eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg. pakietów 1-16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Wrocław: Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg. pakietów 1-16
Numer ogłoszenia: 88719 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 , ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, faks 071 3270911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji i higieny wg. pakietów 1-16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę środków do dezynfekcji i higieny wg. pakietów 1-16. Pakiet 1 - Preparaty do chirurgicznego mycia rąk. Pakiet 2 - Preparaty do higienicznego oraz socjalnego mycia rąk. Pakiet 3 - Preparat do higienicznego mycia rąk. Pakiet 4 - Preparaty do pielęgnacji dzieci. Pakiet 5 - Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi endoskopowych - manualne. Pakiet 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego. Pakiet 7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Pakiet 8 - Preparaty do dezynfekcji dużych powierzchni. Pakiet 9 - Preparaty do dezynfekcji małych powierzchni. Pakiet 10 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni /biobójcze/. Pakiet 11 - Preparaty do mycia i dezynfekcji stosowane w myjni - dezynfektorze. Pakiet 12 - Preparaty do mycia i dezynfekcji stosowane w myjni - dezynfektorze. Pakiet 13 - Preparaty do mycia i dezynfekcji stosowane w myjni - dezynfektorze. Pakiet 14 - Preparaty do pielęgnacji narzędzi ze stali nierdzewnej. Pakiet 15 - Akcesoria pomocnicze stosowane w dezynfekcji. Pakiet 16 - Dezynfekcja aparatów do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert tak na całość zamówienia, jak i ofert częściowych, na poszczególne pakiety zamówienia. Dla pakietu 16 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert tak na obie pozycje danego pakietu, jak i ofert na poszczególne pozycje pakietu. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowi DRUK ZP - 17 - załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz. U. z 2008 r., Nr 188, poz. 1154/).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz (-e) cenowy -(e). Ceny będą wyrażone w złotych polskich netto i brutto, zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku, a formularz cenowy będzie obliczany w ten sposób, aby cena brutto wynikała z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT. W wierszu razem należy wpisać sumę wierszy danej kolumny. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 58, 50-369 Wrocław. Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19, cena: 6,12 PLN + koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 58, 50-369 Wrocław. Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19 (Budynek Dyrekcji)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 15.06.2009 r. o godzinie 09:30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.