eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia Znak sprawySR_ŚR/6/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia Znak sprawy: SR_ŚR/6/2008
Numer ogłoszenia: 88801 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 370-43-56, fax 071 370-43-56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.so.gov.pl/rejon10.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia Znak sprawy: SR_ŚR/6/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem, jak też zapewnienie serwisu gwarancyjnego. Na sprzęcie powinno być umieszczone oznakowanie CE potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.Minimalne wymagania techniczne i technologiczne oraz pozostałe dla powyższych urządzeń przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający informuje, iż cena jednostkowa brutto żadnej z pozycji przedmiotu zamówienia ujętej w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 6 Formularz cenowy nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł [słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 brutto]. Jest to podyktowane faktem, iż cena jednostkowa brutto na daną pozycję wynosząca 3 500,00 zł. lub więcej, przekracza środki finansowe, jakimi dysponuje zamawiający na realizację przedmiotowego zadania. 4.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym. 5.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ. 6.Do każdego urządzenia powinny być dołączone: 6.1. karta gwarancyjna; 6.2.certyfikat CE lub świadectwo zgodności; 6.3.instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1.sprzedaży i dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem w załączniku nr 1 do SIWZ; 7.2.dostarczenia kart gwarancyjnych, certyfikatów, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim; 7.3.zapewnienia w okresie gwarancji bezpłatnego serwisu przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca zapewni w okresie gwarancji przyjmowanie zgłoszeń usterek, wad i napraw faksem lub pocztą e-mail w dni robocze w godz.: 8:00-15:30. Zamawiający dodatkowo będzie przesyłał potwierdzenia dla powyższych zgłoszeń w formie pisemnej. 9.Czas naprawy uszkodzonych elementów przedmiotu umowy bądź całych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym wyniesie - do 7 dni od dnia zgłoszenia, zgodnie z procedurą opisaną w § 8 załączonego projektu umowy. 10.Cena ofertowa winna obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu przetargowego: koszt sprzedaży, dostawy, instalacji systemu operacyjnego i oprogramowania oraz serwisu gwarancyjnego. 11.Wyspecyfikowany sprzęt, Zamawiający traktuje w sposób określony art. 29 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych. Dopuszcza złożenie oferty na dostawę urządzeń, które są równoważne pod względem technicznym. Przez urządzenie równoważne uważa się urządzenie nie pochodzące od wskazanego w opisie producenta (pochodzące np. z produkcji licencyjnej oraz od innych wytwórców), o tych samych lub lepszych cechach funkcjonalno-technicznych, spełniające wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów. W przypadku wątpliwości co do równoważności udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. 12.Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego transportem własnym, na własny koszt i własne ryzyko

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Oryginalny kod CPV: 30.21.72.20 - Podkładki pod myszy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych):
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 3 - Wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, c) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty wymienione jako nr 1 i nr 2 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Dokument nr 3 można złożyć wspólnie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem .Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art.9 ust.3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/rejon10.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Śródmieścia we Wrocławiu, 50-950 Wrocław ul. Podwale 30, tel. 071 370 43 56, fax. 071 343 96 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, pok. 246 Oddział Gospodarczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.