/w warunku oddzielnie (wystarczaj±ce bêdzie jak tylko jeden wykonawca wyka¿e siê wymagan± wiedz± i do¶wiadczeniem), b) przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazaæ siê samodzieln± realizacj± co najmniej jednego zamówienia w zakresie wymaganym przez zamawiaj±cego w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje: a) frezark± do nawierzchni bitumicznych - co najmniej 1 szt. b) rozk³adark± do mas bitumicznych - co najmniej 1 szt. c) skrapiark± do bitumu - co najmniej 1 szt. d) walcem drogowym - co najmniej 1 szt. e) samochodem samowy³adowczym wyposa¿onym w pokrowiec brezentowy - co najmniej 1 szt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje a) kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, legitymuj±cym siê co najmniej 5-cio letnim do¶wiadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnieñ w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie dróg. Uprawnienia budowlane, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z pó¼n. zm.). Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.). Kierownik robót musi byæ zrzeszony we w³a¶ciwej bran¿owo izbie samorz±du zawodowego zgodnie ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz. 932).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    W WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEÑ nale¿y wykazaæ roboty potwierdzaj±ce spe³nienie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych oraz wszystkie roboty budowlane, których przedmiotem by³y remonty cz±stkowe nawierzchni dróg o warto¶ci powy¿ej 100.000,00 PLN netto. W WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEÑ nale¿y podaæ tak¿e informacje o robotach budowlanych niewykonanych i wykonanych nienale¿ycie. Dla robót potwierdzaj±cych spe³nienie warunku oraz najwa¿niejszych robót nale¿y do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y uwzglêdniæ w WYKAZIE ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEÑ roboty wszystkich wykonawców;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je o¶wiadczeniem, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿onym przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. O¶wiadczenie powinno byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawieraæ pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza, 2) ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do dostarczenia dokumentów / o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówieñ publicznych, 3) ka¿dy z wykonawców sk³ada INFORMACJÊ NR 1 w zakresie przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej. 3. Je¿eli inaczej uregulowano zasady wspó³pracy i reprezentacji przedsiêbiorców w spó³ce cywilnej, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania przedsiêbiorców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli oferta spó³ki cywilnej zostanie wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy spó³ki cywilnej. 4. Upowa¿nienie do podpisania oferty (pe³nomocnictwo) winno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. Pe³nomocnictwo w swojej tre¶ci winno jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 5. O¦WIADCZENIE NR 1, INFORMACJÊ NR 1 wykonawca sk³ada w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 6. Wszystkie o¶wiadczenia oraz inne za³±czniki do oferty winny byæ podpisane przez upowa¿nionego przedstawiciela / przedstawicieli wykonawcy. 7. Wszystkie dokumenty (z zastrze¿eniem pkt 4 i pkt 5) musz± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê / osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy - na ka¿dej zapisanej stronie po¶wiadczonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie. 2. Niedopuszczalne s± zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, z wyj±tkiem zmian o których mowa w ust. 3. 3. Zmiany w umowie mog± dotyczyæ: 1) terminu wykonania zamówienia, 2) wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, 3) udzia³u osób - kierownika robót, 4) udzia³u Podwykonawców przy realizacji zamówienia, 5) technologii wykonania robót budowlanych. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) przerwy w realizacji robót na skutek dzia³añ podmiotów trzecich np. przed³u¿enie terminów wydania przez organ administracyjny lub inne podmioty wymaganych badañ, ekspertyz, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 2) utrudniania i protestów ze strony mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych, 3) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych / zamiennych, które bêd± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, 4) konieczno¶ci udzielenia Wykonawcy zamówieñ dodatkowych, które bêd± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, 5) warunków atmosferycznych, niszcz±cych wykonane roboty lub uniemo¿liwiaj±ce kontynuacjê robót, 6) czasowego wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) odst±pienia od realizacji czê¶ci zamówienia, 2) wprowadzenia zmian w postaci robót zamiennych / równowa¿nych nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiaj±cego w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowlanego, uzyskania lepszego efektu u¿ytkowego przedmiotu zamówienia, 3) bezpo¶rednich p³atno¶ci wynagrodzenia Podwykonawcom / Dalszym Podwykonawcom, 4) zmiany stawki podatku VAT. 6. Zmiana udzia³u Podwykonawców mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) skorzystania z Podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, i¿ w z³o¿onej ofercie Wykonawca nie przewidywa³ realizacji zamówienia w podwykonawstwie, 2) zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie. 7. Poza przypadkami okre¶lonymi w poprzedzaj±cych paragrafach umowy i ust. 3 - 6, zmiany umowy mog± wyst±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, 2) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w niniejszej umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy, 3) wyst±pi± przyczyny niezale¿ne od stron umowy, które bêd± skutkowa³y konieczno¶ci± zastosowania innych rozwi±zañ, gdy zastosowanie rozwi±zañ przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, 4) wyst±pi± ¶rodki ochrony prawnej w postêpowaniu o zamówienie publiczne uniemo¿liwiaj±ce wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postepowaniu 8. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 2) uzasadnienie konieczno¶ci i wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia: protoko³y konieczno¶ci, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, a w przypadku Podwykonawców nale¿y podaæ zakres zamówienia realizowany w podwykonawstwie, wysoko¶æ wynagrodzenia Podwykonawcy, termin realizacji robót budowlanych / dostaw / us³ug. 9. Zmiana osób - kierownika robót mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) zdarzeñ losowych niezale¿nych od Wykonawcy, 2) utraty uprawnieñ przez wskazane przez Wykonawcê osoby, 3) wykre¶lenie osób z listy cz³onków bran¿owej izby samorz±du zawodowego. 10. Zmiany zapisów umowy, które nie odnosz± siê do tre¶ci oferty nie wymagaj± pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Za zmiany takie uwa¿a siê np.: 1) zmianê koordynatora ze strony Zamawiaj±cego, 2) zmianê rachunku bankowego, 3) zmiany adresowe. 11.W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawiæ zamawiaj±cemu nowe osoby o niegorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zosta³y wskazane w ofercie Wykonawcy i spe³niaj±cych wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12.Strony zobowi±zane s± do powiadomienia na pi¶mie o zmianach o których mowa w ust. 10.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zukowo.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¯ukowo, ul.Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo; Referat Zamówieñ Publicznych. Na wniosek wykonawcy zamawiaj±cy przeka¿e mu specyfikacjê istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy ¯ukowo, ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo; pok. nr 3 - Biuro Obs³ugi Klienta.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.