eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Bieżące utrzymanie placów miejskich oraz obsługa koszy. Zamówienie obejmuje dwa zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Żyrardów: Bieżące utrzymanie placów miejskich oraz obsługa koszy. Zamówienie obejmuje dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 88804 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie placów miejskich oraz obsługa koszy. Zamówienie obejmuje dwa zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Bieżące utrzymanie w porządku i czystości placów miejskich Zadanie 2 Bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj posiadają stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: Wykażą, że realizowali w ostatnich trzech latach co najmniej jedno zamówienia dla: zadania 1 - z zakresu utrzymania w porządku i czystości terenów miejskich, dla zadania 2 - z zakresu obsługi koszy ulicznych lub koszy na psie odchody, o wartości minimalnej 50 000 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: 1. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym, w tym co najmniej: dla zadania 1: - kosiarką rotacyjną - kosami spalinowymi w ilości nie mniejszej niż 3 szt. - samochodami ciężarowymi do 5 ton w ilości nie mniejszej niż 2 szt. - ciągnikiem w ilości nie mniejszej niż 1 szt. dla zadania 2: - samochodem ciężarowym do transportu odpadów i koszy ulicznych do 5 ton, w ilości nie mniejszej niż 1 szt. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w ilości nie mniejszej niż 5 osób dla zadania 1 i w ilości nie mniejszej niż 3 osoby dla zadania 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Sytuacja ekonomiczna i finansowa, dotyczy obu zadań posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla zadania 1- 80 000,00 zł, dla zadania 2- 50 000,00 zł.; Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca warunki spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, pokój 44..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie w porządku i czystości placów miejskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wiosenne i jesienne zgrabianie z opadłych liści placów oraz omiatanie chodników przyległych bezpośrednio do placów będących w bieżącym utrzymaniu Miasta z wywozem na składowisko (wykaz powierzchni objętych stałą konserwacją załącznik nr 2 do umowy); 2. Wykaszanie powierzchni trawiastych wraz z wygrabianiem i wywozem na składowisko z terenów w stałej konserwacji; 3. Zimowe utrzymanie polegające na płużeniu oraz usuwaniu śliskości na chodnikach przyległych bezpośrednio do placów miejskich będących w stałej konserwacji; 4. Bieżące utrzymanie placów w czystości tj. zbieranie zanieczyszczeń, usuwanie dzikich wysypisk z terenów w stałej konserwacji wraz z wywozem na składowisko; 5. Bieżące utrzymanie w czystości chodników przyległych do placów miejskich objętych stałą konserwacją; 6. Bieżące porządkowanie terenów wokół pojemników do selektywnej zbiórki surowców tj. zbieranie zanieczyszczeń wraz z wywozem na składowisko (wykaz lokalizacji pojemników załącznik nr 4) 7. Bieżące porządkowanie tablic ogłoszeniowych tj. usuwanie z nich nieaktualnych lub zniszczonych ogłoszeń (lokalizacja tablic ogłoszeniowych załącznik nr 5) 8. Doraźne zbieranie zanieczyszczeń wraz z wywozem na składowisko z terenów nie będących w stałej konserwacji wskazanych przez zamawiającego 9. Doraźne wykaszanie powierzchni trawiastych z terenów nie będących w stałej konserwacji wskazanych przez zamawiającego wraz z wywozem 10. Doraźne wykaszanie chwastów jednorocznych, wieloletnich samosiewów z terenów wskazanych przez zamawiającego wraz z wywozem 11. Doraźne wygrabianie liści z terenów nie będących w stałej konserwacji wskazanych przez zamawiającego wraz z wywozem 12. Ustawianie oraz obsługa kontenerów o pojemności 1,1 m3 podczas organizowanych imprez plenerowych przez zamawiającego 13. Odbiór worków z liśćmi od mieszkańców podczas zbiórki organizowanej przez zamawiającego wraz z ich wywozem /10 worków o pojemności 120 m3 to 1 m3/ 14. Organizowanie oraz odbiór worków z liśćmi od mieszkańców wraz z wywozem. Należy uwzględnić zakup worków oraz ich sprzedaż mieszkańcom. 15. Prace opisane w punktach 8, 9, 10, 11, 12 13 będą realizowane przez Wykonawcę według protokołów wprowadzenia na roboty przez przedstawiciela Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżące opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z wywozem odpadów na składowisko zgodnie z wykazem lokalizacji koszy ulicznych oraz częstotliwością opróżnienia określoną w załączniku nr 2 do umowy; 2. Bieżące opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie Miasta Żyrardowa wraz z wywozem odpadów z koszy na psie odchody zgodnie z wykazem koszy oraz częstotliwością opróżnienia określoną w załączniku nr 3 do umowy; 3. Konserwacja, przegląd i naprawa drobnych uszkodzeń koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody; 4. Malowanie koszy ulicznych w ilości do 100 szt. rocznie z uwzględnieniem zakupu niezbędnych materiałów; 5. Zbieranie z terenu Miasta padliny (ptaki i drobne gryzonie) do wyznaczonych pojemników miejskich i przekazywania jej odbiorcy działającemu na zlecenie Miasta; 6. Opróżnianie nowo dostawionych koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody łącznie do 60 szt. rocznie; 7. Dostawianie, przestawianie lub powtórny montaż koszy ulicznych oraz na psie odchody do 60 sztuk rocznie wraz z materiałami pomocniczymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.