eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Dunajec › Świadczenie usługi dożywiania uczniów w szkołach na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Czarny Dunajec: Świadczenie usługi dożywiania uczniów w szkołach na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 88711 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53849 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dożywiania uczniów w szkołach na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2016/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania dzieci i młodzieży w szkołach na terenie gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2016-2017. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, przy czym każda część zamówienia obejmuje świadczenie takiej samej usługi. Poszczególne części obejmują świadczenie usługi w następujących szkołach: 1 część: - Szkoła Podstawowa w Chochołowie - szacunkowo 10 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Podczerwonym - szacunkowo 7 obiady dziennie - Zespół Szkół Podstawowych i Gimnazjum Nr 1 w Cichem - szacunkowo 43 obiady dziennie - Szkoła Podstawowa nr 3 w Cichem (filia) - szacunkowo 2 obiady dziennie - Zespół Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Cichem Nr 2 - szacunkowo 20 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 1 w Czerwiennym (dolne) - szacunkowo 8 obiadów dziennie - Katolickie Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Czerwiennym - szacunkowo 28 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa nr 2 w Starem Bystrem - szacunkowo 32 obiadów dziennie - Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum w Ratułowie - szacunkowo 9 obiadów dziennie 2 część: - Szkoła Podstawowa w Pieniążkowicach - szacunkowo 9 obiadów dziennie - Gimnazjum w Załucznem - szacunkowo 9 obiadów dziennie - Szkoła Podstawowa w Podszklu - szacunkowo 9 obiadów dziennie - Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum w Piekielniku - szacunkowo 65 obiadów dziennie Wszystkie wyżej wymienione 2 części zamówienia, polegają na przygotowaniu i dostarczeniu dla uczniów w/w szkół: część 1 - około 159 posiłków dziennie część 2 - około 92 posiłki dziennie dla uczniów z w/w szkół. Łączna szacunkowa liczba obiadów w okresie trwania umowy tj. od dnia 02-09-2016r. do dnia 29-06-2017r. wynosi: 251 uczniów x 187 dni = 46.937 obiadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DINA Usługi Cateringowe Stołówki Szkolne, Sprzedaż Detaliczna Art. Spożywczych Sabina Fryźlewicz, ul. Jana Pawła II 144, 34-470 Czarny Dunajec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178948,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175424,70

  • Oferta z najniższą ceną: 175424,70 / Oferta z najwyższą ceną: 178398,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowe Usługi Kateringowe DELICJA Sebastian Basista, Kobylanka 564, 38-303 Kobylanka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103542,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103224,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110105,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.